REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iki oficialaus 2017 metų „DTM“ sezono starto liko šiek tiek daugiau negu vienas mėnuo. Gegužės 5-ąją dieną, Vokietijoje esančioje Hockenheimo lenktynių trasoje startuos ilgai lauktos „DTM“ pirmenybės.
Šių metų sezonas daugelį entuziastų turėtų suintriguoti ir sudominti dėl to, jog „DTM“ varžybos vyks pagal naują formatą ir varžybose dalyvaus bolidai, kurie buvo atnaujinti atsižvelgiant į naująjį reglamentą. Tad turėdami progą, pasižiūrėkime kaip pasikeitė 2017 metų sezonui paruošti bolidai, o tiksliau - „BMW M4 DTM“, kuris privalės ginti sportiškų automobilių gamintojos vardą.

Iki oficialaus 2017 metų „DTM“ sezono starto liko šiek tiek daugiau negu vienas mėnuo. Gegužės 5-ąją dieną, Vokietijoje esančioje Hockenheimo lenktynių trasoje startuos ilgai lauktos „DTM“ pirmenybės.
Šių metų sezonas daugelį entuziastų turėtų suintriguoti ir sudominti dėl to, jog „DTM“ varžybos vyks pagal naują formatą ir varžybose dalyvaus bolidai, kurie buvo atnaujinti atsižvelgiant į naująjį reglamentą. Tad turėdami progą, pasižiūrėkime kaip pasikeitė 2017 metų sezonui paruošti bolidai, o tiksliau - „BMW M4 DTM“, kuris privalės ginti sportiškų automobilių gamintojos vardą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW M4 DTM (4)


1 )  Naujos padangos, kurių gamintojas - „Hankook“. Naujosios padangos turėtų suteikti didesnį sukibimą su kelio danga geromis oro sąlygomis, tačiau dabar jos dėvėsis žymiai greičiau, ypač jeigu vairuotojas bus agresyvus.
2 ) Važiuoklėje pasikeitė keletas komponentų. Dabar visi bolidai naudos tuos pačius stabdžių diskus ir lengvo lydinio ratlankius.
3 ) Slenkstis dabar bus 5 milimetrais siauresnis. Tai padidino automobilio kėbulo prošvaisa, bet sumažino automobilio prispaudžiamąją jėgą.
4 ) Buvo pakeistos oro paėmimo angų formos.

REKLAMA

2016 vs 2017


1 ) Priekinių žibintų dizainas dabar atspindi modernių „BMW“ modelių stilistiką.
2 ) „BMW P66/1“ variklis - atsiradus leidimui montuoti didesnius oro restriktorius, variklio galia padidėjo iki maždaug 500 arklio galių.
3 ) Truputėlį pasikeitusi buferio aptakų forma.
4 ) Iš naujo sukurtas priekinis buferis, kuris kartu su naujo dizaino spliteriu efektyviau paskirsto orą.
5 ) Galinis spolieris tapo žemesnis ir siauresnis. Tai turės įtakos galinės dalies sukibimui su kelio danga.

REKLAMA
REKLAMA

2016 vs 2017 (1)


1 ) Galinis spoileris dabar turi dvi veikiančiąsias dalis. Pradėjus veikti „DRS“ sistemai, aukštesnioji spoilerio dalis pakeičia pakrypimo kampą.
2 ) Naujuose boliduose galinis difuzorius tapo trumpesnis ir platesnis. Dabar jis sukuria žymiai mažesnę prispaudžiamąją jėgą.
3 ) Galinių žibintų dizainas.
4 ) Buvo gerokai patobulintos galinės dalies kėbulo detalės atsižvelgiant į pakitusį spoilerį ir galinį difuzorių.

2016 vs 2017 (2)

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų