REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar žmonės, kurie perka galingus ir greitus automobilius nekreipia dėmesio į vidutines kuro sąnaudas? Daugeliui gali atrodyti, jog kuro sąnaudų rodikliai yra visiškai nesvarbūs. Juk jeigu gali įsigyti galingą mašiną, tikrai gali nesukti galvos ir dėl kuro sąnaudų, ar ne? 
Vis dėlto, net ir patys turtingiausi pasaulio žmonės, kurie gali sau leisti įsigyti „Bugatti Veyron“, „Koenigsegg Agera“ ar „Pagani Zonda“, nori su pilnu baku nuvažiuoti bent 300 ar 400 kilometrų. Niekas nenori automobilio su kuriuo neįmanoma nuvažiuoti iki vasarnamio, automanų susitikimą ar pajūrio su vienu ar dviem pilnais bakais.
Bugatti Chiron
Naujausias „Bugatti“ kūrinys, kuris iš gamyklos išrieda su W formos, 16 cilindrų benzininiu varikliu, gebančiu išvystyti 1500 arklio galių. Gamintojo teigimu, šis automobilis 100 kilometrų turėtų suvartoti 22,5 litro degalų. Tuo tarpu Jungtinių Valstijų aplinkosaugos agentūra, kuri išmatuoja kiekvieno automobilio apetitą degalams teigia, jog 100 kilometrų šis brangus automobilis suvartoja tik 21,4 litro degalų.

Ar žmonės, kurie perka galingus ir greitus automobilius nekreipia dėmesio į vidutines kuro sąnaudas? Daugeliui gali atrodyti, jog kuro sąnaudų rodikliai yra visiškai nesvarbūs. Juk jeigu gali įsigyti galingą mašiną, tikrai gali nesukti galvos ir dėl kuro sąnaudų, ar ne? 
Vis dėlto, net ir patys turtingiausi pasaulio žmonės, kurie gali sau leisti įsigyti „Bugatti Veyron“, „Koenigsegg Agera“ ar „Pagani Zonda“, nori su pilnu baku nuvažiuoti bent 300 ar 400 kilometrų. Niekas nenori automobilio su kuriuo neįmanoma nuvažiuoti iki vasarnamio, automanų susitikimą ar pajūrio su vienu ar dviem pilnais bakais.
Bugatti Chiron
Naujausias „Bugatti“ kūrinys, kuris iš gamyklos išrieda su W formos, 16 cilindrų benzininiu varikliu, gebančiu išvystyti 1500 arklio galių. Gamintojo teigimu, šis automobilis 100 kilometrų turėtų suvartoti 22,5 litro degalų. Tuo tarpu Jungtinių Valstijų aplinkosaugos agentūra, kuri išmatuoja kiekvieno automobilio apetitą degalams teigia, jog 100 kilometrų šis brangus automobilis suvartoja tik 21,4 litro degalų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bugatti


Hennessey Venom GT
Galima sakyti, jog „Venom GT“ yra tiesioginis konkurentas „Bugatti Chiron“. Tiek šis, tiek prancūziškas superautomobilis buvo sukurtas tam, jog galėtų pagerinti greičio rekordus.
„Venom GT“ komplektuojamas su 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išspaudžia 1262 arklio galias ir leidžia automobiliui pasiekti net 435 km/val. maksimalų greitį.
Gamintojas teigia, jog 100 kilometrų šis „mažylis“ suvartos vos 14,8 litro degalų. Tuo tarpu realiame pasaulyje vidutinių kuro sąnaudų rodiklis siekia 23,8 litro.

REKLAMA

Venom GT


Koenigsegg Regera
Dar vienas aukščiausios lygos automobilis, kuris gali viršyti 400 km/val. greitį. Gamintojas teigia, jog iki 100 km/val. šis automobilis įsibėgėja vos per 2,8 sekundės, turi vieno bėgio transmisiją ir 1500 arklio galių išvystančią jėgainę. Kadangi tai yra hibridinis automobilis, 100 kilometrų jis suvartoja vos 13,9 litro degalų.

Koenigsegg


La'Ferrari
Naujos kartos superautomobilis, kuris elektros motorus išnaudoja ne ekologijai, o didesniam greičiui pasiekti. „La'Ferrari“ turėdama 963 arklio galias išvystančią hibridinę jėgaine pasižymi pakankamai kukliu apetitu kurui. 100 kilometrų itališkas galiūnas suvartos vos 16,8 litro degalų.

REKLAMA
REKLAMA

Ferrari


Pagani Huayra
Horacio Pagani - itališkos markės įkūrėjas, visuomet skiria didžiulį dėmesį įvairiausioms smulkmenoms, išskirtinėms detalėms. Ne veltui šie automobiliai atrodo kaip itin prabangūs aksesuarai, papuošalai.
Nepaisant itališkos ekstravagancijos, šalia galinės ašies montuojamas „AMG“ specialistų sukonstruotas variklis, kuris išvysto ne tik 730 arklio galių, bet ir pasižymi pakankamai mažu apetitu. 100 kilometrų jis suvartoja vos 20 litrų degalų. Ir tai yra ne gamintojo nurodytas rodiklis.

Pagani


Auto Union Type C
Trumpam nusikelkime į laikus, kuomet greičiausi pasaulio automobiliai atrodė žymiai kukliau. „Auto Union Type C“ buvo komplektuojamas su 6 litrų, 520 arklio galių ir 853 Nm sukimo momentą išvystančiu varikliu, kuris itin lengvam automobiliui leisdavo pasiekti 340 km/val. greitį. 100 kilometrų šis automobilis suvartodavo ne mažiau kaip 60 litrų, tad 200 litrų bako užtekdavo nuvažiuoti labai trumpą distanciją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi Union


Porsche 919 Hybrid
Tai nėra tas automobilis su kuriuo galėtumėte atvažiuoti į automanų susitikimą. Tai yra lenktyninis automobilis, kuris pastaruosius metus dominavo ilgųjų nuotolių čempionate. Hibridinę jėgainę turintis bolidas 24 valandų Le Mano lenktynių metu sustojo 30 kartų užsipilti degalų, iš viso suvartodamas 1893 litrus degalų. Tai reiškia, jog 100 kilometrų šis galiūnas suvartoja maždaug 35 litrus degalų.

Porsche 919


Formulė 1
Autosporto karalienė, kuri visuomet stengiasi, jog šioje sporto šakoje dalyvaujančios mašinos turėtų pažangiausias technologijas.
Šiuo metu čempionate dalyvaujantys bolidai kiekvienoms lenktynėms gauna po maždaug 150 litrų degalų. Atsižvelgiant į tai, jog vidutinė lenktynių distancija siekia 305 kilometrų, vidutinės šių bolidų kuro sąnaudos siekia maždaug 46 litrus 100 kilometrų. Palyginus su milžiniško pajėgumo atmosferiniais agregatais, kurie dominavo prieš 20 metų, modernių bolidų sąnaudos atrodo juokingos. Anksčiau Formulės 1 bolidai 100 kilometrų suvalgydavo 75 - 90 litrų degalų.

REKLAMA

F1


KamAZ-4326-9 VK
Dakaro monstras, kuriam pasipriešinti yra pakankamai sunku. Šiuo metu „Kamaz“ komanda naudoja amerikietiškus „Cummins“ dyzelinius motorus, kurie pasižymi didesniu efektyvumu bei mažesniu darbiniu tūriu. Vis dėlto, sunkų sunkvežimį išjudinti turintis motoras 100 kilometrų suvartoja nuo 70 iki 140 litrų.

Kamaz

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų