REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visi žinome apie nepralenkiamus Dakaro ralio sunkiasvorius KAMAZ - Master. Šiandien parodysime kaip iš vidaus atrodo KAMAZ 4911. Būtent šiuo bolidu važiuoja daugkartinis Dakaro nugalėtojas Vladimiras Čeginas. Kaip žinote Dakare sunkvežimiais važiuoja trijų žmonių ekipažas. Todėl jo salone yra trys darbo vietos. Pirmas įspūdis įsėdus į automobilį, kad jo salone nėra nieko nereikalingo. KAMAZ - Master neturi net pečiuko. Žinoma Dakare to ko gero ir neprireikia, tačiau važiuojant Šilko kelio ralyje būna šaltoka. Tačiau numalšinti karštį kiekvienas komandos narys turi atskirą ventiliatorių.
Taigi automobiliu važiuoja vairuotojas, šturmanas ir mechanikas. Viduryje sėdi šturmanas, o vairuotojas ir mechanikas iš kraštų. Patogiausia vieta šturmano. Jis gali patogiai ištiesti kojas. Mechaniko vieta pati nepatogiausia. Nėra net kur kojų padėti. Tačiau komandos nariai nėra dideli. Čegino ūgis nesiekia 160 cm. Todėl visi bolide susirango gan patogiai.
Daugenis mano, kad lenktyninio Kamazo variklis didelėje būdoje mašinos viduryje. Tai yra netiesa. Tiesa, jis šiek tiek pastumtas link galinės ašies, kad būtų lengviau prieiti mechanikui, tačiau norint jį pasiekti reikia atversti kabiną. Lygiai taip pat kaip ir standartiniame Kamaze.
Kas liečia automobilio saugumą tai jis žinoma atitinka visus FIA keliamus reikalavimus. Tačiau yra kita bėda. Kabina yra tiesiai virš priekinio rato, todėl važiuojant bekelia visi smūgiai persiduoda ekipažui. Todėl jau sulaukę 35 metų sunkvežimių ekipažo nariai negali tęsti lenktynininkų karjeros, dėl susidėvėjusio stuburo.
Lenktyninis KAMAZ - Master turi tikrai nemažai originalių Kamaz dalių. Pakaba ir tiltai, bei variklis yra beveik standartiniai. Tačiau greičių dėžė ir kardanas vokiečių Zahnrad Fabrik (ZF) firmos gamybos. Žinoma daugiausiai darbo įdėta pačių inžinierių. Jie viską sudėjo taip, kad bolidas atlaikytų sudėtingas ralio sąlygas.
Pagrindiniai KAMAZ - Master parametrai yra sekantys:
Maksimalus greitis: 180 km/h
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h: 8 sekundės
Galia: formaliai 750 + AG
Bėgiai: 16 bėgių į priekį ir 2 galinės eigos
Variklis: V8 tipo 17 litrų darbinio tūrio
Svoris: 8 tonos
Benzino bako talpa: 1000 litrų
Kuras: standartinis dyzelis

Visi žinome apie nepralenkiamus Dakaro ralio sunkiasvorius KAMAZ - Master. Šiandien parodysime kaip iš vidaus atrodo KAMAZ 4911. Būtent šiuo bolidu važiuoja daugkartinis Dakaro nugalėtojas Vladimiras Čeginas. Kaip žinote Dakare sunkvežimiais važiuoja trijų žmonių ekipažas. Todėl jo salone yra trys darbo vietos. Pirmas įspūdis įsėdus į automobilį, kad jo salone nėra nieko nereikalingo. KAMAZ - Master neturi net pečiuko. Žinoma Dakare to ko gero ir neprireikia, tačiau važiuojant Šilko kelio ralyje būna šaltoka. Tačiau numalšinti karštį kiekvienas komandos narys turi atskirą ventiliatorių.
Taigi automobiliu važiuoja vairuotojas, šturmanas ir mechanikas. Viduryje sėdi šturmanas, o vairuotojas ir mechanikas iš kraštų. Patogiausia vieta šturmano. Jis gali patogiai ištiesti kojas. Mechaniko vieta pati nepatogiausia. Nėra net kur kojų padėti. Tačiau komandos nariai nėra dideli. Čegino ūgis nesiekia 160 cm. Todėl visi bolide susirango gan patogiai.
Daugenis mano, kad lenktyninio Kamazo variklis didelėje būdoje mašinos viduryje. Tai yra netiesa. Tiesa, jis šiek tiek pastumtas link galinės ašies, kad būtų lengviau prieiti mechanikui, tačiau norint jį pasiekti reikia atversti kabiną. Lygiai taip pat kaip ir standartiniame Kamaze.
Kas liečia automobilio saugumą tai jis žinoma atitinka visus FIA keliamus reikalavimus. Tačiau yra kita bėda. Kabina yra tiesiai virš priekinio rato, todėl važiuojant bekelia visi smūgiai persiduoda ekipažui. Todėl jau sulaukę 35 metų sunkvežimių ekipažo nariai negali tęsti lenktynininkų karjeros, dėl susidėvėjusio stuburo.
Lenktyninis KAMAZ - Master turi tikrai nemažai originalių Kamaz dalių. Pakaba ir tiltai, bei variklis yra beveik standartiniai. Tačiau greičių dėžė ir kardanas vokiečių Zahnrad Fabrik (ZF) firmos gamybos. Žinoma daugiausiai darbo įdėta pačių inžinierių. Jie viską sudėjo taip, kad bolidas atlaikytų sudėtingas ralio sąlygas.
Pagrindiniai KAMAZ - Master parametrai yra sekantys:
Maksimalus greitis: 180 km/h
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h: 8 sekundės
Galia: formaliai 750 + AG
Bėgiai: 16 bėgių į priekį ir 2 galinės eigos
Variklis: V8 tipo 17 litrų darbinio tūrio
Svoris: 8 tonos
Benzino bako talpa: 1000 litrų
Kuras: standartinis dyzelis

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų