DragasSportas

Kazlų Rūdoje finišavo 2014 metų drago čempionatas

Paskutinį vasaros šeštadienį į Kazlų Rūdą sugužėjo 1/4 mylios maniakai. Ketvirtame, paskutiniame, šių metų Lietuvos drago čempionato etape, užsiregistravo 38 dalyviai, kurių tarpe buvo ir penki ekipažai iš kaimynės Latvijos.

Paskutinis šių metų Lietuvos drago čempionato etapas buvo svarbus beveik visiems dalyviams. Pažvelgus į čempionato įskaitos rezultatus, visose klasės nebuvo vienvaldžio lyderio.

„A-Street“ klasėje pirmoje vietoje įsitaisė net du lenktynininkai : Andrejs Golovko ir Paulius Petkus. „B-Modified Street“ klasėje pirmavo Kęstutis Volbekas, tačiau jis turi tik vieno taško persvarą prieš antroje vietoje įsitaisiusį Rolands Ozolinš.

Tuo tarpu įdomiausia dvikova turėjo įvykti tarp Aivaro Štikelio ir Pauliaus Vaškelio. Pačioje galingiausioje klasėje lenktyniaujančius greičio maniakus skyrė vos septyni taškai.

10658953_371461563003046_2083653168012794509_o

Pasibaigus kvalifikaciniams važiavimams, aršiausios kovos dėl greičiausiojo titulo prasidėjo „A-Street“ klasėje. Sau lygių neturėjo vienas iš savo klasės lyderių – Paulius Petkus su Honda Civic. Tuo tarpu visus metus jam įkandin sekęs Andrejs Golovko su mažuoju Citroen Saxo, paskutiniame Lietuvos drago čempionato etape užėmė paskutinę prizinę vietą.

Kitose klasėse siurprizų buvo mažiau. B-Modified Street“ klasėje pirmąją vietą iškovojo Justas Žilėnas su 3 serijos BMW. Nuo jo nelabai daug atsiliko ilgametis Lietuvos drago čempionato dalyvis – Mykolas Tamašauskas su Volkswagen Scirocco.

1537735_371461503003052_8102099984731160676_o

Daugiausiai žiūrovų ovacijų sulaukė PRO klasės dalyvių kovos. Šioje klasėje dalyvauja tik patys greičiausi, galingiausi ir dažniausiai – mažai ką bendro su serijiniais automobiliais turintys bolidai. Tačiau Irmanto Katino užimta trečioje vieta buvo puikus įrodymas, kad norint dalyvauti aukščiausioje lygoje, galima išsiversti ir su standartiniu mašinos kėbulu. Tikėkimės, kad kitais metais Irmanto Katino Honda S2000 pademonstruos dar geresnius rezultatus.

Tuoj tarpu dėl pirmosios vietos PRO klasėje pešėsi Giedrius Jurevičius su Fiat Topolino ir Aivaras Štikelis su BMW Altered. Tiek vienas, tiek kitas bolidas nepaliko abejingų, tačiau paskutiniame Lietuvos drago čempionate etapas greitesnis buvo Giedrius Jurevičius su Fiat Topolino.

Nuotraukų autorius : Shumis.lt

Back to top button