REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip ir "Pampersai" "Recaro" jau tapo bendrinis žodis, nusakantis sportines sėdynes. Tačiau ar daug žinote apie šią kompaniją?
Kompanijos „Recaro“ sėkmės istorija prasidėjo 1906  metais, kuomet 32 metų Vilhelmas Reuteris (Wilhelm Reutter) įkūrė kompaniją  “Reutter, Wilhelm, Saddler. Spezialitat: Luxus- und Motorwagen, englische Geschirre”, kuri pradėjo gaminti automobilių važiuokles,  kėbulus bei automobilių sėdynes.
1910 metais įmonė pakeitė pavadinimą į “Stuttgarter Karosseriewerk Reutter & Co“. Jaunasis meistras buvo atviras naujovėms ir inovacijoms. Taip 1912 metais jo dirbtuvėse buvo sukurtas užpatentuotas Reutter Reform Coach (reformuotas Reuterio salonas), kuris vėliau pavadintas kabrioletu. Reuteris gamino salonus Daimler Benz, Horch ir kitoms kompanijoms, kurios senai jau pamirštos. Bet nepamirštos yra kitos auto pramonės ikonos, su kuriomis Reuteris aktyviai dirbo.


Pas profesorių Ferdinandą Porsche buvo VW „vabalo“ prototipas, sukurtas Reuterio. Po karo, Porsche ir Reuteris glaudžiai bendradarbiavo. Reutterio įmonė tapo garsi visame pasaulyje „Porsche 356“ modelio dėka. Reuteris taip pat bendradarbiavo su BMW (sukūrė BMW 328 saloną) ir Vokietijos Pašto tarnyba
1963 metais kompanija „Reutter“ sutelkė visus savo pajėgumus į aukštos kokybės automobilinių sėdynių gamybą, bei pakeitė pavadinimą. „Recaro“ pavadinimas atsirado iš žodžių Reutter ir CAROsserien (salonai).


Pirmoji sportinė sėdynė buvo pagaminta 1965 metais ir pavadinimas greitai tapo žinomas tarp automobilių sporto žinovų. Kompanija „Recaro“ pakeitė supratimą apie automobilines sėdynes – iki to laiko sėdynės labiau priminė naminius krėslus. „Recaro“ dizaineriai pradėjo bendradarbiauti su tyrėjais iš medicinos, ergonomikos, biomechanikos sričių. Buvo atlikti saugumo testai ir nustatytos žmogaus kūno apkrovos ribos.
1968 metais į įmonių grupę „Keiper Recaro Group“ susijungė dvi įmonės „Keiper“ ir „Recaro“.


2006 metais Štutgarte automobilinių sėdynių gamintojas „Recaro“ atšventė 100 metų jubiliejų. Šiandien „Recaro“ yra sėdynių tiekėjas tokioms kompanijoms kaip Porsche, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, Audi, Opel, Ford, Volkswagen ir t.t. Taip pat gamina ortopedines automobilines sėdynes, vaikiškas kėdutes
Šiandien “Recaro” gamina ne tik automobilines sėdynes, bet ir vaikiškas auto kėdutes, kėdės lėktuvų salonams, stadionams, bei specialios paskirties autotransportui. 2010 metais buvo pristatyta “Recaro” baldų linija.
Informaciją paruošė
recaro.lt

Kaip ir "Pampersai" "Recaro" jau tapo bendrinis žodis, nusakantis sportines sėdynes. Tačiau ar daug žinote apie šią kompaniją?
Kompanijos „Recaro“ sėkmės istorija prasidėjo 1906  metais, kuomet 32 metų Vilhelmas Reuteris (Wilhelm Reutter) įkūrė kompaniją  “Reutter, Wilhelm, Saddler. Spezialitat: Luxus- und Motorwagen, englische Geschirre”, kuri pradėjo gaminti automobilių važiuokles,  kėbulus bei automobilių sėdynes.
1910 metais įmonė pakeitė pavadinimą į “Stuttgarter Karosseriewerk Reutter & Co“. Jaunasis meistras buvo atviras naujovėms ir inovacijoms. Taip 1912 metais jo dirbtuvėse buvo sukurtas užpatentuotas Reutter Reform Coach (reformuotas Reuterio salonas), kuris vėliau pavadintas kabrioletu. Reuteris gamino salonus Daimler Benz, Horch ir kitoms kompanijoms, kurios senai jau pamirštos. Bet nepamirštos yra kitos auto pramonės ikonos, su kuriomis Reuteris aktyviai dirbo.


Pas profesorių Ferdinandą Porsche buvo VW „vabalo“ prototipas, sukurtas Reuterio. Po karo, Porsche ir Reuteris glaudžiai bendradarbiavo. Reutterio įmonė tapo garsi visame pasaulyje „Porsche 356“ modelio dėka. Reuteris taip pat bendradarbiavo su BMW (sukūrė BMW 328 saloną) ir Vokietijos Pašto tarnyba
1963 metais kompanija „Reutter“ sutelkė visus savo pajėgumus į aukštos kokybės automobilinių sėdynių gamybą, bei pakeitė pavadinimą. „Recaro“ pavadinimas atsirado iš žodžių Reutter ir CAROsserien (salonai).


Pirmoji sportinė sėdynė buvo pagaminta 1965 metais ir pavadinimas greitai tapo žinomas tarp automobilių sporto žinovų. Kompanija „Recaro“ pakeitė supratimą apie automobilines sėdynes – iki to laiko sėdynės labiau priminė naminius krėslus. „Recaro“ dizaineriai pradėjo bendradarbiauti su tyrėjais iš medicinos, ergonomikos, biomechanikos sričių. Buvo atlikti saugumo testai ir nustatytos žmogaus kūno apkrovos ribos.
1968 metais į įmonių grupę „Keiper Recaro Group“ susijungė dvi įmonės „Keiper“ ir „Recaro“.


2006 metais Štutgarte automobilinių sėdynių gamintojas „Recaro“ atšventė 100 metų jubiliejų. Šiandien „Recaro“ yra sėdynių tiekėjas tokioms kompanijoms kaip Porsche, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, Audi, Opel, Ford, Volkswagen ir t.t. Taip pat gamina ortopedines automobilines sėdynes, vaikiškas kėdutes
Šiandien “Recaro” gamina ne tik automobilines sėdynes, bet ir vaikiškas auto kėdutes, kėdės lėktuvų salonams, stadionams, bei specialios paskirties autotransportui. 2010 metais buvo pristatyta “Recaro” baldų linija.
Informaciją paruošė
recaro.lt

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų