REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusį savaitgalį Marijampolė tapo Lietuvos šoninio slydimo sostine. Čia įkurtoje naujoje „Drift Arena“ trasoje net dvi dienas gaudė varikliai ir cypė padangos, o galiausiai paaiškėjo, kurie sportininkai keturių etapų „Iron Wolf Parts Drift Cup“ seriją pradėjo susikraudami didžiausią taškų skaičių.

Praėjusį savaitgalį Marijampolė tapo Lietuvos šoninio slydimo sostine. Čia įkurtoje naujoje „Drift Arena“ trasoje net dvi dienas gaudė varikliai ir cypė padangos, o galiausiai paaiškėjo, kurie sportininkai keturių etapų „Iron Wolf Parts Drift Cup“ seriją pradėjo susikraudami didžiausią taškų skaičių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Visa diena treniruotėms
Pirmasis „Iron Wolf Drift Cup“ etapas subūrė 28 dalyvius. Kadangi čia susirinko skirtingo pajėgumo lygose – „Street“, „Semi Pro“ ir „Pro“ lenktyniaujantys pilotai, organizatoriai įvedė padangų pločio ribojimą iki 205 ir taip sulygino visų galimybes.
Būtent dėl šios priežasties čia buvo galima stebėti artimas ir akiai patrauklias kovas tarp skirtingo kalibro dalyvių. Į renginį buvo įleistas ir maksimalus leidžiamas žiūrovų skaičius – 150.
Visas šeštadienis buvo skirtas treniruotėms, tad dalyvių čia nevaržė laikas. Tam jie turėjo net aštuonias valandas. Daugelis važiavo tol, kol turėjo padangų, o vėliau galėjo stebėti savo varžovų treniruotes ar ruoštis sekmadienio varžyboms.

REKLAMA

„Iron Wolf Parts Drift Cup“ serijos dalyviai pasidalijo pirmuosius sezono taškus


Rezultatai
Sekmadienį veiksmo buvo dar daugiau, mat dalyviai prie starto stojo kvalifikaciniams važiavimams. Kadangi dauguma sportininkų stengėsi atrasti savo ir automobilių galimybių ribas, kai kuriems teko išmėginti ir Marijampolės „Drift Arena“ trasą juosiančių betoninių blokų tvirtumą ar patikrinti oponento automobilio skardas.
Renginyje sudalyvavo ir viena dama – iš žiedinių lenktynių į „drifto“ pasaulį pasinėrusi Indrė Senkutė-Gedgaudienė. Jai pavyko pereiti kvalifikacijos barjerą. Mergina poriniame važiavime prieš 6-ą rezultatą kvalifikacijoje parodžiusį varžovą gavo „One More Time“, tad tai puikus pasiekimas pirmuosius žingsnius šioje disciplinoje dedančiai sportininkei.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmasis „Iron Wolf Drift Cup“ etapas subūrė 28 dalyvius


Varžybų metu buvo naudojama elektroninė rezultatų pateikimo sistema, kurios pagalba kiekvienas dalyvis po važiavimo iškart sužinodavo, kiek surinko taškų. Naudojantis šia sistema sportininkas rezultatus gaudavo tiesiai į ausį, net nenusiėmęs šalmo.
Galiausiai šiame etape pergalę šventė daugiausiai taškų surinkęs „Dark Demons Druskininkai“ komandos narys Justinas Pečiukonis. Jam pergalė lėmė pasiektas 109,6 balo rezultatas. Antroje vietoje pasirodymą baigė 97,7 taško surinkęs „Side to Side“ ekipos pilotas Yakub Tarasevich. Salvijus Budrys iš „Urta Drift“ rinktinės pademonstravo trečią rezultatą – 87,3 taško. Ketvirtoje vietoje, bet su taure rankose liko komandos „Krebždesys“ vardą gynęs Oskaras Juodis, sukaupęs 78,6 taško.
Komandinėje įskaitoje geriausiai pasirodė „Urta Drift“ nariai. Jie savo ekipą į pergalę atvedė bendrai surinkę 156,9 balo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Iron Wolf Parts Drift Cup“ serijos dalyviai pasidalijo pirmuosius sezono taškus


Laukia dar trys etapai
„Iron Wolf Parts Drift Cup“ varžybų serijoje šiemet numatyti dar trys etapai. Kiekviename iš jų prizininkų taures gaus ne trys, o keturi aukščiausius rezultatus pademonstravę dalyviai vienoje ar dviejose TOP32 lentelėse, priklausomai nuo dalyvių skaičiaus.
Be to, visų etapų metu bus vedama ir sezono įskaita, kurioje trijų geriausių sportininkų lauks 1500 eurų vertės prizinis fondas – 750, 500 ir 250 eurų vertės čekiai.

Pirmasis „Iron Wolf Drift Cup“ etapas subūrė 28 dalyvius


Apie trasą
Nauja vieta renginiams Naujoji Marijampolės „Drift Arena“ trasa yra išties kokybiška. Pagrindinis jos privalumas – didelis, net 8000 kvadratinių metrų plotas, padengtas lygiu asfaltu. Organizatorių skaičiavimais, tokiame plote galima suformuoti apie 20 trasos konfigūracijų, tad kiekvieną sykį dalyvių čia lauks vis kiti iššūkiai.
Be to, trasoje nėra stulpų ar kitokių dirbtinių kliūčių, o visą teritoriją juosia betoniniai blokai, tad renginiai saugūs tiek dalyviams, tiek žiūrovams.
Artimiausiu metu šioje trasoje ketinama sumontuoti ir vaizdo kameras, fiksuosiančias veiksmą trasoje iš viršaus. Vaizdo kameros veiks ir per treniruotes, ir per varžybas. Šis sprendimas bus naudingas ne tik žiūrovams, bet ir patiems dalyviams, kurie iškart varžybų vietoje, po kiekvieno važiavimo galės analizuoti savo bei varžovų pasirodymus.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų