REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Insignia” šeima netrukus pagausės, kai naujas „Opel Insignia Country Tourer” modelis debiutuos Frankfurto automobilių parodoje rugsėjį. Naujo modelio broliai ir seserys „Sports Tourer“ yra elegantiški šeimos ir verslo automobiliai, tačiau „Insignia Country Tourer” sukurtas nuotykiams.
Atletiškas, visais varomais ratais, aukštesnės provėžos automobilis suteikia laisvės ne tik mieste, bet ir užmiestyje. Aiškūs bruožai – kėbulo dugno galinės ir priekinės apsaugos, iškilios ratų arkos ir pažeminta kėbulo apatinė linija dera prie dvigubo dujų išmetimo vamzdžio. Moderni visų varomų ratų sistema užtikrina gerą sukibimą su kelio danga ir tikslų valdymą važiuojant bet kokiomis oro sąlygomis. Naujoje versijoje montuojami galingi varikliai su turbinomis – 184 kW/250 AG, 2,0 l „SIDI“ benzininis variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema ar veiksmingas turbodyzelinis „2,0 BiTurbo“ agregatas. Abiejų variklių maksimalus sukamasis momentas yra 400 Nm.

Opel-Insignia-Country-Tourer-286821-medium
Elektronika valdoma visų varančių ratų sistema drauge su aukštos kokybės „Hadlex“  sankaba bei elektroninis riboto praslydimo diferencialas, užtikrina puikią trauką važiuojant asfaltuotu keliu ir bekele. Ši sistema prisitaiko prie važiavimo sąlygų ir automatiškai paskirsto sukimo momentą nuo 0 iki 100 proc. tarp priekinių ir galinių ratų.
Šios sistemos privalumas yra tai, kad ji veikia dar prieš pradedant slysti ratams jiems trūkstant traukos, pavyzdžiui ant šlapio ant sniegu padengto kelio. Su visų varomų ratų sistema bei elektronika valdoma „FlexRide“ važiuokle, automobilis visuomet yra kontroliuojamas ir tiksliai valdomas.
Esant reikalui sankaba nedelsiant paskirsto sukimo momentą, perduodant daugiau galios galiniams ratams. Visų varomų ratų sistemos davikliai perduoda informaciją valdymo moduliams apie esamus nukrypimus, akceleraciją, vairavimo kampą, greitį ratuose, akceleracijos pedalo poziciją, variklio darbą ir sukamąjį momentą. Pagal šią perduodamą informaciją bei važiavimo sąlygas automatiškai jėga yra paskirstoma tarp galinių ir priekinių ratų.
Stabilumą ir dar didesnę dinamiką užtikrina elektroniniu būdu valdomas galinės ašies riboto praslydimo diferencialas (eLSD). eLSD kontroliuoja traukos paskirstymą galiniuose ratuose, perduodamas jiems sukimo momentą.
Adaptyvinė visų varomų ratų sistema užtikrina gerą sukibimą ir geresnę trauką esant slidžiai kelio dangai bei saugumą visose situacijose. „Insignia Country Tourer“ bus varoma į priekį, net jei visi trys ratai praslystą, o tik vienas galinis turi sukibimą su kelio danga.
Adaptyvinė visų varomų ratų sistema vairuotojui pravers įvairiose kritinėse situacijose. Siekiant sumažinti trintį bei sutaupyti daugiau degalų, sistema automatiškai nustoja sukti galinius ratus ir automobilis yra varomas tik priekiniais ratais.

Opel-Insignia-Country-Tourer-286482-medium
Varikliai su turbina: didelis sukamasis momentas kai to reikia
Galingi „Opel” turbo varikliai puikiai dera prie „Country Tourer” modernio visų varomų ratų sistemos. Galima rinktis iš trijų variklių. 184 kW/250 AG, 2,0 l SIDI (angl. Spark Ignition Direct Injection, liet. vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema), pasižymintis įspūdingu 400 Nm sukamuoju momentu ir didele trauka. Veiksmingo 143 kW/195 AG, 2,0 l „BiTurbo CDTI“ dyzelinio variklio sukamasis momentas taip pat pasiekia 400 Nm.
Nuoseklaus darbo, dviejų pakopų turbokompresorius veikia be uždelsimų, užtikrindamas puikią trauką. 120 kW/163 AG, 2,0 l turbodyzelis (šioje versijoje montuojamas tik vienas išmetimo vamzdis) užbaigia variklių gamą. Jo sukamasis momentas siekia 350 Nm, o su „overboost” funkcija – 380 Nm. Benzininis 2,0 l SIDI ir turbodyzelinis 2,0 l varikliai, komplektuojami su šešių laipsnių mechanine ar šešių laipsnių automatine pavarų dėžėmis. „2,0 BiTurbo CDTI“ galimas tik su pastarąja. Važiuojant asfaltu „Insignia Country Tourer“ geriau su kelio danga sukimba dėl platesnių padangų bei aukštesnės provėžos ir, žinoma, dėl visų varomų ratų. Provėža aukštesnė 20 mm nei standartas, o tai yra didelis privalumas važiuojant nelygiais keliais. „Insignia Country Tourer“ idealus, lengvai valdomas kompanionas važiuojant sniegu, prastais keliais, žvyrkeliais ar kalvotose vietovėse. Jo tvirta išvaizda išsiskiria ir miesto gatvėse.
Prekyboje naujasis modelis pasirodys šių metų pabaigoje.

„Insignia” šeima netrukus pagausės, kai naujas „Opel Insignia Country Tourer” modelis debiutuos Frankfurto automobilių parodoje rugsėjį. Naujo modelio broliai ir seserys „Sports Tourer“ yra elegantiški šeimos ir verslo automobiliai, tačiau „Insignia Country Tourer” sukurtas nuotykiams.
Atletiškas, visais varomais ratais, aukštesnės provėžos automobilis suteikia laisvės ne tik mieste, bet ir užmiestyje. Aiškūs bruožai – kėbulo dugno galinės ir priekinės apsaugos, iškilios ratų arkos ir pažeminta kėbulo apatinė linija dera prie dvigubo dujų išmetimo vamzdžio. Moderni visų varomų ratų sistema užtikrina gerą sukibimą su kelio danga ir tikslų valdymą važiuojant bet kokiomis oro sąlygomis. Naujoje versijoje montuojami galingi varikliai su turbinomis – 184 kW/250 AG, 2,0 l „SIDI“ benzininis variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema ar veiksmingas turbodyzelinis „2,0 BiTurbo“ agregatas. Abiejų variklių maksimalus sukamasis momentas yra 400 Nm.

Opel-Insignia-Country-Tourer-286821-medium
Elektronika valdoma visų varančių ratų sistema drauge su aukštos kokybės „Hadlex“  sankaba bei elektroninis riboto praslydimo diferencialas, užtikrina puikią trauką važiuojant asfaltuotu keliu ir bekele. Ši sistema prisitaiko prie važiavimo sąlygų ir automatiškai paskirsto sukimo momentą nuo 0 iki 100 proc. tarp priekinių ir galinių ratų.
Šios sistemos privalumas yra tai, kad ji veikia dar prieš pradedant slysti ratams jiems trūkstant traukos, pavyzdžiui ant šlapio ant sniegu padengto kelio. Su visų varomų ratų sistema bei elektronika valdoma „FlexRide“ važiuokle, automobilis visuomet yra kontroliuojamas ir tiksliai valdomas.
Esant reikalui sankaba nedelsiant paskirsto sukimo momentą, perduodant daugiau galios galiniams ratams. Visų varomų ratų sistemos davikliai perduoda informaciją valdymo moduliams apie esamus nukrypimus, akceleraciją, vairavimo kampą, greitį ratuose, akceleracijos pedalo poziciją, variklio darbą ir sukamąjį momentą. Pagal šią perduodamą informaciją bei važiavimo sąlygas automatiškai jėga yra paskirstoma tarp galinių ir priekinių ratų.
Stabilumą ir dar didesnę dinamiką užtikrina elektroniniu būdu valdomas galinės ašies riboto praslydimo diferencialas (eLSD). eLSD kontroliuoja traukos paskirstymą galiniuose ratuose, perduodamas jiems sukimo momentą.
Adaptyvinė visų varomų ratų sistema užtikrina gerą sukibimą ir geresnę trauką esant slidžiai kelio dangai bei saugumą visose situacijose. „Insignia Country Tourer“ bus varoma į priekį, net jei visi trys ratai praslystą, o tik vienas galinis turi sukibimą su kelio danga.
Adaptyvinė visų varomų ratų sistema vairuotojui pravers įvairiose kritinėse situacijose. Siekiant sumažinti trintį bei sutaupyti daugiau degalų, sistema automatiškai nustoja sukti galinius ratus ir automobilis yra varomas tik priekiniais ratais.

Opel-Insignia-Country-Tourer-286482-medium
Varikliai su turbina: didelis sukamasis momentas kai to reikia
Galingi „Opel” turbo varikliai puikiai dera prie „Country Tourer” modernio visų varomų ratų sistemos. Galima rinktis iš trijų variklių. 184 kW/250 AG, 2,0 l SIDI (angl. Spark Ignition Direct Injection, liet. vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema), pasižymintis įspūdingu 400 Nm sukamuoju momentu ir didele trauka. Veiksmingo 143 kW/195 AG, 2,0 l „BiTurbo CDTI“ dyzelinio variklio sukamasis momentas taip pat pasiekia 400 Nm.
Nuoseklaus darbo, dviejų pakopų turbokompresorius veikia be uždelsimų, užtikrindamas puikią trauką. 120 kW/163 AG, 2,0 l turbodyzelis (šioje versijoje montuojamas tik vienas išmetimo vamzdis) užbaigia variklių gamą. Jo sukamasis momentas siekia 350 Nm, o su „overboost” funkcija – 380 Nm. Benzininis 2,0 l SIDI ir turbodyzelinis 2,0 l varikliai, komplektuojami su šešių laipsnių mechanine ar šešių laipsnių automatine pavarų dėžėmis. „2,0 BiTurbo CDTI“ galimas tik su pastarąja. Važiuojant asfaltu „Insignia Country Tourer“ geriau su kelio danga sukimba dėl platesnių padangų bei aukštesnės provėžos ir, žinoma, dėl visų varomų ratų. Provėža aukštesnė 20 mm nei standartas, o tai yra didelis privalumas važiuojant nelygiais keliais. „Insignia Country Tourer“ idealus, lengvai valdomas kompanionas važiuojant sniegu, prastais keliais, žvyrkeliais ar kalvotose vietovėse. Jo tvirta išvaizda išsiskiria ir miesto gatvėse.
Prekyboje naujasis modelis pasirodys šių metų pabaigoje.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų