Net ir „Jaguar“ neslepia, jog „F-Type“ yra tiesioginis, ilgai lauktas, legendinio „E-Type“ įpėdinis. Milžiniškų investicijų pareikalavęs projektas atsipirko su kaupu, nes pasakiškai atrodančio kabrioleto paklausa visame pasaulyje yra žymiai didesnė negu tikėjosi „Jaguar“.
Ne pats pigiausias „Jaguar F-Type“ komplektuojamas su šešių arba aštuonių cilindrų varikliais, kurių pajėgumas svyruoja nuo 340 iki 495 arklio galių. Pati silpniausioji versija, su 340 arklio galių išvystančiu V6 varikliu, iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,1 sekundės. Tuo tarpu šiame akceleracijos teste dalyvaujantis modelis turi 380 arklio galių išvystantį motorą, kuris padeda automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 5 sekundes.
Tačiau kiek laiko reikės norint pasiekti maksimalų greitį? 30? 40? O gal 50 sekundžių?
Net ir „Jaguar“ neslepia, jog „F-Type“ yra tiesioginis, ilgai lauktas, legendinio „E-Type“ įpėdinis. Milžiniškų investicijų pareikalavęs projektas atsipirko su kaupu, nes pasakiškai atrodančio kabrioleto paklausa visame pasaulyje yra žymiai didesnė negu tikėjosi „Jaguar“.
Ne pats pigiausias „Jaguar F-Type“ komplektuojamas su šešių arba aštuonių cilindrų varikliais, kurių pajėgumas svyruoja nuo 340 iki 495 arklio galių. Pati silpniausioji versija, su 340 arklio galių išvystančiu V6 varikliu, iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,1 sekundės. Tuo tarpu šiame akceleracijos teste dalyvaujantis modelis turi 380 arklio galių išvystantį motorą, kuris padeda automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 5 sekundes.
Tačiau kiek laiko reikės norint pasiekti maksimalų greitį? 30? 40? O gal 50 sekundžių?