REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pažvelgę į klasikinių automobilių aukcionus, galima susidaryti įspūdį, jog tam tikrų modelių savininkai dabar išgyvena aukso amžių. Įvairūs „Ferrari“, „Lamborghini“, „Maserati“, „Mercedes Benz“ ar „Alfa Romeo“ modeliai parduodami už kosmines sumas, todėl nenuostabu, jog vis daugiau ir daugiau žmonių klasikinį automobilį pasirenka ne dėl noro juo važinėti, o dėl to, jog tai yra puiki investicija.
Panašų planą turėjo ir štai šio „BMW M1“ projekto autorius, kuris iš pradžių planavo sutvarkyti sudaužytą „BMW“ superautomobilį ir vėliau jį parduoti už pasakišką sumą. Vis dėlto, projekto autoriaus norai labai greitai pasikeitė, po to, kai jis pradėjo įsirenginėti naują garažą. Tačiau apie tai truputėlį vėliau.
Du viename
Jungtinėse Valstijose gyvenantis automobilių entuziastas „BMW M1“ pažįsta kaip nuluptą. Jis šį automobilį įsigijo dar devintame dešimtmetyje, išmaišė ne vienos JAV valstijos kelius. Vieno pasivažinėjimo metu, 1985 metais, vyras pateko į avariją. Nors už vairo sėdėjęs vairuotojas liko sveikas ir gyvas, to paties nesinorėjo pasakyti apie „BMW M1“ – priekinė dalis buvo sumaitota.

Pažvelgę į klasikinių automobilių aukcionus, galima susidaryti įspūdį, jog tam tikrų modelių savininkai dabar išgyvena aukso amžių. Įvairūs „Ferrari“, „Lamborghini“, „Maserati“, „Mercedes Benz“ ar „Alfa Romeo“ modeliai parduodami už kosmines sumas, todėl nenuostabu, jog vis daugiau ir daugiau žmonių klasikinį automobilį pasirenka ne dėl noro juo važinėti, o dėl to, jog tai yra puiki investicija.
Panašų planą turėjo ir štai šio „BMW M1“ projekto autorius, kuris iš pradžių planavo sutvarkyti sudaužytą „BMW“ superautomobilį ir vėliau jį parduoti už pasakišką sumą. Vis dėlto, projekto autoriaus norai labai greitai pasikeitė, po to, kai jis pradėjo įsirenginėti naują garažą. Tačiau apie tai truputėlį vėliau.
Du viename
Jungtinėse Valstijose gyvenantis automobilių entuziastas „BMW M1“ pažįsta kaip nuluptą. Jis šį automobilį įsigijo dar devintame dešimtmetyje, išmaišė ne vienos JAV valstijos kelius. Vieno pasivažinėjimo metu, 1985 metais, vyras pateko į avariją. Nors už vairo sėdėjęs vairuotojas liko sveikas ir gyvas, to paties nesinorėjo pasakyti apie „BMW M1“ – priekinė dalis buvo sumaitota.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sudaužytas BMW M1


Vokišką automobilį sudaužęs vyras nepaklausė draudimo kompanijos rekomendacijų ir sudaužytą „M1“ pastatė į garažą su mintimi, jog turint daugiau laisvo laiko „BMW M1“ gaus kvietimą į dirbtuves, kuriose jam bus atlikta pilnavertė restauracija.
Metai bėgo, o „M1“ vyro garaže rinko dulkes, iki maždaug 2014 metų. Tuomet išskirtinį ir retą automobilį turintis automanas nusprendė imtis sudaužyto „M1“ tvarkymo darbų.
Pirmasis žingsnis – surasti donorą, iš kurio būtų galima pasiskolinti priekinę dalį. Keletas skambučių ir vyro kieme stovi dar vienas sudaužytas „M1“.

REKLAMA

Sudaužytas BMW M1


Vėliau buvo imtasi variklio, pakabos, interjero ir kitų svarbių komponentų, kol galiausiai du sudaužyti „BMW M1“ tapo vienu kūnu.
Kuomet „BMW M1“ buvo pasiruošęs išvažiuoti į bendro naudojimo kelius, projekto autoriui netikėtai kilo neįprasta, bet daugelio automanų širdžiai miela mintis. Kokia? Projekto autorius nusprendė, jog „BMW M1“ privalo tapti ne dar vieno kolekcionieriaus žaisliuku, o jo naujo garažo dekoracija. Taip, gerbiamieji automanai – dekoracija.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų