Nuo įžymaus ir rekordiškai greito „McLaren F1“ iki daugelio entuziastų svajonės – „Lotus Esprit“ ar „Jaguar XJ220“. Šie ir dar daugelis kitų automobilių turi kai ką bendro su prancūzišku „Citroën CX“.
Automobilių kūrimas yra labai brangus malonumas, ypač jeigu esate nepriklausomas automobilių gamintojas, kuriam yra svarbus kiekvienas centas, kiekvienas euras.
Skirtingi automobilių gamintojai norėdami sutaupyti, pradeda dairytis į kolegų kūrinius. Pavyzdžiui, 1960 ir 1970-aisiais pagaminti „Maserati“ naudojo skirtingų „Alfa Romeo“ modelių galinius žibintus. „Ginetta“ naudojo „Ford Focus“ duris, „Aston Martin DB7“ buvo komplektuojamas su „Mazda 323F“ galiniais žibintais. Tai nėra retas reiškinys.
Vis dėlto, jeigu reikėtų išrinkti patį populiariausią donorą, juo taptų iš Prancūzijos kilęs „Citroën CX“. Nuo 1974 iki net 1991 metų gamintas modelis, kuris iki šiol sugeba prikaustyti neįprastomis ir futuristiškomis kėbulo linijomis.
Tad dabar reikia atsakyti į klausimą – „Kokios detalės buvo naudojamos?“ Kaip bebūtų keista, tačiau visi automobiliai, kuriuos išvardinsime vėliau, naudojo „Citroën CX“ šoninius veidrodėlius! Pasirodo, „Citroën CX“ buvo gaminamas su itin aerodinamiškais ir pakankamai kompaktiškais šoniniais veidrodėliais, kurie puikiai pasitarnaudavo sportiškų automobilių kūrėjams. Be to, „Citroën“ visuomet buvo atvira įvairiems pasiūlymams, todėl nenuostabu, jog „Citroën CX“ veidrodėlius naudojo štai šie automobiliai:
Marcos LM500
Marcos Mantara
Marcos Mantis
Mega Monta Carlo
Mega Track
Orca C113
Specter R42
TVR S4C
Venturi 260LM
Venturi 400GT