REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kompaktiškas, greitas ir praktiškas – kas? Žinoma, kad hot hatch'as – bene idealus pasirinkimas kiekvienam automanui, kuris ieško pakankamai universalaus automobilio. 
Europa – sportiškų hečbekų kraštas, todėl nenuostabu, jog į automobilių entuziastų rankas patekę įvairūs modeliai labai dažnai sulaukia tam tikrų modifikacijų. Vieni investuoja į pakabą, kuri pagerintų automobilių stabilumą posūkiuose, kiti savo laisvą laiką dedikuoja variklio galios pakėlimui.
Štai šis „Volkswagen Golf R32“ galėtų būti puikus pavyzdys. Iš „Volkswagen“ gamyklos išriedėjęs hečbekas buvo komplektuojamas su 3,2 litro, 6 cilindrų benzininiu motoru, kuris išvystydavo 250 arklio galių ir 320 Nm. Atsižvelgiant į tai, jog penktos kartos „Golf“ pagrindu sukurtas automobilis buvo pagamintas 2007 metais – 250 arklių ir 320 niutonų anuomet buvo pakankamai daug.
Jeigu „Volkswagen“ šiandien pristatytų „Golfą“ su 6 cilindrų motoru, kuris išvysto 250 arklio galių, daugelis tiesiog pradėtų šaipytis. Patys pajėgiausi sportiški hečbekai šiuo metu komplektuojami su 350 - 400 arklio galių išvystančiais varikliais. Kam reikalingas „Golf R32“ su 250 AG?
Panašu, kad štai šio „Golf R32“ savininkas nusprendė parodyti, jog 11 metų senumo hečbekas galėtų išspardyti bet kurio konkurento užpakalį. Jis netgi galėtų pasigalinėti su „Porsche 911 Turbo“ ar „Ferrari 458 Italia“.
Žemiau esančiame vaizdo įraše pamatysime „Golf R32“, kurio ratus suka 800 arklio galių išvystantis „VR6“ motoras! 800!

VIDEO


Kompaktiškas, greitas ir praktiškas – kas? Žinoma, kad hot hatch'as – bene idealus pasirinkimas kiekvienam automanui, kuris ieško pakankamai universalaus automobilio. 
Europa – sportiškų hečbekų kraštas, todėl nenuostabu, jog į automobilių entuziastų rankas patekę įvairūs modeliai labai dažnai sulaukia tam tikrų modifikacijų. Vieni investuoja į pakabą, kuri pagerintų automobilių stabilumą posūkiuose, kiti savo laisvą laiką dedikuoja variklio galios pakėlimui.
Štai šis „Volkswagen Golf R32“ galėtų būti puikus pavyzdys. Iš „Volkswagen“ gamyklos išriedėjęs hečbekas buvo komplektuojamas su 3,2 litro, 6 cilindrų benzininiu motoru, kuris išvystydavo 250 arklio galių ir 320 Nm. Atsižvelgiant į tai, jog penktos kartos „Golf“ pagrindu sukurtas automobilis buvo pagamintas 2007 metais – 250 arklių ir 320 niutonų anuomet buvo pakankamai daug.
Jeigu „Volkswagen“ šiandien pristatytų „Golfą“ su 6 cilindrų motoru, kuris išvysto 250 arklio galių, daugelis tiesiog pradėtų šaipytis. Patys pajėgiausi sportiški hečbekai šiuo metu komplektuojami su 350 - 400 arklio galių išvystančiais varikliais. Kam reikalingas „Golf R32“ su 250 AG?
Panašu, kad štai šio „Golf R32“ savininkas nusprendė parodyti, jog 11 metų senumo hečbekas galėtų išspardyti bet kurio konkurento užpakalį. Jis netgi galėtų pasigalinėti su „Porsche 911 Turbo“ ar „Ferrari 458 Italia“.
Žemiau esančiame vaizdo įraše pamatysime „Golf R32“, kurio ratus suka 800 arklio galių išvystantis „VR6“ motoras! 800!

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų