REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Ferrari“ istoriją iki smulkmenų išmokę automobilių entuziastai turėtų puikiai žinoti Giotto Bizzarrini vardą. Daugybę metų šis žmogus buvo vienas pagrindinių „Ferrari“ inžinierių. Šeštame dešimtmetyje jis buvo atsakingas už visus „Ferrari“ kompanijos lenktyninius bolidus, kurie skynė pergales visame pasaulyje. Tačiau dėl nesutarimų su Enzo Ferrari, jaunas ir ambicingas inžinierius paliko „Ferrari“ ir įkūrė savo kompaniją - „Bizzarrini“. 
Įkurti automobilių kompaniją anuomet galėjo kiekvienas turintis bent šiek tiek daugiau pinigų, tačiau ją išlaikyti galėjo tikrai ne kiekvienas. „Giotto Bizzarrini tai puikiai suprato, tad norėdamas išlaikyti savo automobilių kompaniją, jis ne vieną kartą dirbo prie kitų automobilių gamintojų, tokių kaip „Lamborghini“, Alfa Romeo“ ir „ISO“, projektų.

„Ferrari“ istoriją iki smulkmenų išmokę automobilių entuziastai turėtų puikiai žinoti Giotto Bizzarrini vardą. Daugybę metų šis žmogus buvo vienas pagrindinių „Ferrari“ inžinierių. Šeštame dešimtmetyje jis buvo atsakingas už visus „Ferrari“ kompanijos lenktyninius bolidus, kurie skynė pergales visame pasaulyje. Tačiau dėl nesutarimų su Enzo Ferrari, jaunas ir ambicingas inžinierius paliko „Ferrari“ ir įkūrė savo kompaniją - „Bizzarrini“. 
Įkurti automobilių kompaniją anuomet galėjo kiekvienas turintis bent šiek tiek daugiau pinigų, tačiau ją išlaikyti galėjo tikrai ne kiekvienas. „Giotto Bizzarrini tai puikiai suprato, tad norėdamas išlaikyti savo automobilių kompaniją, jis ne vieną kartą dirbo prie kitų automobilių gamintojų, tokių kaip „Lamborghini“, Alfa Romeo“ ir „ISO“, projektų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

iso_grifo_a3_c_3


Vienas įspūdingiausių ir gražiausių Giotto Bizzarrini darbų yra štai šis „Iso Grifo A3/C Stradale“. Nors iš pradžių šis automobilis turėjo dėvėti „Bizzarrini“ markės ženkliuką, tačiau projektą finansavęs „Iso“ kompanijos įkūrėjas Renzo Rivolta pasinaudojo padėtimi ir sutarė, jog naujasis modelis Renzo Rivolta atlygis.

REKLAMA

iso_grifo_a3_c


„Iso Grifo A3/C Stradale“ iš esmės buvo bendro naudojimo keliams skirtas lenktyninis automobilis. Lengvas, aerodinamiškas ir labai greitas. Kadangi priekyje buvo sumontuotas 8 cilindrų „Chevrolet Corvette“ variklis, nereikėtų stebėtis, jog jis anuomet buvo greitesnis už daugelį varžovų. Juk didžiulis sukimo momentas ir 350 arklio galių duoda savo.
Nuo automobilio pristatymo, 1963 metais, praėjus 18 mėnesių ir pasiekus pavydėtinų rezultatų, abiejų specialistų ir automobilių entuziastų keliai išsiskyrė. Renzo Rivolta norėjo, kad Giotto Bizzarrini skirtų daugiau dėmesio tiems modeliams su kuriais būtų galima važinėti bendro naudojimo keliais, tuo Giotto Bizzarrini jorė visiškai kitos veiklos ir stengėsi visą dėmesį skirti lenktynėms skirtiems bolidams.

iso_grifo_a3_c_1


Per šešeris  metus „Iso“ pagamino maždaug 150 „Grifo A3“ modelių, iš kurių net 70 buvo „A3/C Stradale“ versijos. Pastarosios buvo paklausios ne tik Italijoje, bet ir Prancūzijoje, Vokietijoje ir net Japonijoje.
Galerija

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų