Šį automobilį vyrukas įsigijo dar 2005 metais. Senutis „BMW“ buvo gausiai surūdijęs, beveik nevažiuojantis. Prašėsi tikro automano rankos prisilietimo.
Prasidėjus pirminiams automobilio restauravimo darbams, šios mašinos savininkas net nepagalvojo, jog galutinis rezultatas priblokš ne tik jį, bet ir visą Skandinavija.
Priminsime, jog šis automobilis turėjo būti restauruotas į originalią būseną, tačiau sutvarkius kėbulą į galvą atėjo mintis apie automobilių sportą. Tiksliau - „driftą“.
Kadangi kėbulas iš dalies buvo sutvarkytas, atėjo metas rimtoms modifikacijoms. Kaip sako šio automobilio savininkas - „Norėjau įdomaus projekto, kuris tiktų ne tik trasoms, bet ir gatvėms“.
Kėbului įgavus agresyvias formas, atėjo metas pagalvoti apie senojo „BMW“ variklio skyrių. Jis įsigijo „S38B38“ variklį ir pradėjo jį tobulinti. Pagrindas sukurti žvėrį buvo jau padėtas.
Šiuo metu variklis turi : sausą karterį, „JE“ kaltinius stūmoklius, sustiprintus pagrindinio diržo guolius, patobulintą aušinimo sistemą.
Daugeliui galbūt bus sunku patikėti, bet dabar šis „BMW“ turi variklį, kuris išvysto 705 arklio galias ir 830 NM sukimo momentą.
Nors su automobiliu ir galima važinėti bendro naudojimo keliais, tačiau „BMW“ viduje nerasite nieko kas tiktų komforto ieškančiam žmogui. Saugos lankai, „Sparco“ vairas, „Cobra“ sportinės sėdynes nuo kurių daugeliui paskaustų užpakalį.
Nepaisant įspūdingų techninių charakteristikų, įdomiausias dalykas yra kaip gimė šis projektas. Be jokios svarbios priežasties, be labai kosmonautiškų investicijų. Žmogui gimė idėją ir jis nusprendė ją įgyvendinti.
Didelis, didelis nykštys į viršų.