REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš pat oficialią pardavimų pradžią, kuri numatoma antrąjį šių metų ketvirtį, „Kia Stinger“ pasinėrė į arktinės žiemos išbandymus. Įveikęs Niurburgringo trasos testą Vokietijoje, naujasis „Kia“ sportinis sedanas pasiryžo įveikti neigiamos temperatūros ir ledo išbandymus snieguotoje Švedijoje.
Inžinieriai siekia suderinti vairuotojų troškimus vairuoti bet kokiomis sąlygomis stabilų ir nuspėjamą „Gran Turismo“ automobilį su malonaus, dinamiško vairavimo patirtimi.
Iš automobilių bandymų centro Arjeploge (Švedija, Laplandija) „Kia“ savo naująjį modelį palydėjo susigrumti su prastu sukibimu pasižyminčia kelio danga ant užšalusio Uddjaure ežero ledo.
Paskutinis bandymų etapas leis „Kia“ inžinieriams galutinai užbaigti „Stinger“ tobulinimo darbus ir suderinti optimaliausius sprendimus tiek galinių, tiek visų varančių ratų sistemą turintiems modeliams.
Naujasis „Stinger“ bus pirmasis „Kia“ sedanas, kuris nuo pat pardavimų pradžios leis vairuotojams rinktis galinių arba visų varančių ratų sistemą.

Prieš pat oficialią pardavimų pradžią, kuri numatoma antrąjį šių metų ketvirtį, „Kia Stinger“ pasinėrė į arktinės žiemos išbandymus. Įveikęs Niurburgringo trasos testą Vokietijoje, naujasis „Kia“ sportinis sedanas pasiryžo įveikti neigiamos temperatūros ir ledo išbandymus snieguotoje Švedijoje.
Inžinieriai siekia suderinti vairuotojų troškimus vairuoti bet kokiomis sąlygomis stabilų ir nuspėjamą „Gran Turismo“ automobilį su malonaus, dinamiško vairavimo patirtimi.
Iš automobilių bandymų centro Arjeploge (Švedija, Laplandija) „Kia“ savo naująjį modelį palydėjo susigrumti su prastu sukibimu pasižyminčia kelio danga ant užšalusio Uddjaure ežero ledo.
Paskutinis bandymų etapas leis „Kia“ inžinieriams galutinai užbaigti „Stinger“ tobulinimo darbus ir suderinti optimaliausius sprendimus tiek galinių, tiek visų varančių ratų sistemą turintiems modeliams.
Naujasis „Stinger“ bus pirmasis „Kia“ sedanas, kuris nuo pat pardavimų pradžios leis vairuotojams rinktis galinių arba visų varančių ratų sistemą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

stinger winter testing with A.Biermann


Visų varančių ratų sistema yra sukurta optimaliam sukibimui bet kokiomis sąlygomis. Ši pavara yra derinama su pažangia „Dynamic Torque Vectoring Control“ sistema, kuri automatiškai reguliuoja variklio galios perdavimą kiekvienam ratui atskirai, priklausomai nuo važiavimo sąlygų ir sukibimo. Šis techninis sprendimas užtikrina stabilumą įveikiant posūkius bei važiuojat prastu sukibimu pasižyminčia kelio danga.
Galiniais ratais varomo modelio pirkėjai galės rinktis mechaninį riboto praslydimo diferencialą. Labiausiai patyrę vairuotojai 3,3 l variklį turinčiuose „Stinger GT“ modeliuose galės mėgautis vairavimo malonumu, nes šie automobiliai turės visiškai išjungiamą ESC elektroninę stabilumo kontrolės sistemą bei „Traction Control System“ traukos kontrolės sistemą (pasirinkus „Sport“ režimą).
„Automobilių bandymas ekstremaliose situacijose leidžia mums didžiulį dėmesį skirti stabilumui ir nuspėjamumui bet kokiose situacijose. Būtent tokias savybes „Stinger“ gali pasiūlyti vairuotojams. Tačiau visų svarbiausia, kad šie testai suteikia mums galimybę sukurti tokį automobilį, kokio pirkėjai tikisi iš sportinio sedano. Mes norime, kad entuziastingi vairuotojai mėgautųsi kiekviena akimirka vairuodami savo „Singer“ bet kokiomis sąlygomis, be jokių kompromisų saugumui“, - sakė „Kia“ automobilių testavimo ir vystymo vadovas Albertas Biermannas.

REKLAMA

stinger winter testing4


Žiemos testas patvirtins ir „Stinger“ modelio patikimumą. Naujojo „Kia“ sedano medžiagų kokybę „patikrins“ 35°C šaltis bei suteiks inžinieriams galimybę drąsiai pristatyti šį modelį kaip išlaikantį ekstremaliausius išbandymus. „Stinger“ modeliui bus suteikiamos tokios pat garantijos, kaip ir kitiems „Kia“ modeliams.
Priklausomai nuo rinkos, „Stinger“ pirkėjai galės rinktis iš trijų variklių. Pats galingiausias – 3,3 l „twin-turbo“ V6 variklis, išvystantis 370 AG galią ir 510 Nm sukimo momentą. Šį variklį turintis modelis iki 100 km/h įsibėgėja vos per 5,1 sek. Tai geriausias įsibėgėjimo laikas „Kia“ gaminamų modelių istorijoje. Pirkėjai taip pat galės rinktis 2,2 l keturių cilindrų variklį su turbina. Jo galia siekia 255 AG, o didžiausias sukimo momentas - 353 Nm. Trečiasis variklis – 2,2 l dyzelinis motoras su turbina, pasižymintis 200 AG galia ir 440 Nm sukimo momentu. Visi varikliai bus derinami su 8 pavarų automatine transmisija.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų