REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Tėra keli Ferrari modeliai, kurie gali būti žymesni už garsųjį F40. Dauguma jaunų skaitytojų, ko gero, yra daug girdėję apie Testarossa arba Enzo, tačiau tikroji pažiba yra Ferrari F40.
Šis automobilis buvo pagamintas gaubiamas daugybės aplinkybių, kelios iš jų tokios - gerbiamasis Enzo Ferrari galėjo ramiai baigti savo karjerą sukurdamas tokį šedevrą, taip pat tai buvo modelis išleistas 40-tojo Ferrari gimtadienio proga. Taip pat tai buvo atsakas Porsche, tuo metu jie buvo sukūrę nuostabų Porsche 959. Ferrari tikėjosi su šiuo modeliu varžytis su Porsche kompanija lenktynėse bei B Grupėje.


Šis automobilis buvo Ferrari 288 GTO, lenktyninė 308 GTB versija. Dėl to, kad Ferrari ir Porsche buvo vieninteliai, kurie užsirašė į B Grupę, buvo nutrauktas ruošimasis ir Ferrari 288 GTO tapo keliams skirtu modeliu. Tuomet Ferrari nusprendė, kad jie kovos su Porsche parodose. Jie suprato, kad jų modeliui gali sektis prastokai, tačiau šis "arklys" turėjo truputį mažesnį, bet dviejų turbinų varomą 308 V8 pagrindu pagamintą variklį.


Šis variklis buvo Ferrari koziris. Jo pakako, kad nuo 1984 iki 1986 metų 288 GTO būtų greičiausiu automobiliu pasaulyje. Vėliau šiuos laurus nusinešė Porsche 959. Tuo metu Ferrari sumanė šį variklį panaudoti savo naujajam Ferrari F40. Jie truputį padidino kubatūrą ir padidino turbinų slėgį, to pasekoje variklis turėjo nebe 400, o 471 AG. Kėbulą sukūrė Pininfarina studija ir šio kūrinio pagrindiniu akcentu buvo aerodinamika. Tiesa, dizaineris Leonardo Fioravanti F40 kėbulą pateikė itin gražiomis ir akį traukiančiomis formomis.


Dar svarbiau už išvaizdą buvo tai, kad šio kėbulo gamyboje "dalyvavo" stiklo ir anglies pluoštas, taip pat aliuminis. Minimalistinis interjeras buvo gaminas siekiant taupyti svorį. Visų pastangų dėka, šis automobilis tesvėrė beveik 1100 kg. Su tokiu galios ir masės santykiu šis bolidas buvo tikra raketa. Tai buvo pirmasis automobilis perkopęs 320km/h ribą. Maksimalos automobilio greitis buvo 325km/h. Šis modelis nušluostė nosį garsiajam Porsche, tačiau tai buvo vienas iš paskutiniųjų kartų. Be to, šio automobilio kaina buvo beprotiškai didelė - beveik 400 000 dolerių. Tačiau tikra kaina buvo dar didesnė. Ją diktavo paklausa ir limituotas automobilių skaičius. Pasitaikė klientų, kurie sumokėjo daugiau nei milijoną dolerių, kad galėtų turėti vieną iš 1315 Ferrari F40.


Ferrari metė baltą rankšluostį Ferrari F40 gamybai 1992 metais. Tuo metu kompanija jau planavo 1995 metais pakeisti šį modelį naujuoju F50. Šio automobilio gamyboje taip pat buvo akcentuojamasi į autosportą, tačiau jo istorija buvo panaši kaip ir 288 GTO. Todėl Ferrari perėjo prie paprastesnių, masinės gamybos automobilių. Bet kokiu atveju, Ferrari F40 buvo vienas iš itin retų atvėjų, kai gaminant automobilį buvo žengiamas milžiniškas žingsnis į priekį. Tai įrodymas, kad pasitelkus visas jėgas ir susikaupimą galima pralenkti laikotarpį ir pagamintį įnovatyvų ir ilgam perspektyvų modelį.



Tėra keli Ferrari modeliai, kurie gali būti žymesni už garsųjį F40. Dauguma jaunų skaitytojų, ko gero, yra daug girdėję apie Testarossa arba Enzo, tačiau tikroji pažiba yra Ferrari F40.
Šis automobilis buvo pagamintas gaubiamas daugybės aplinkybių, kelios iš jų tokios - gerbiamasis Enzo Ferrari galėjo ramiai baigti savo karjerą sukurdamas tokį šedevrą, taip pat tai buvo modelis išleistas 40-tojo Ferrari gimtadienio proga. Taip pat tai buvo atsakas Porsche, tuo metu jie buvo sukūrę nuostabų Porsche 959. Ferrari tikėjosi su šiuo modeliu varžytis su Porsche kompanija lenktynėse bei B Grupėje.


Šis automobilis buvo Ferrari 288 GTO, lenktyninė 308 GTB versija. Dėl to, kad Ferrari ir Porsche buvo vieninteliai, kurie užsirašė į B Grupę, buvo nutrauktas ruošimasis ir Ferrari 288 GTO tapo keliams skirtu modeliu. Tuomet Ferrari nusprendė, kad jie kovos su Porsche parodose. Jie suprato, kad jų modeliui gali sektis prastokai, tačiau šis "arklys" turėjo truputį mažesnį, bet dviejų turbinų varomą 308 V8 pagrindu pagamintą variklį.


Šis variklis buvo Ferrari koziris. Jo pakako, kad nuo 1984 iki 1986 metų 288 GTO būtų greičiausiu automobiliu pasaulyje. Vėliau šiuos laurus nusinešė Porsche 959. Tuo metu Ferrari sumanė šį variklį panaudoti savo naujajam Ferrari F40. Jie truputį padidino kubatūrą ir padidino turbinų slėgį, to pasekoje variklis turėjo nebe 400, o 471 AG. Kėbulą sukūrė Pininfarina studija ir šio kūrinio pagrindiniu akcentu buvo aerodinamika. Tiesa, dizaineris Leonardo Fioravanti F40 kėbulą pateikė itin gražiomis ir akį traukiančiomis formomis.


Dar svarbiau už išvaizdą buvo tai, kad šio kėbulo gamyboje "dalyvavo" stiklo ir anglies pluoštas, taip pat aliuminis. Minimalistinis interjeras buvo gaminas siekiant taupyti svorį. Visų pastangų dėka, šis automobilis tesvėrė beveik 1100 kg. Su tokiu galios ir masės santykiu šis bolidas buvo tikra raketa. Tai buvo pirmasis automobilis perkopęs 320km/h ribą. Maksimalos automobilio greitis buvo 325km/h. Šis modelis nušluostė nosį garsiajam Porsche, tačiau tai buvo vienas iš paskutiniųjų kartų. Be to, šio automobilio kaina buvo beprotiškai didelė - beveik 400 000 dolerių. Tačiau tikra kaina buvo dar didesnė. Ją diktavo paklausa ir limituotas automobilių skaičius. Pasitaikė klientų, kurie sumokėjo daugiau nei milijoną dolerių, kad galėtų turėti vieną iš 1315 Ferrari F40.


Ferrari metė baltą rankšluostį Ferrari F40 gamybai 1992 metais. Tuo metu kompanija jau planavo 1995 metais pakeisti šį modelį naujuoju F50. Šio automobilio gamyboje taip pat buvo akcentuojamasi į autosportą, tačiau jo istorija buvo panaši kaip ir 288 GTO. Todėl Ferrari perėjo prie paprastesnių, masinės gamybos automobilių. Bet kokiu atveju, Ferrari F40 buvo vienas iš itin retų atvėjų, kai gaminant automobilį buvo žengiamas milžiniškas žingsnis į priekį. Tai įrodymas, kad pasitelkus visas jėgas ir susikaupimą galima pralenkti laikotarpį ir pagamintį įnovatyvų ir ilgam perspektyvų modelį.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų