REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar pasauliui reikalingas visureigis, kuris galėtų iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,8 sekundės? Pasirodo - reikia, nes „Jeep“ kompanijos inžinieriai pastaruosius metus plušo prie beprotiškiausios „Jeep Grand Cherokee Trackhawk“ modelio versijos, kuri iki 100 km/val. gali įsibėgėti būtent per 3,8 sekundės. 
Įkvėpti „Charger Hellcat“ ir „Challenger Hellcat“ modelių sėkmės, šiuos automobilius suprojektavę inžinieriai nusprendė imtis žymiai rimtesnio ir sudėtingesnio projekto - tą pačią 6,2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų, 707 arklio galias ir 880 Nm sukimo momentą išvystantį motorą sumontuoti į šeimoms draugišką „Jeep Grand Cherokee“ visureigį.
Sumontuoti variklį ir į taip platų variklio skyrių nėra labai sudėtinga. Inžinieriams galvą pradeda skaudėti, kai ateina metas sugalvoti kaip priversti tokį automobilį judėt ir kaip išsaugoti keturių varančiųjų ratų sistemos ilgaamžiškumą, kuri nuolatos atakuojama 880 Nm sukimo momento.

Ar pasauliui reikalingas visureigis, kuris galėtų iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,8 sekundės? Pasirodo - reikia, nes „Jeep“ kompanijos inžinieriai pastaruosius metus plušo prie beprotiškiausios „Jeep Grand Cherokee Trackhawk“ modelio versijos, kuri iki 100 km/val. gali įsibėgėti būtent per 3,8 sekundės. 
Įkvėpti „Charger Hellcat“ ir „Challenger Hellcat“ modelių sėkmės, šiuos automobilius suprojektavę inžinieriai nusprendė imtis žymiai rimtesnio ir sudėtingesnio projekto - tą pačią 6,2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų, 707 arklio galias ir 880 Nm sukimo momentą išvystantį motorą sumontuoti į šeimoms draugišką „Jeep Grand Cherokee“ visureigį.
Sumontuoti variklį ir į taip platų variklio skyrių nėra labai sudėtinga. Inžinieriams galvą pradeda skaudėti, kai ateina metas sugalvoti kaip priversti tokį automobilį judėt ir kaip išsaugoti keturių varančiųjų ratų sistemos ilgaamžiškumą, kuri nuolatos atakuojama 880 Nm sukimo momento.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jeep Grand Cherokee Trackhawk (18)


„Jeep“ inžinieriai iš pradžių išrinko 8 laipsnių pavarų dėžę ir pakeitė krumpliaračius, velenų guolius. Taip pat buvo modifikuotas hidrotransformatorius, kuris dabar sugebės atlaikyti net ir brutualiausio vairuotojo spaudimą. Šių pakeitimų dėka automobilis galės patempti net iki 3266 kilogramų sveriančią priekabą (ar transporto priemonę), 1/4 mylios atstumą įveiks per 11,6 sekundės ir turint pakankamai daug vietos - pasieks 290 km/val. maksimalų greitį.
Aštuonių pavarų dėžė šiame automobilyje bus komplektuojama tik su keturių varančiųjų ratų pavara ir riboto praslydimo diferencialu, kurio darbą reguliuos milžiniškos elektroninės smegenys. Priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimu, variklio išvystoma galia tarp varomųjų ratų gali pasiskirstyti 40 : 60, 50 : 50, 60 : 40, 35 :65 arba 30 : 70 koeficientu.
Sustabdyti ir suvaldyti šį milžinišką monstrą padės naujas „Brembo“ stabdžių komplektas - priekyje sumontuoti 400 milimetrų, o gale - 350 milimetrų skersmens diskai. O kaip gi padangos? „Jeep“ inžinieriai nepamiršo ir jų. „Grand Cherokee Trackhawk“ bus aprūpintas 20 colių skersmens ir 10 colių pločio padangomis tiek priekyje, tiek gale.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų