Su kuo dažniausiai asocijuojasi „Mercedes Benz" markės automobiliai paprastiems žmonėms? Taksistais? Nusikalstamo pasaulio atstovais? Pensininkais?
Kol jūs sugalvosite atsakymą į šį klausimą, mes jums parodysime trikampės žvaigždės modelį, kuris tiks įvairiausio plauko žmonėms. Tai yra „W124" serijos, dvi duris turintis kupė.
Kaip teigia šio automobilio savininkas Lukas, ieškodamas kito automobilio, jis svajojo apie didelį ir ištaigingą kupė, kuriame galėtų atsipalaiduoti, o ne nervintis. Kodėl toks pasirinkimas? Nes jis anksčiau važinėjo su „Seat Arosa", kuris tikrai nesuteikia tokio komforto, kaip „W124" kupė.
Įdomu yra tai, jog Lukas automobilį surado aukcione, kuriame šis modelis atrodė, kaip lavonas. Tačiau mintis įsigyti „W124" tik stiprėjo, o svajonės pakeisti standartinį „W124" kupė variklį į „W202" modelio motorą artėjo prie realybės.
1994 metais pagamintas automobilis turi beveik viską, ką tik galėjo gamintojas siūlyti pirkėjams tada. Elektra valdomi langai, odinės sėdynės ar oro kondicionierius yra tik smulkmenos. Visgi didžiausi pakeitimai buvo vykdomi automobilio techninėje pusėje.
Reikėtų pradėti nuo pat pradžių. Pagal planą, automobilis turėjo gauti 2,3 litro benzininį variklį, kuris išvysto 193 arklio galias ir 280 NM sukimo momentą. Lukas teigia, jog naujas motoras sukūrė ne tik naują charakterį, bet ir pridėjo daugybę privalumų. Vienas iš jų tolygesnis variklio darbas, ekonomiškumas ir potencialas variklį tobulinti toliau.
Apie tai, kaip Lukas darė variklio swapą nepasakosime, nes tai užtruktų pusę dienos, o Lukas tam laiko neturi. Trumpai tariant, jis pakeitė išmetimo, aušinimo sistemą, daugybę važiuoklės dalių ir pridėjo beprotiškai didelį kiekį naujų detalių, kurios atkeliavo iš pažįstamų parduotuvių ir apgriuvusių sąvartynų.
Naujausi darbai, kuriuos įvardino Lukas yra „H&R" spyruoklės, stūmokliai, 320 milimetrų diskai ir šiek tiek keletas pakeitimų galinėje važiuoklėje, nes anksčiau automobilis turėjo stabilumo problemų, kai šis „W124" skriedavo dideliu greičiu.
Aišku daugeliui techninė dalis bus neįdomi, nes daugelis atsižvelgs į išvaizdą, o labiausiai į lengvo lydinio ratlankius. Lukas ieškodamas tinkamų batų automobiliui, rinkosi tarp „OZ" ir „Carlsson" firmos. Rezultatus matote patys - „Carlsson All The Way".
Su kuo dažniausiai asocijuojasi „Mercedes Benz" markės automobiliai paprastiems žmonėms? Taksistais? Nusikalstamo pasaulio atstovais? Pensininkais?
Kol jūs sugalvosite atsakymą į šį klausimą, mes jums parodysime trikampės žvaigždės modelį, kuris tiks įvairiausio plauko žmonėms. Tai yra „W124" serijos, dvi duris turintis kupė.
Kaip teigia šio automobilio savininkas Lukas, ieškodamas kito automobilio, jis svajojo apie didelį ir ištaigingą kupė, kuriame galėtų atsipalaiduoti, o ne nervintis. Kodėl toks pasirinkimas? Nes jis anksčiau važinėjo su „Seat Arosa", kuris tikrai nesuteikia tokio komforto, kaip „W124" kupė.
Įdomu yra tai, jog Lukas automobilį surado aukcione, kuriame šis modelis atrodė, kaip lavonas. Tačiau mintis įsigyti „W124" tik stiprėjo, o svajonės pakeisti standartinį „W124" kupė variklį į „W202" modelio motorą artėjo prie realybės.
1994 metais pagamintas automobilis turi beveik viską, ką tik galėjo gamintojas siūlyti pirkėjams tada. Elektra valdomi langai, odinės sėdynės ar oro kondicionierius yra tik smulkmenos. Visgi didžiausi pakeitimai buvo vykdomi automobilio techninėje pusėje.
Reikėtų pradėti nuo pat pradžių. Pagal planą, automobilis turėjo gauti 2,3 litro benzininį variklį, kuris išvysto 193 arklio galias ir 280 NM sukimo momentą. Lukas teigia, jog naujas motoras sukūrė ne tik naują charakterį, bet ir pridėjo daugybę privalumų. Vienas iš jų tolygesnis variklio darbas, ekonomiškumas ir potencialas variklį tobulinti toliau.
Apie tai, kaip Lukas darė variklio swapą nepasakosime, nes tai užtruktų pusę dienos, o Lukas tam laiko neturi. Trumpai tariant, jis pakeitė išmetimo, aušinimo sistemą, daugybę važiuoklės dalių ir pridėjo beprotiškai didelį kiekį naujų detalių, kurios atkeliavo iš pažįstamų parduotuvių ir apgriuvusių sąvartynų.
Naujausi darbai, kuriuos įvardino Lukas yra „H&R" spyruoklės, stūmokliai, 320 milimetrų diskai ir šiek tiek keletas pakeitimų galinėje važiuoklėje, nes anksčiau automobilis turėjo stabilumo problemų, kai šis „W124" skriedavo dideliu greičiu.
Aišku daugeliui techninė dalis bus neįdomi, nes daugelis atsižvelgs į išvaizdą, o labiausiai į lengvo lydinio ratlankius. Lukas ieškodamas tinkamų batų automobiliui, rinkosi tarp „OZ" ir „Carlsson" firmos. Rezultatus matote patys - „Carlsson All The Way".