REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Net ir gavęs visiškai naują variklį su turbina, Italijoje sukurtas „Ferrari 488 GTB“ niekada nebuvo laikomas lėtu automobiliu. 
Standartinis „488 GTB“ modelis turėjo 3.9 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį variklį, pajėgiantį išvystyti 670 arklio galių ir 760 Nm sukimo momentą. Galinga jėgainė? Galinga jėgaine.

Net ir gavęs visiškai naują variklį su turbina, Italijoje sukurtas „Ferrari 488 GTB“ niekada nebuvo laikomas lėtu automobiliu. 
Standartinis „488 GTB“ modelis turėjo 3.9 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį variklį, pajėgiantį išvystyti 670 arklio galių ir 760 Nm sukimo momentą. Galinga jėgainė? Galinga jėgaine.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Iš „Novitec“ dirbtuvių išriedėjęs „Ferrari 488 GTB“


Tuo tarpu Vokietijoje plušantys „Novitec Rosso“ dirbtuvių specialistai mano, jog „488 GTB“ privalo turėti galingesnį variklį, kuris galėtų šį „Ferrari“ modelį paversti tikra raketa.
„Novitec Rosso“ specialistams pakeitus variklio valdymo programą ir sumontavus našesnius purkštukus, naujasis „Ferrari“ motoras dabar išvysto 772 arklio galias ir 892 Nm sukimo momentą. Šie pakeitimai leido „Novitec Rosso“ specialistams sukurti automobilį, kuris iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 2.8 sekundės.

REKLAMA

Iš „Novitec“ dirbtuvių išriedėjęs „Ferrari 488 GTB“


Atlikę vieną didžiulį darbą, „Novitec Rosso“ kompanijos darbuotojai taip pat sumontavo naują išmetimo sistemą, kuri leidžia pademonstruoti tikrąjį 3.9 litro darbinio tūrio variklio talentą. Be to, automobilis gavo iš anglies pluošto pagamintas kėbulo detales, kurios ne tik sumažina bendrą automobilio svorį, bet ir padeda generuoti didesnę prispaudžiamąją jėgą.
Paskutinė modifikacija kurią reikėtų paminėti - 21 colių kaltiniai ratlankiai su „Pirelli“ padangomis. Priekyje „Novitec Rosso“ specialistai sumontavo 255/30 ZR21 padangas, o gale - 325/25 ZR21 padangas.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų