REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu pradėtume diskusiją apie greitus ir tuo pačiu pakankamai kompaktiškus sedanus, daugelis greičiausiai pasiūlys „BMW M3“, „Audi S4/RS4“ arba „Mercedes Benz C63 AMG“. Tačiau keletą metų buvo ir dar vienas galiūnas, kurį daugelis greičiausiai tiesiog užmiršo. Ponai ir ponios - susipažinkite su „Lexus IS F“. 
2006 metais pristatytas modelis buvo sukurtas tik vienam tikslui - įveikti visų taip garbinamą „BMW M3“. Japonai šiam super sedanui sumontavo 5 litrų darbinio tūrio, aštuonių ciilndrų agregatą išvystantį 423 arklio galias ir 503 NM sukimo momentą. Nors automobilis beprotiškai greitas, tačiau daugelis entuziastų skundėsi vienu dideliu trūkumu. Automobilis buvo siūlomas tik su automatine pavarų dėže.
Tačiau žmonėms, kurie ieškojo patogaus, greito ir lengvai valdomo sedano, japoniškas „IS-F“ tiko puikiai. Tą patį galėtų pasakyti ir šio automobilio savininkas Brianas, kuris užsiima automobilių tobulinimu. Jis kartu su savo komanda ne vieną kartą ruošdavo įvairiausio tipo automobilius garsiajai „SEMA“ automobilių parodai. Šis juodos spalvos „IS-F“ buvo ne išimtis. Projektas iš esmės buvo skirtas pademonstruoti vyrukų meistriškumą ir tokiu būdų pritraukti potencialių klientų.

Jeigu pradėtume diskusiją apie greitus ir tuo pačiu pakankamai kompaktiškus sedanus, daugelis greičiausiai pasiūlys „BMW M3“, „Audi S4/RS4“ arba „Mercedes Benz C63 AMG“. Tačiau keletą metų buvo ir dar vienas galiūnas, kurį daugelis greičiausiai tiesiog užmiršo. Ponai ir ponios - susipažinkite su „Lexus IS F“. 
2006 metais pristatytas modelis buvo sukurtas tik vienam tikslui - įveikti visų taip garbinamą „BMW M3“. Japonai šiam super sedanui sumontavo 5 litrų darbinio tūrio, aštuonių ciilndrų agregatą išvystantį 423 arklio galias ir 503 NM sukimo momentą. Nors automobilis beprotiškai greitas, tačiau daugelis entuziastų skundėsi vienu dideliu trūkumu. Automobilis buvo siūlomas tik su automatine pavarų dėže.
Tačiau žmonėms, kurie ieškojo patogaus, greito ir lengvai valdomo sedano, japoniškas „IS-F“ tiko puikiai. Tą patį galėtų pasakyti ir šio automobilio savininkas Brianas, kuris užsiima automobilių tobulinimu. Jis kartu su savo komanda ne vieną kartą ruošdavo įvairiausio tipo automobilius garsiajai „SEMA“ automobilių parodai. Šis juodos spalvos „IS-F“ buvo ne išimtis. Projektas iš esmės buvo skirtas pademonstruoti vyrukų meistriškumą ir tokiu būdų pritraukti potencialių klientų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2012-lexus-IS-F-real-valence


Pirmoji užduotis buvo paprasta. Brianas su keliais specialistai norėjo išspausti daugiau arklio galių iš šio 8 cilindrų motoro. Nors šis variklis automobiliui suteikia stulbinamas dinamines savybes, tačiau greičio maniakams galios niekada nebus per daug. Kompanija sumąstė šį variklį apdovanoti dviem „Turbonetics GTK-350“ turbokompresoriais. Kartu su jais atkeliavo ir 38 mm „wastegate'as“. Sumontavus du milžiniškus turbokompresorius, reikia pagalvoti ir apie aušinimo sistemą. „IS F“ gavo „Yonaka Motorsports“ galingą tarpinį suslėgto oro aušintuvą, kurio instaliaciją ir konfigūraciją atliko meistrai iš „Yonaka“. Po šių modifikacijų, dar gamyklos dažais kvepiantis „IS-F“ džiaugėsi 550 arklio galių kaimene.

REKLAMA

2012-lexus-IS-F-fender-flares


Atėjo metas pagalvoti ir apie eksterjerą. Nors „IS-F“ ir taip pasižymi agresyviomis linijomis, tačiau to Briano komandai nepakako. Po keletos dienų svarstymų buvo nuspręsta pakeisti priekinį bamperį, slenksčius, galinį bamperį ir praplatinti arkas maždaug dviem coliais. Taip pat nereikėtų pamiršti ir 20 colių lengvo lydinio ratlankių.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų