REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors kartingas ir automobilis turi keturis ratus, tačiau vargu ar kam nors šautų į galvą šiuos du žmogaus kūrinius palyginti. Suktoje, mažai tiesiųjų turinčioje trasoje greitesnis, kas be ko, bus kartingas. Tačiau kai kelias tampa tiesus, kartingas tik gali pasvajoti apie automobilio galimybes skrieti didesniu greičiu.
Vis dėlto, Vokietijoje gyvenantys automanai savo garaže sukonstravo netradicinį kartingą. Vyrukai į savadarbį kartingą sumontavo „Honda CBR 1000 RR Fireblade“ variklį, kurio pajėgumas siekia net 230 arklio galių. 230 arklio galių kartinge!
Tačiau šalia starto linijos stovinčio kartingo sustojo ne ką prastesnis automobilis. Tai - „Audi S4“, kuri iš automanų dirbtuvių išriedėjo su 1080 arklio galių išvystančia jėgaine!
Jeigu dar ir to negana, norą sudalyvauti šiose lenktynėse pademonstravo ir „9ff Porsche TR 1300“.

Nors kartingas ir automobilis turi keturis ratus, tačiau vargu ar kam nors šautų į galvą šiuos du žmogaus kūrinius palyginti. Suktoje, mažai tiesiųjų turinčioje trasoje greitesnis, kas be ko, bus kartingas. Tačiau kai kelias tampa tiesus, kartingas tik gali pasvajoti apie automobilio galimybes skrieti didesniu greičiu.
Vis dėlto, Vokietijoje gyvenantys automanai savo garaže sukonstravo netradicinį kartingą. Vyrukai į savadarbį kartingą sumontavo „Honda CBR 1000 RR Fireblade“ variklį, kurio pajėgumas siekia net 230 arklio galių. 230 arklio galių kartinge!
Tačiau šalia starto linijos stovinčio kartingo sustojo ne ką prastesnis automobilis. Tai - „Audi S4“, kuri iš automanų dirbtuvių išriedėjo su 1080 arklio galių išvystančia jėgaine!
Jeigu dar ir to negana, norą sudalyvauti šiose lenktynėse pademonstravo ir „9ff Porsche TR 1300“.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų