REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visi turime savo mėgstamą automobilių markę už kurią dažnas mėgsta stoti piestu ir ją ginti iki tol, kol  nuo galvos nukris paskutinis plaukas. Taip pat visi turime ir svajonių automobilį apie kurį galvojame kiekvieną dieną, o galbūt ir jį vairuojame.
Mūsų kalbintam Kęstučiui iki jo svajonių automobilių trūksta tik vieno laiptelio. Šiuo metu vaikino garaže stovi puikiai išlaikyta Audi Coupe. Žinome, tai nėra pats rečiausias modelis pasaulyje, tačiau jo stovis ir šeimininko rūpestingumas jį paverčia išskirtiniu.

Visi turime savo mėgstamą automobilių markę už kurią dažnas mėgsta stoti piestu ir ją ginti iki tol, kol  nuo galvos nukris paskutinis plaukas. Taip pat visi turime ir svajonių automobilį apie kurį galvojame kiekvieną dieną, o galbūt ir jį vairuojame.
Mūsų kalbintam Kęstučiui iki jo svajonių automobilių trūksta tik vieno laiptelio. Šiuo metu vaikino garaže stovi puikiai išlaikyta Audi Coupe. Žinome, tai nėra pats rečiausias modelis pasaulyje, tačiau jo stovis ir šeimininko rūpestingumas jį paverčia išskirtiniu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

automanas17


Kaip ir kiekvienas automobilių entuziastas, taip ir Kęstutis mašinomis susidomėjo vaikystėje. Vaikinas iki šiol nežino kas jį traukė link automobilių. Skleidžiamas garsas? formos? Galbūt.

REKLAMA

automanas20


Audi Coupe vaikino rankose atsidūrė neatsitiktinai. Šiuo Audi modeliu Kęstutis susižavėjo dar būdamas mažas. Anuomet vaikino dėdė kaip tik turėjo raudonos spalvos Audi Coupe, kuri ir tapo pirmoji Kęstučio meilė.
Prieš maždaug keturis metus Kęstutis šį modelį įsigijo Audi gimtinėje - Vokietijoje. Galima sakyti, kad vienas entuziastas automobilį pardavė kitam entuziastui.

automanas21


Nuo Audi automobilių Kęstutis toli nepabėgo. Pirmasis ir visi iki šiol turėti automobiliai dėvėjo ne tik Audi markės ženkliuką, bet ir tą patį valstybinį numerį. Kęstutis teigia, kad tai tikriausiai yra pagrindinė priežastis, dėl kurių dabar jaučia nostalgiją visiems turėtiems Audi markės automobiliams.

REKLAMA
REKLAMA

automanas28


Jeigu tikitės įspūdingo modifikacijų sąrašo - nusivilsite, nes išskyrus KYB amortizatorius ir  H&R spyruokles, automobilis yra visiškai standartinis. Net 2.2 litro, penkių cilindrų agregatas išliko standartinis. Tačiau, ką jūs Kęstučio vietoj darytumėte? Išverstumėte ratus? Pakeistumėte variklį?
Vienintelė modifikacija, kurią Kęstutis atliks pavasarį, uždės Audi Quattro Ronal ratlankius, kurie pakeis iki šiol turėtus ir nuotraukose matomus Azev ratlankius.
Tiesa, reikėtų paminėti, kad vaikino planuose buvo galingesnis variklis, tačiau šios minties buvo atsisakyta. Kaip sako Kęstutis, jis mėgsta ne lenktyniauti, bet mėgautis automobilio teikiamais privalumais.

automanas37


Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, projektą ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite : 
[email protected]











 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų