REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobiliai, pagaminti komunistinėse šalyse, dažniausiai yra laikomi prasčiausiais, kokius yra matęs šis pasaulis. Paviršutiniška kontrolė, bei gamintojų neišprusimas nulemia, kad tokios mašinos yra nemalonios vairuoti, bei gasdinančiai nesaugios. Kinų automobilių gamintojas "Chery" teigia, kad jų modelis "Amulet, pagamintas ant trisdešimties metų senumo "Volkswagen" bazės, yra visiškai saugus, tačiau net rusai apie tai kalba kitaip.



Kodėl prakalbome apie rusus? O gi šis, lyg desertas, skambantis automobilis yra pardavinėjamas motulėje Rusijoje. "Chery Amulet" iš tiesų yra pirmos kartos "Seat Toledo", tik šiek tiek kosmetiškai "atšviežintas". Tai reiškia, kad kėbulas yra 22 metų senumo, o mašinos bazė dar senesnė, nes ji buvo naudojama dar antros kartos "Golfe". Kinai teigia, kad į "Amulet" montuojamas 1,6 litro kubatūros 94 arklio galių variklis yra ekologiškas ir išmeta mažas emisijų dozes, tačiau mes manome, kad toks teiginys yra nieko vertas. Labiausiai šį automobilį išgarsino kolegos iš Rusijos "AutoRevu", kurie paviešino šio modelio "EuroNCAP" bandymų rezultatus.


Iki bandymų rezultatų paviešinimo, buvo manoma, kad kito kinų gamintojo modelis "Brilliance BS6" buvo prasčiausiai testuose pasirodęs automobilis, tačiau "Chery" ne tik kad pasirodė blogiau, bet ir bandyme naudotos lėlės po smūgio turėjo būti išmontuotos, norint jas ištraukti iš mašinos. Žinoma, šokiruoti tokių rezultatų, "AutoRevu" siekė, kad toks nesaugus automobilis būtų atšauktas, tačiau iki šiol jis yra pardavinėjamas daugiau nei 30 valstybių. Iš tiesų, "Chery" yra didžiausias automobilių eksportuotojas Kinijoje, nors įmonė egzistuoja nuo 1997 metų. Būnant objektyviems, reikia pabrėžti, kad "Amulet" yra gaminamas jau daugiau nei dešimt metų, o jo pamaina, pavadinimu "A3", bus daug saugesnė ir pardavinėjama Vakarų Europoje, bet to nesulauksime bent iki 2015 metų.


"Chery" skelbtis, kad jų gaminami automobiliai yra saugūs, leidžia tai, kad įmonės dalis priklauso valstybei, tačiau tai dar nereiškia, kad mašinos yra išties saugios. "EuroNCAP" savo internetinėje svetainėje pašalino "Chery", kaip gamintoją, o tai kažką reiškia. Bet yra dar vienas geras pavyzdys, rodantis, kad Kinijos saugumo testai nieko nereiškia. "Chery Tiggo" yra bandymas nukopijuoti "Toyota RAV4", kuris vietiniuose testuose surinko keturias žvaigždutes iš penkių. Tačiau, kai modelis buvo pradėtas pardavinėti Australijoje, ten atlikti bandymai parodė, kad tai yra nesaugiausias džipas, kada nors pardavinėtas šioje šalyje. Taigi, kol pusiau valstybiniai Kinijos automobilių gamintojai kreips tiek mažai dėmesio mašinų saugumui, kuriomis važinėja jų pačių žmonės, tol tokių modelių invazija į Europą yra negalima.



Automobiliai, pagaminti komunistinėse šalyse, dažniausiai yra laikomi prasčiausiais, kokius yra matęs šis pasaulis. Paviršutiniška kontrolė, bei gamintojų neišprusimas nulemia, kad tokios mašinos yra nemalonios vairuoti, bei gasdinančiai nesaugios. Kinų automobilių gamintojas "Chery" teigia, kad jų modelis "Amulet, pagamintas ant trisdešimties metų senumo "Volkswagen" bazės, yra visiškai saugus, tačiau net rusai apie tai kalba kitaip.



Kodėl prakalbome apie rusus? O gi šis, lyg desertas, skambantis automobilis yra pardavinėjamas motulėje Rusijoje. "Chery Amulet" iš tiesų yra pirmos kartos "Seat Toledo", tik šiek tiek kosmetiškai "atšviežintas". Tai reiškia, kad kėbulas yra 22 metų senumo, o mašinos bazė dar senesnė, nes ji buvo naudojama dar antros kartos "Golfe". Kinai teigia, kad į "Amulet" montuojamas 1,6 litro kubatūros 94 arklio galių variklis yra ekologiškas ir išmeta mažas emisijų dozes, tačiau mes manome, kad toks teiginys yra nieko vertas. Labiausiai šį automobilį išgarsino kolegos iš Rusijos "AutoRevu", kurie paviešino šio modelio "EuroNCAP" bandymų rezultatus.


Iki bandymų rezultatų paviešinimo, buvo manoma, kad kito kinų gamintojo modelis "Brilliance BS6" buvo prasčiausiai testuose pasirodęs automobilis, tačiau "Chery" ne tik kad pasirodė blogiau, bet ir bandyme naudotos lėlės po smūgio turėjo būti išmontuotos, norint jas ištraukti iš mašinos. Žinoma, šokiruoti tokių rezultatų, "AutoRevu" siekė, kad toks nesaugus automobilis būtų atšauktas, tačiau iki šiol jis yra pardavinėjamas daugiau nei 30 valstybių. Iš tiesų, "Chery" yra didžiausias automobilių eksportuotojas Kinijoje, nors įmonė egzistuoja nuo 1997 metų. Būnant objektyviems, reikia pabrėžti, kad "Amulet" yra gaminamas jau daugiau nei dešimt metų, o jo pamaina, pavadinimu "A3", bus daug saugesnė ir pardavinėjama Vakarų Europoje, bet to nesulauksime bent iki 2015 metų.


"Chery" skelbtis, kad jų gaminami automobiliai yra saugūs, leidžia tai, kad įmonės dalis priklauso valstybei, tačiau tai dar nereiškia, kad mašinos yra išties saugios. "EuroNCAP" savo internetinėje svetainėje pašalino "Chery", kaip gamintoją, o tai kažką reiškia. Bet yra dar vienas geras pavyzdys, rodantis, kad Kinijos saugumo testai nieko nereiškia. "Chery Tiggo" yra bandymas nukopijuoti "Toyota RAV4", kuris vietiniuose testuose surinko keturias žvaigždutes iš penkių. Tačiau, kai modelis buvo pradėtas pardavinėti Australijoje, ten atlikti bandymai parodė, kad tai yra nesaugiausias džipas, kada nors pardavinėtas šioje šalyje. Taigi, kol pusiau valstybiniai Kinijos automobilių gamintojai kreips tiek mažai dėmesio mašinų saugumui, kuriomis važinėja jų pačių žmonės, tol tokių modelių invazija į Europą yra negalima.



REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų