REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Golfas ir vėl laimėjo Lietuvos Metų automobilio apdovanojimą. Nors mes nesame dideli šios mašinos gerbėjai, tačiau pripažįstame - tai šiemet geriausias pasirinkimas statistiniam lietuviui. Dėl to iškyla problema - tautos vežimų tėvynės gatvėse pilna ant kiekvieno kampo, o tai reiškia tik vieną - akims šis automobilis nesuteikia jokio džiaugsmo.
Ne tam "VW" šulai kūrė "Golf". Neįdomi išvaizda slepia gerasias jo savybes - praktiškumą, surinkimo kokybę, išbaigtumą. Taigi, siekiant šį hečbeką paversti atsižgręžti priverčiantį objektą, tai tampa tikru iššūkiu, kurį priimė ir puikiai įgyvendino vienas amerikietis, vardu Evanas. Jo "Golf R", dėka preciziškai atrinktų patobulinimų, atrodo išties stilingai.
Šio vyruko pažintis su "VW" prasideda dar 2004 metais, kai jis naujutėlaitę įsigijo "Jetta" (pas mus "Bora"). Ir visai per atsitiktinumą, po savaitės užsukęs į tą patį saloną, jis išvydo agresyvųjį "Golf R32". Pažymėsime, jog iki tol, Evanas nieko nežinojo apie vokiečių gaminamus automobilius, tačiau jis tada jau žinojo, kad turi naują meilę.
Nors Evano kieme taip niekada ir nestovėjo "R32", 2011 metais jis išvydo naują "VW" kūrinį - "Golf R". Jau septintus metus trinama "Jetta" tapo problematiška eksplotuoti, dėl begalės netaiklių pasirinkimų, siekiant ją patobulinti, todėl Evanas žinojo, kad ją keis būtent į "R". Todėl sužinojęs, kad vietinis "VW" salonas priima užsakymus pikčiausiai Golfo versijai, jis kitą dieną įžengė pro duris su užstatu rankose.
Automobilio teko palūkėti gerą pusmetį. Tačiau amerikietis nesnaudė - jau žinojo, kaip tobulins naująjį žaisliuką, kuris taps subtiliu ir kokybišku "stance" projektu. Jokių drakonų. Tam buvo nupirkti "Bagyard" firmos orinė važiuoklė ir "Air Lift Perfomance AutoPilot V2" valdymo blokas. Atkeliavus Golfui, jis iškart buvo nusiųstas pas "New German Performance" specialistus, kurie ne tik sumontavo Evano supirktus komponentus, bet ir atrado keliasdešimt papildomų arklių iš turbininio 2 litrų variklio.
Tačiau pabaigai liko pats svarbiausias pasirinkimas - ratai. Evanas po ilgų dvejonių pasirinko kylančios žvaigždės "Rotiform" ratlankių komplektą "DUS". Šis patobulinimas išbaigia šį švarų ir subtilų "Golf R" projektą. Natūralu, kad savininkui to negana, todėl ateities planuose šviečiasi dar daugiau arklių bei keli iškirtiniai patobulinimai.
Šaltinis: canibeat.com



Golfas ir vėl laimėjo Lietuvos Metų automobilio apdovanojimą. Nors mes nesame dideli šios mašinos gerbėjai, tačiau pripažįstame - tai šiemet geriausias pasirinkimas statistiniam lietuviui. Dėl to iškyla problema - tautos vežimų tėvynės gatvėse pilna ant kiekvieno kampo, o tai reiškia tik vieną - akims šis automobilis nesuteikia jokio džiaugsmo.
Ne tam "VW" šulai kūrė "Golf". Neįdomi išvaizda slepia gerasias jo savybes - praktiškumą, surinkimo kokybę, išbaigtumą. Taigi, siekiant šį hečbeką paversti atsižgręžti priverčiantį objektą, tai tampa tikru iššūkiu, kurį priimė ir puikiai įgyvendino vienas amerikietis, vardu Evanas. Jo "Golf R", dėka preciziškai atrinktų patobulinimų, atrodo išties stilingai.
Šio vyruko pažintis su "VW" prasideda dar 2004 metais, kai jis naujutėlaitę įsigijo "Jetta" (pas mus "Bora"). Ir visai per atsitiktinumą, po savaitės užsukęs į tą patį saloną, jis išvydo agresyvųjį "Golf R32". Pažymėsime, jog iki tol, Evanas nieko nežinojo apie vokiečių gaminamus automobilius, tačiau jis tada jau žinojo, kad turi naują meilę.
Nors Evano kieme taip niekada ir nestovėjo "R32", 2011 metais jis išvydo naują "VW" kūrinį - "Golf R". Jau septintus metus trinama "Jetta" tapo problematiška eksplotuoti, dėl begalės netaiklių pasirinkimų, siekiant ją patobulinti, todėl Evanas žinojo, kad ją keis būtent į "R". Todėl sužinojęs, kad vietinis "VW" salonas priima užsakymus pikčiausiai Golfo versijai, jis kitą dieną įžengė pro duris su užstatu rankose.
Automobilio teko palūkėti gerą pusmetį. Tačiau amerikietis nesnaudė - jau žinojo, kaip tobulins naująjį žaisliuką, kuris taps subtiliu ir kokybišku "stance" projektu. Jokių drakonų. Tam buvo nupirkti "Bagyard" firmos orinė važiuoklė ir "Air Lift Perfomance AutoPilot V2" valdymo blokas. Atkeliavus Golfui, jis iškart buvo nusiųstas pas "New German Performance" specialistus, kurie ne tik sumontavo Evano supirktus komponentus, bet ir atrado keliasdešimt papildomų arklių iš turbininio 2 litrų variklio.
Tačiau pabaigai liko pats svarbiausias pasirinkimas - ratai. Evanas po ilgų dvejonių pasirinko kylančios žvaigždės "Rotiform" ratlankių komplektą "DUS". Šis patobulinimas išbaigia šį švarų ir subtilų "Golf R" projektą. Natūralu, kad savininkui to negana, todėl ateities planuose šviečiasi dar daugiau arklių bei keli iškirtiniai patobulinimai.
Šaltinis: canibeat.com

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų