REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu būtumėte nepriklausomo automobilių gamintojo vadovas, jūs iš visų jėgų stengtumėtės surasti ne vieną, bet keletą būdų, kurie užtikrintų nuolatines pajamas. Kai kurių kompanijų vadovai, net ir puikiai suprasdami kaip sukasi automobilių pramonės sraigteliai, nenori pripažinti karčios tiesos ir stengiasi išsilaikyti kurdami tik tam tikro segmento automobilius. 
Automobilių gamintoja „Porsche“ galėtų būti puikiu pavyzdžiu daugeliui nepriklausomų gamintojų. Nepaisant glaudaus bendradarbiavimo su „Volkswagen“, sportiškų ir dinamiškų mašinų gamintoja nuolatos eksperimentavo ir ieškodavo kaip papildyti kompanijos banko sąskaitą. Ne veltui „Porsche“ specialistai darbavosi ne tik prie įvairių koncepcijų, kurių dėka gamintojas planavo praplėsti modelių gamą nuo 1 iki 3 modelių, bet ir prie keletos „Lada“ ar kitų gamintojų projektų.

Jeigu būtumėte nepriklausomo automobilių gamintojo vadovas, jūs iš visų jėgų stengtumėtės surasti ne vieną, bet keletą būdų, kurie užtikrintų nuolatines pajamas. Kai kurių kompanijų vadovai, net ir puikiai suprasdami kaip sukasi automobilių pramonės sraigteliai, nenori pripažinti karčios tiesos ir stengiasi išsilaikyti kurdami tik tam tikro segmento automobilius. 
Automobilių gamintoja „Porsche“ galėtų būti puikiu pavyzdžiu daugeliui nepriklausomų gamintojų. Nepaisant glaudaus bendradarbiavimo su „Volkswagen“, sportiškų ir dinamiškų mašinų gamintoja nuolatos eksperimentavo ir ieškodavo kaip papildyti kompanijos banko sąskaitą. Ne veltui „Porsche“ specialistai darbavosi ne tik prie įvairių koncepcijų, kurių dėka gamintojas planavo praplėsti modelių gamą nuo 1 iki 3 modelių, bet ir prie keletos „Lada“ ar kitų gamintojų projektų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Porsche greitoji (3)


Aštuntame dešimtmetyje „Porsche“ gavo specialų užsakymą, kuris įpareigojo legendinio modelio gamintoją sukurti keletą greitosios pagalbos automobilių koncepcijų, kurios į bendro naudojimo kelius galėtų išvažiuoti 8-o dešimtmečio pradžioje.
Kadangi „Porsche“ savo modelių gamoje neturėjo komercinėms reikmės skirtų automobilių, vokiečių kompanijos inžinieriai pasirinko du donorus : „Mercedes Benz 208“ ir „Volkswagen LT 28“. Šie populiarūs automobiliai tapo naujų „Porsche“ greitosios pagalbos automobilių pamatais.
„Porsche“ vizija, net ir palyginus su moderniais greitosios pagalbos automobiliais, buvo visiškai kitokia. Nors naujosios transporto priemonės vizualiai mažai kuo skyrėsi nuo savo brolių, tačiau jų konstrukcija buvo unikali ir netradicinė. „Porsche“ atsižvelgdama į didžiulį komponentų krūvį, kurie pačiu netinkamiausiu metu gali priversti greitosios pagalbos automobilį sustoti, žmonių gyvybes gelbėti skirtą automobilį aprūpino specialiu moduliu, kurį galima per kelias minutes nuimti nuo vieno automobilio ir sumontuoti ant kito. Be to, ant galinės „Mercedes Benz“ arba „Volkswagen“ automobilių važiuoklės sumontuoti moduliai buvo pritaikyti ir sraigtasparniams, kurie galėtų pakelti modulį ir nuskraidinti į artimiausią ligoninę.

REKLAMA

Porsche greitoji (2)


Deja, sportiškų automobilių gamintojos pasiūlyta idėja tuometinei Vokietijos valdžiai pasirodė per brangi ir komplikuota. Nuimami ir keičiami moduliai, pajėgesni varikliai ir tvirtesni pakabos komponentai taip pat nepadėjo įtikinti Vokietijos valdžios atstovų, kurie į greitosios pagalbos automobilius žiūrėjo tik kaip į transporto priemonę, kuri paima ir atveža sužeistus žmones į ligoninę.
„Porsche“ iš viso pagamino dvylika greitosios pagalbos prototipų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų