REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių gamintojai labai dažnai mėgsta išreikšti palaikymą tam tikroms grupėms, tačiau jie savo palaikymą dažniausiai išreiškia žinutėmis socialiniuose tinkluose, o ne realiais veiksmais. Tuo tarpu „Ford“ apie netradicinės orientacijos žmonių problemas kalba jau kuris laikas.
„Very Gay Raptor“ buvo sukurtas kaip atsakas į diskriminacinį komentarą socialinėje medijoje. Vienas socialinio tinklo vartotojas mėlyną automobilio spalvą pavadino „gėjiška“.
Kaip kovoti su diskriminacija? Sukurti „Very Gay Raptor
Automobilių gamintojas į šią repliką sureagavo žaibiškai. Jie atsakė animaciniu filmuku, kuriame mėlynas „Ford Ranger Raptor“ buvo nudažytas aukso dulkėmis ir vaivorykštės spalvomis, taip aiškiai išreikšdamas savo poziciją dėl diskriminuojančių kalbų.
„Ford“ žengė dar vieną žingsnį į priekį ir per Kristoforo gatvės dieną sukonstravo tikrą, rankomis apčiuopiamą „Very Gay Raptor“ egzempliorių, kuris taip pat dalyvavo ir „Kelno Pride“ renginyje.
Kaip kovoti su diskriminacija? Sukurti „Very Gay Raptor
Transporto priemonę unikaliu vaivorykštės ir aukso dulkių dizainu aptraukė specialios plėvelės tiekėja, kuri šiam projektui paskyrė per 60 darbo valandų, panaudodama apie 30 kvadratinių metrų plėvelės.
Kelne įsikūrusi bendrovė kasmetiniame „Kelno Pride“ dalyvavo 25-ąjį kartą.
Kaip kovoti su diskriminacija? Sukurti „Very Gay Raptor
„Ford“ pirmą kartą savo poziciją diskriminacijos klausimu pademonstravo dar 1998 metais. Tuomet bendrovė vaivorykštėmis spalvomis nudažė mažąjį „Ford Ka“ automobilį.
Netradicinės orientacijos „Ford“ darbuotojų tinklas šiemet taip pat šventė 25-erių metų sukaktį. Nuo 1996 m. tinklas rūpinasi lesbiečių, gėjų ir biseksualių darbuotojų interesais.

Automobilių gamintojai labai dažnai mėgsta išreikšti palaikymą tam tikroms grupėms, tačiau jie savo palaikymą dažniausiai išreiškia žinutėmis socialiniuose tinkluose, o ne realiais veiksmais. Tuo tarpu „Ford“ apie netradicinės orientacijos žmonių problemas kalba jau kuris laikas.
„Very Gay Raptor“ buvo sukurtas kaip atsakas į diskriminacinį komentarą socialinėje medijoje. Vienas socialinio tinklo vartotojas mėlyną automobilio spalvą pavadino „gėjiška“.
Kaip kovoti su diskriminacija? Sukurti „Very Gay Raptor
Automobilių gamintojas į šią repliką sureagavo žaibiškai. Jie atsakė animaciniu filmuku, kuriame mėlynas „Ford Ranger Raptor“ buvo nudažytas aukso dulkėmis ir vaivorykštės spalvomis, taip aiškiai išreikšdamas savo poziciją dėl diskriminuojančių kalbų.
„Ford“ žengė dar vieną žingsnį į priekį ir per Kristoforo gatvės dieną sukonstravo tikrą, rankomis apčiuopiamą „Very Gay Raptor“ egzempliorių, kuris taip pat dalyvavo ir „Kelno Pride“ renginyje.
Kaip kovoti su diskriminacija? Sukurti „Very Gay Raptor
Transporto priemonę unikaliu vaivorykštės ir aukso dulkių dizainu aptraukė specialios plėvelės tiekėja, kuri šiam projektui paskyrė per 60 darbo valandų, panaudodama apie 30 kvadratinių metrų plėvelės.
Kelne įsikūrusi bendrovė kasmetiniame „Kelno Pride“ dalyvavo 25-ąjį kartą.
Kaip kovoti su diskriminacija? Sukurti „Very Gay Raptor
„Ford“ pirmą kartą savo poziciją diskriminacijos klausimu pademonstravo dar 1998 metais. Tuomet bendrovė vaivorykštėmis spalvomis nudažė mažąjį „Ford Ka“ automobilį.
Netradicinės orientacijos „Ford“ darbuotojų tinklas šiemet taip pat šventė 25-erių metų sukaktį. Nuo 1996 m. tinklas rūpinasi lesbiečių, gėjų ir biseksualių darbuotojų interesais.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų