REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

477 arklio galios, 637 Nm sukimo momentas – nemažas sprogstamasis užtaisas nuo šiol bus montuojamas į „Jeep Wrangler“ variklio skyrių. Automobilio, kuris tikrai nėra skirtas greitai ir efektyviai įveikti bet kurį posūkį.
Galingi ir pajėgūs motorai visureigiuose nėra retas reiškinys. Štai, galingą aštuoniukę siūlo „Porsche Cayenne“, „BMW X5“ ar „Range Rover“ ir tai niekino nestebina, bet kai „Jeep“ tokios pačios konfigūracijos motorą sumontuoja į tikrą visureigį, kuris gali siautėti bekelėje, staiga į šį visureigio ir 8 cilindrų variklio receptą pradedame žiūrėti kitaip. Tad susipažinkite – „Jeep Wrangler Rubicon 392“.

477 arklio galios, 637 Nm sukimo momentas – nemažas sprogstamasis užtaisas nuo šiol bus montuojamas į „Jeep Wrangler“ variklio skyrių. Automobilio, kuris tikrai nėra skirtas greitai ir efektyviai įveikti bet kurį posūkį.
Galingi ir pajėgūs motorai visureigiuose nėra retas reiškinys. Štai, galingą aštuoniukę siūlo „Porsche Cayenne“, „BMW X5“ ar „Range Rover“ ir tai niekino nestebina, bet kai „Jeep“ tokios pačios konfigūracijos motorą sumontuoja į tikrą visureigį, kuris gali siautėti bekelėje, staiga į šį visureigio ir 8 cilindrų variklio receptą pradedame žiūrėti kitaip. Tad susipažinkite – „Jeep Wrangler Rubicon 392“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jeep Wrangler Rubicon 392 is 6.4-litre Hemi-powered 4x4


Naujos „Wrangler“ versijos varde slypi užuomina, kurią labai lengvai įmins amerikietiškų automobilių gerbėjai. Matote, 392 skaičių derinys sufleruoja, jog „Wrangler“ savyje turi 6,4 litro darbinio tūri agregatą, kuris į visus keturis ratus siunčia 477 arklio galių ir 637 Nm sukimo momentą. Gamintojas teigia, jog tai visureigiui suteikė įsimintinas dinamines savybes – 100 km/val. jis įsibėgėja vos per 4,5 sekundės, o ketvirtį mylios atstumą įveikia per 13 sekundžių. Arba maždaug tokiu pačiu greičiu kaip ir „Mercedes-Benz G63 AMG“.
8 laipsnių automatinė pavarų dėžė bus vienintelis pasirinkimas šios versijos pirkėjams, tačiau tuo stebėtis nereikėtų. Pastaroji geba atlaikyti didžiulį sukimo momentą bei palengvina važiavimą bekelėje.
Jeigu manote, jog „Jeep“ nusprendė sportišką „Wrangler“ versiją – klystate. Kaip ir bet kuris kitas „Wrangler“, taip ir „Rubicon 392“ yra aprūpintas bekelei skirtais žaislais. Jau standartiškai automobilio prošvaisa siekia 51 mm, o tai šiek tiek pagerino užvažiavimo ir nuvažiavimo kampus. Šis galiūnas taip pat gali įveikti net 83 cm gylio vandens telkinį.

REKLAMA

Jeep Wrangler Rubicon 392 is 6.4-litre Hemi-powered 4x4


Jeigu dar ir to negana, „Jeep“ pasiūlys atsiversti „Mopar“ aksesuarų katalogą, kuriame rasite šimtus įvairiausių priedų, praversiančių bekelėje arba norint tiesiog patobulinti automobilio išvaizdą ar techninę pusę.
Deja, bet naujoji „Wrangler“ versija Europos nepasieks. Na, bent jau oficialiai. Didingą 8 cilindrų motorą turėsiantis modelis bus parduodamas tik Jungtinėse Valstijose ir Artimuosiuose Rytuose – regionuose, kur tokio tipo automobiliams yra paklausa.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų