REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pagal griežtus inžinerinius parametrus sukonstruotas naujos kartos „
Kia Sportage“ miesto visureigis pasižymi ypatybe, svarbia ir Lietuvos vairuotojams. Komforto ir valdymo savybes šio modelio kūrėjai vystė atsižvelgdami būtent į europiečių poreikius.

Pirmą kartą per visą 28 metų „Sportage“ istoriją Europai skirta miesto visureigio versija išsiskirs unikalia ratų baze. Ji leido sukurti ypač didelę salono erdvę, atitinkančią absoliučios daugumos kasdien automobilį vairuojančių žmonių praktiškumo poreikius. Visureigio išorės gabaritai taip pat preciziškai pritaikyti Europos keliams, o pavaros technologijos padrąsins ir norinčius nulipti nuo asfalto.
Išskirtinai pagal europiečių poreikius sukurtas „Kia Sportage“
Derino Senojo žemyno keliuose
Naujoji platforma suteikė „
Kia“ inžinieriams galimybę itin kruopščiai išdėstyti svarbiausius mechaninius mazgus ir elektronikos įrangą. Taip buvo sukurtas rafinuotas SUV, kuris pasižymi stabilumu kelyje, dinamišku ir tiksliu valdymu bei komfortu.
Derindami naujos kartos „Sportage“ pakabą ir vairo sistemą bei kalibruodami elektroninių vairuotojo pagalbininkų darbą „Kia“ inžinieriai atliko įvairius testus Europos keliuose. Dėl automobilyje pirmą kartą įdiegtų technologinių sprendimų jis valdomas optimaliai tiksliai, nepriklausomai nuo kelio dangos tipo ir oro sąlygų.
Išskirtinai pagal europiečių poreikius sukurtas „Kia Sportage“
„Sportage“ montuojamas elektrinės pavaros vairo stiprintuvas (MDPS) užtikrina gerą grįžtamąjį ryšį, todėl vairuotojas labiau įsitraukia į automobilio valdymą. Priekyje įrengta nepriklausoma „MacPherson“ tipo pakaba, o gale pritaikyta daugiasvirtė konstrukcija suteikė galimybę tiek ir mėgautis tolygiu bei komfortišku važiavimu, tiek ir išnaudoti dinamišką automobilio charakterį.
Papildomai montuojama aktyvioji elektronikos valdoma pakaba (ECS) nenutrūkstamai kontroliuoja amortizatorių darbą. Ši technologija itin greitai reaguoja į „Sportage“ kėbulo padėties pasikeitimus ir vairo pasukimus. Įveikiant posūkius akimirksniu koreguojamas amortizatorių veikimas leidžia neutralizuoti staigius kėbulo pakilimus, nusileidimus ar pasvyrimus, taip užtikrinant ne tik didesnį važiavimo komfortą, bet ir saugumą.
Svyravimų slopinimo jėgos intensyvumas keičiamas pagal kelio sąlygas. Dėl to galima komfortiškai įveikti įvairaus tipo nelygumus ir išvengti smūgių perdavimo nuo ratų į saloną.
Išskirtinai pagal europiečių poreikius sukurtas „Kia Sportage“
Sudėtingoms sąlygoms – „Terrain Mode“ technologija
Pirmą kartą „Sportage“ įdiegta „Terrain Mode“ technologija, kurią bus galima rinktis komplektuojant modelius su hibridinėmis pavaromis ir visų varančiųjų ratų sistemomis. Iškylas gamtoje ir aktyvų laisvalaikį mėgstantiems „Sportage“ savininkams skirta pažangi įranga automatiškai parenka didžiausią sukibimą užtikrinančias automobilio parinktis. Ši technologija skirta vairuoti sudėtingomis sąlygomis, kuomet tenka važiuoti per sniegą, purvą arba smėlį.
Pradedant važiuoti, visuose modeliuose aktyvuojamas pagrindinės pavaros „Drive“ režimas. Tuomet pagal savo poreikius vairuotojai taip pat gali rinktis maksimaliam komfortui skirtą „Comfort“, mažiausių degalų sąnaudų ir emisijos „Eco“ arba įtraukiančio valdymo „Sport“ režimą.
Pasirinkus pastarąjį, gaunama greitesnė reakcija į vairo pasukimą ir akceleratoriaus paspaudimą suteikia dinamiško vairavimo pojūtį. Siekiant užtikrinti patogumą ir vairavimo saugumą, informacija apie visus važiavimo režimus rodoma didelės raiškos prietaisų skydelio ekrane. Priklausomai nuo pasirinkto režimo, pateikiamos ir tematiką atitinkančios vizualizacijos.
Išskirtinai pagal europiečių poreikius sukurtas „Kia Sportage“
Pritaikytas ir itin sudėtingoms sąlygoms
Naudojant elektronikos valdomą „Sportage“ visų varančiųjų ratų sistemą, galia optimaliai paskirstoma tarp priekinės ir galinės ašių. Priklausomai nuo kelio sąlygų ir eismo situacijos, traukos perdavimas gali žymiai skirtis – taip užtikrinamas dinamiškas valdymas, taip pat padidėja saugumas ir sumažėja degalų sąnaudos.
Modeliuose tik su vidaus degimo varikliais ar su švelniojo hibrido sistema veikia visų varančiųjų ratų sistemos blokavimo funkcija. Naudojantis ja, aktyvuojama nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara pagerina sukibimą važiuojant per sniegą arba įveikiant bekelę.
Išskirtinai pagal europiečių poreikius sukurtas „Kia Sportage“
Dinamiškai automobiliu važiuoti padeda pažangi, stabilumą posūkiuose pagerinanti „E-Handling“ sistema. Hibridiniuose modeliuose ir įkraunamuosiuose hibriduose su standartiniais amortizatoriais diegiama technologija pagerina priekiniais ratais varomų visureigių sukibimą, išnaudodama elektros variklio sukimo momentą. Įrangos privalumai atsiskleidžia pavojingose situacijose, kuomet būtina ypač greita reakcija į vairo pasukimą.
Prekyba Europoje gaminamu naujos kartos „Kia Sportage“ prasidės 2021 m. gruodžio antroje dalyje.

GALERIJA


Pagal griežtus inžinerinius parametrus sukonstruotas naujos kartos „
Kia Sportage“ miesto visureigis pasižymi ypatybe, svarbia ir Lietuvos vairuotojams. Komforto ir valdymo savybes šio modelio kūrėjai vystė atsižvelgdami būtent į europiečių poreikius.

Pirmą kartą per visą 28 metų „Sportage“ istoriją Europai skirta miesto visureigio versija išsiskirs unikalia ratų baze. Ji leido sukurti ypač didelę salono erdvę, atitinkančią absoliučios daugumos kasdien automobilį vairuojančių žmonių praktiškumo poreikius. Visureigio išorės gabaritai taip pat preciziškai pritaikyti Europos keliams, o pavaros technologijos padrąsins ir norinčius nulipti nuo asfalto.
Išskirtinai pagal europiečių poreikius sukurtas „Kia Sportage“
Derino Senojo žemyno keliuose
Naujoji platforma suteikė „
Kia“ inžinieriams galimybę itin kruopščiai išdėstyti svarbiausius mechaninius mazgus ir elektronikos įrangą. Taip buvo sukurtas rafinuotas SUV, kuris pasižymi stabilumu kelyje, dinamišku ir tiksliu valdymu bei komfortu.
Derindami naujos kartos „Sportage“ pakabą ir vairo sistemą bei kalibruodami elektroninių vairuotojo pagalbininkų darbą „Kia“ inžinieriai atliko įvairius testus Europos keliuose. Dėl automobilyje pirmą kartą įdiegtų technologinių sprendimų jis valdomas optimaliai tiksliai, nepriklausomai nuo kelio dangos tipo ir oro sąlygų.
Išskirtinai pagal europiečių poreikius sukurtas „Kia Sportage“
„Sportage“ montuojamas elektrinės pavaros vairo stiprintuvas (MDPS) užtikrina gerą grįžtamąjį ryšį, todėl vairuotojas labiau įsitraukia į automobilio valdymą. Priekyje įrengta nepriklausoma „MacPherson“ tipo pakaba, o gale pritaikyta daugiasvirtė konstrukcija suteikė galimybę tiek ir mėgautis tolygiu bei komfortišku važiavimu, tiek ir išnaudoti dinamišką automobilio charakterį.
Papildomai montuojama aktyvioji elektronikos valdoma pakaba (ECS) nenutrūkstamai kontroliuoja amortizatorių darbą. Ši technologija itin greitai reaguoja į „Sportage“ kėbulo padėties pasikeitimus ir vairo pasukimus. Įveikiant posūkius akimirksniu koreguojamas amortizatorių veikimas leidžia neutralizuoti staigius kėbulo pakilimus, nusileidimus ar pasvyrimus, taip užtikrinant ne tik didesnį važiavimo komfortą, bet ir saugumą.
Svyravimų slopinimo jėgos intensyvumas keičiamas pagal kelio sąlygas. Dėl to galima komfortiškai įveikti įvairaus tipo nelygumus ir išvengti smūgių perdavimo nuo ratų į saloną.
Išskirtinai pagal europiečių poreikius sukurtas „Kia Sportage“
Sudėtingoms sąlygoms – „Terrain Mode“ technologija
Pirmą kartą „Sportage“ įdiegta „Terrain Mode“ technologija, kurią bus galima rinktis komplektuojant modelius su hibridinėmis pavaromis ir visų varančiųjų ratų sistemomis. Iškylas gamtoje ir aktyvų laisvalaikį mėgstantiems „Sportage“ savininkams skirta pažangi įranga automatiškai parenka didžiausią sukibimą užtikrinančias automobilio parinktis. Ši technologija skirta vairuoti sudėtingomis sąlygomis, kuomet tenka važiuoti per sniegą, purvą arba smėlį.
Pradedant važiuoti, visuose modeliuose aktyvuojamas pagrindinės pavaros „Drive“ režimas. Tuomet pagal savo poreikius vairuotojai taip pat gali rinktis maksimaliam komfortui skirtą „Comfort“, mažiausių degalų sąnaudų ir emisijos „Eco“ arba įtraukiančio valdymo „Sport“ režimą.
Pasirinkus pastarąjį, gaunama greitesnė reakcija į vairo pasukimą ir akceleratoriaus paspaudimą suteikia dinamiško vairavimo pojūtį. Siekiant užtikrinti patogumą ir vairavimo saugumą, informacija apie visus važiavimo režimus rodoma didelės raiškos prietaisų skydelio ekrane. Priklausomai nuo pasirinkto režimo, pateikiamos ir tematiką atitinkančios vizualizacijos.
Išskirtinai pagal europiečių poreikius sukurtas „Kia Sportage“
Pritaikytas ir itin sudėtingoms sąlygoms
Naudojant elektronikos valdomą „Sportage“ visų varančiųjų ratų sistemą, galia optimaliai paskirstoma tarp priekinės ir galinės ašių. Priklausomai nuo kelio sąlygų ir eismo situacijos, traukos perdavimas gali žymiai skirtis – taip užtikrinamas dinamiškas valdymas, taip pat padidėja saugumas ir sumažėja degalų sąnaudos.
Modeliuose tik su vidaus degimo varikliais ar su švelniojo hibrido sistema veikia visų varančiųjų ratų sistemos blokavimo funkcija. Naudojantis ja, aktyvuojama nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara pagerina sukibimą važiuojant per sniegą arba įveikiant bekelę.
Išskirtinai pagal europiečių poreikius sukurtas „Kia Sportage“
Dinamiškai automobiliu važiuoti padeda pažangi, stabilumą posūkiuose pagerinanti „E-Handling“ sistema. Hibridiniuose modeliuose ir įkraunamuosiuose hibriduose su standartiniais amortizatoriais diegiama technologija pagerina priekiniais ratais varomų visureigių sukibimą, išnaudodama elektros variklio sukimo momentą. Įrangos privalumai atsiskleidžia pavojingose situacijose, kuomet būtina ypač greita reakcija į vairo pasukimą.
Prekyba Europoje gaminamu naujos kartos „Kia Sportage“ prasidės 2021 m. gruodžio antroje dalyje.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų