Itin retas Lotus Elite „atsirado” Lietuvoje! Išgelbėkite jį!

Šis Lotus Elite tiesiog „mėtosi“ skelbimuose, už kaip tokiam automobiliui, tiesiog juokingą kainą – 3500 litų. Iš skelbimo galima suprasti, jog šis „Lotusas” turi 2,2 litro I4 variklį, ir penkių greičių mechaninę transmisiją. Iš skelbimų gausos galima suprasti, kad savininkas mašina nori „nusikratyti”.
Automanas labai ieško žmonių, kurie išgelbėtų šį retą automobilį. Jei toks projektas būtų „prikeltas” Lietuvoje, jam garantuotas Automano LIKE lipdukas.
Automobilio skelbimą galima rasti „autopliuse„, „autogide” arba „skelbiu.lt„.
Šiek tiek apie 1973-82 metų Lotus Elite
Nuo 1974 iki 1982 metų, Lotus gamino 4-vietų, didesnįjį Type 75, o vėliau Type 83 Elitą.
Elite buvo priekyje montuojamu varikliu su galinių varomųjų ratų išdėstymu. Kaip ir Elan, jame buvo naudojamas stiklo pluošto hečbeko kėbulas, sumontuotas ant plieninės važiuoklės, išsiskyrusią iš Lotus Elan ir Europa modelių. Jis turėjo 4-ių ratų nepriklausomą spyruoklinę pakabą. Vairo stiprintuvas ir oro kondicionavimas buvo papildomai montuojamas nuo 1974 metų.
Elite buvo, puikus pagrindas naujiems Eclat, o vėliau „Excel” 2 +2 kupe modeliams.
Elite buvo pirmasis Lotus automobilis, kuris naudojo 907 aliuminio bloko 4-ių vožtuvų, DOHC, keturių cilindrų, 2,0 litro darbinio tūrio variklį. Lotus Elite buvo galima įsigyti su 5 pavarų greičių dėže. Nuo 1976 metų vasario mėnesio automatinė transmisija buvo montuojama už papildomą kainą.
Kalbant apie galingumą, Elite ir Eclat pasižymi tuo, kad jų masė nėra didesnė nei 907 kg! Varikliai, savo laiku, buvo itin įspūdingos akceleracijos. Taip pat buvo geros automobilio valdymo charakteristikos.
Šių automobilių buvo pagaminta tik 2535 vienetai.
Už įrašą dėkojame „Haze”.
Šis vaikinas jau ne pirmą kartą mums siunčia naujienas, todėl jam dovanojame automano lipdukų krūvelę.