„Mercedes Benz" yra žinoma ne tik dėl komfortiškų ir prabangių automobilių, tačiau ir dėl itin galingų, greitų ir beprotiškų modelių, kurie yra padabinti „AMG" raidėmis.
Visgi yra dar keletas šios markės specialistų, kurie mėgsta tobulinti išskirtinai „Mercedes Benz" markės automobilius. Aišku galėtume juos pradėti vardinti, tačiau šį kartą tai bus ne specialių dirbtuvių paruoštas „SL", bet vyručio vardu Xavi.
Prieš jūsų akis yra vienas galingiausių kabrioletų pasaulyje - „SL 63 AMG". Šį galiūną varo aštuonių cilindrų benzininis variklis, kuris išvysto 525 arklio galias. Xavi teigia, jog galvojant apie patobulinimus, nesvarstė didinti variklio galios, nes jos ir taip per daug. Ypač tai atsiliepia galinėms padangoms, kurias tenka keisti maždaug tris arba keturis kartus per metus. Xavi koncentravosi ties išvaizda.
Kaip ir kiekvieno savininko, turinčio „SL 63 AMG", galvoje skraido „Black Series" išvaizda. Net nedvejojęs, jis susikrovė mantą ir iškeliavo į „Prior Design" būstinę. Pagal užsakymą, ši kompanija specialiai Xavi automobiliui pagamino „Black Series" modelio kėbulo detales.
Automobiliui sumontavus naują „bodykitą", Xavi žinojo, jog jam reikės ir naujo dizaino lengvo lydinio ratlankių ir visiškai naujos išmetimo sistemos, kuri prilygtų automobilio išvaizdai.
Susigaudyti įmonių, kurios patenkintų jo norus nebuvo sunku. „Supersprint" suteikė išmetimo sistemą, o „SNA" pardavė „Rotiform Ultraconcave" lengvo lydinio ratlankius, kurių dydis yra net 20 colių. Kas labiausiai baugina, jog priekyje yra sumontuotos 265/30 diametro padangos, o gale stovi 325/25 diametro padangos. Radikalu.
Interjero pakeitimų nedaug, nes pasak Xavi, „Mercedes Benz" padirbėjo iš peties, jog sukurtų jaukų automobilio saloną. Turbūt ties šiuo teiginiu nereikėtų ginčytis.
Xavi nenori leistis į šnekas ir atskleisti kiek jam visas šitas malonumas kainavo. Nors tiksli suma nebus įvardinta, tačiau jinai turi šešis skaičius.
„Mercedes Benz" yra žinoma ne tik dėl komfortiškų ir prabangių automobilių, tačiau ir dėl itin galingų, greitų ir beprotiškų modelių, kurie yra padabinti „AMG" raidėmis.
Visgi yra dar keletas šios markės specialistų, kurie mėgsta tobulinti išskirtinai „Mercedes Benz" markės automobilius. Aišku galėtume juos pradėti vardinti, tačiau šį kartą tai bus ne specialių dirbtuvių paruoštas „SL", bet vyručio vardu Xavi.
Prieš jūsų akis yra vienas galingiausių kabrioletų pasaulyje - „SL 63 AMG". Šį galiūną varo aštuonių cilindrų benzininis variklis, kuris išvysto 525 arklio galias. Xavi teigia, jog galvojant apie patobulinimus, nesvarstė didinti variklio galios, nes jos ir taip per daug. Ypač tai atsiliepia galinėms padangoms, kurias tenka keisti maždaug tris arba keturis kartus per metus. Xavi koncentravosi ties išvaizda.
Kaip ir kiekvieno savininko, turinčio „SL 63 AMG", galvoje skraido „Black Series" išvaizda. Net nedvejojęs, jis susikrovė mantą ir iškeliavo į „Prior Design" būstinę. Pagal užsakymą, ši kompanija specialiai Xavi automobiliui pagamino „Black Series" modelio kėbulo detales.
Automobiliui sumontavus naują „bodykitą", Xavi žinojo, jog jam reikės ir naujo dizaino lengvo lydinio ratlankių ir visiškai naujos išmetimo sistemos, kuri prilygtų automobilio išvaizdai.
Susigaudyti įmonių, kurios patenkintų jo norus nebuvo sunku. „Supersprint" suteikė išmetimo sistemą, o „SNA" pardavė „Rotiform Ultraconcave" lengvo lydinio ratlankius, kurių dydis yra net 20 colių. Kas labiausiai baugina, jog priekyje yra sumontuotos 265/30 diametro padangos, o gale stovi 325/25 diametro padangos. Radikalu.
Interjero pakeitimų nedaug, nes pasak Xavi, „Mercedes Benz" padirbėjo iš peties, jog sukurtų jaukų automobilio saloną. Turbūt ties šiuo teiginiu nereikėtų ginčytis.
Xavi nenori leistis į šnekas ir atskleisti kiek jam visas šitas malonumas kainavo. Nors tiksli suma nebus įvardinta, tačiau jinai turi šešis skaičius.