REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau už savaitės, šeštadienį startuos pirmas Fast Lap lenktynių etapas. Kačerginėje susirinks daug gražių automobilių ir merginų. Bet šiandien ne apie jas. Lenktynių organizatoriai mums atskleidė visas kortas. Todėl papasakosime apie pajėgiausius lenktynininkus ir kovas, kurio numatomos Nemuno žiedo trasoje.
Kaip žinote visi lenktynininkai skirstomi į dvi klases – Street ir PRO. Tai priklauso nuo automobilio paruošimo lenktynėms. Todėl apie kiekvieną klasę apkalbėsime atskirai.




PRO klasės prognozuojami lyderiai
Mareks Matvejevs su Lotus Exige. Gerbiamas ir tituluotas lenktynininkas iš Latvijos užsibrėžęs vienintelį tikslą - nugalėti. Dvejoti Mareks sugebėjimais neverta - mat pasirodęs pirmą kartą "Nemuno žiede" praeitais metais įtikinamai laimėjo savo klasėje. Juolab Mareks kardinaliai modifikavo savo Lotus - įdėjo saugos lankus, kurie ne tik saugo, bet ir standina kėbulą. Išlengvino kėbulą iki 760 kg. (mažiausiai sveriantis automobilis Fast Lap'e). Bei įdėjo 2 litrų K-serijos Honda variklį (standarte 200 AG). Žinant, kad Mareks yra variklių ruošimo specialistas, jis tikrai neapsiribos standartine variklio galia. Mareks lenktynių dieną žada, kad jo Lotus Hondos variklis vystys 285 AG.


Andrius Firantas su Honda S2000. Iki 850 kg. išlengvintas jau rėminės konstrukcijos patapęs automobilis su standartiniu 2 litrų 240 AG varikliu. Šiais metais turintis Honda atstovybės palaikymą Andrius planuoja sezoną be gedimų (koks jam buvo praeitas sezonas) ir yra rimtai nusitaikęs į pergalę.


Vytas Bilinskas su Mitsubishi Lancer EVO VIII ir jos 620 AG. Vytas pasižymi šaltais nervais ir sugebėjimą iš situacijos išspausti maksimumą - Super Lap metu tai gali būti jo koziris.


Jonas Poškus - Fast Lap 2010 ir 2011 nugalėtojas. Jonas Mitsubishi Lancer EVO VIII automobilį šiemet perdarė, kad būtų varomas etanoliu - tai turėtų padidinti jo galią (kiek tiksliai - kolkas neaišku). Tai visai nenuostabu, nes Jono vienas iš šių metų partnerių yra E85 tiekėjas - Lukoil. Visgi Jono Poškaus nenaudai įtakos gali turėti sumažėjęs treniruočių kiekis, kadangi automobilį iš dirbtuvių jis atgaus tik kelios dienos iki Fast Lap.
Street klasės prognozuojami lyderiai
Benas Černiauskas su 1997 m. Honda Civic VTi+T. Vienas retų egzempliorių kaip Honda sąveikauja kartu su turbo. Tas ir padarytą pas Beną mašinoje - prie standartinio 1,6 litro variklio pridėta turbina. Tai variklio galią pakėlė nuo standartinių 160 AG iki 200 AG.
Darius Balbata su 1991 metų gamybos Nissan Sunny GTI. Darius yra Beno komandos draugas, kuris taip pat ant Sunny GTI variklio yra „užmontavęs“ turbiną. Varomas etanoliu jo Nissan išvysto 340 AG. Taip pat mes nesuklydome. :)
Kęstutis Grigaliūnas ir neįprastas Kęstučio automobilis trasai - 1996 metų gamybos Rover 800! Tačiau užsispyrimas ir nuolatinės treniruotės Kęstutį padarė vieną iš konkurentabiliausių Street klasės vairuotojų. Juolab standartinę variklio galią 200 AG jis yra pakėlęs iki 235 AG.




Fast Lap Street klasėje važiuos ir Porsche 911 GT3 RS. Įstabaus grožio 2011 metų Porsche modelis išvysto iki 450 AG. Jau gamykloje gamintas su vieninteliu tikslu - lenktynių trasai. Nors visi suprantame, kad toks automobilis negali sau leisti per daug rizikuoti trasoje. Tačiau privalu pamatyti ir išgirsti jo variklio garsą.
Laukiame Jūsų lenktynėse ir laukite straipsnio tęsinio.
Didelis dėkui Fast Lap komandai už informaciją.

Jau už savaitės, šeštadienį startuos pirmas Fast Lap lenktynių etapas. Kačerginėje susirinks daug gražių automobilių ir merginų. Bet šiandien ne apie jas. Lenktynių organizatoriai mums atskleidė visas kortas. Todėl papasakosime apie pajėgiausius lenktynininkus ir kovas, kurio numatomos Nemuno žiedo trasoje.
Kaip žinote visi lenktynininkai skirstomi į dvi klases – Street ir PRO. Tai priklauso nuo automobilio paruošimo lenktynėms. Todėl apie kiekvieną klasę apkalbėsime atskirai.




PRO klasės prognozuojami lyderiai
Mareks Matvejevs su Lotus Exige. Gerbiamas ir tituluotas lenktynininkas iš Latvijos užsibrėžęs vienintelį tikslą - nugalėti. Dvejoti Mareks sugebėjimais neverta - mat pasirodęs pirmą kartą "Nemuno žiede" praeitais metais įtikinamai laimėjo savo klasėje. Juolab Mareks kardinaliai modifikavo savo Lotus - įdėjo saugos lankus, kurie ne tik saugo, bet ir standina kėbulą. Išlengvino kėbulą iki 760 kg. (mažiausiai sveriantis automobilis Fast Lap'e). Bei įdėjo 2 litrų K-serijos Honda variklį (standarte 200 AG). Žinant, kad Mareks yra variklių ruošimo specialistas, jis tikrai neapsiribos standartine variklio galia. Mareks lenktynių dieną žada, kad jo Lotus Hondos variklis vystys 285 AG.


Andrius Firantas su Honda S2000. Iki 850 kg. išlengvintas jau rėminės konstrukcijos patapęs automobilis su standartiniu 2 litrų 240 AG varikliu. Šiais metais turintis Honda atstovybės palaikymą Andrius planuoja sezoną be gedimų (koks jam buvo praeitas sezonas) ir yra rimtai nusitaikęs į pergalę.


Vytas Bilinskas su Mitsubishi Lancer EVO VIII ir jos 620 AG. Vytas pasižymi šaltais nervais ir sugebėjimą iš situacijos išspausti maksimumą - Super Lap metu tai gali būti jo koziris.


Jonas Poškus - Fast Lap 2010 ir 2011 nugalėtojas. Jonas Mitsubishi Lancer EVO VIII automobilį šiemet perdarė, kad būtų varomas etanoliu - tai turėtų padidinti jo galią (kiek tiksliai - kolkas neaišku). Tai visai nenuostabu, nes Jono vienas iš šių metų partnerių yra E85 tiekėjas - Lukoil. Visgi Jono Poškaus nenaudai įtakos gali turėti sumažėjęs treniruočių kiekis, kadangi automobilį iš dirbtuvių jis atgaus tik kelios dienos iki Fast Lap.
Street klasės prognozuojami lyderiai
Benas Černiauskas su 1997 m. Honda Civic VTi+T. Vienas retų egzempliorių kaip Honda sąveikauja kartu su turbo. Tas ir padarytą pas Beną mašinoje - prie standartinio 1,6 litro variklio pridėta turbina. Tai variklio galią pakėlė nuo standartinių 160 AG iki 200 AG.
Darius Balbata su 1991 metų gamybos Nissan Sunny GTI. Darius yra Beno komandos draugas, kuris taip pat ant Sunny GTI variklio yra „užmontavęs“ turbiną. Varomas etanoliu jo Nissan išvysto 340 AG. Taip pat mes nesuklydome. :)
Kęstutis Grigaliūnas ir neįprastas Kęstučio automobilis trasai - 1996 metų gamybos Rover 800! Tačiau užsispyrimas ir nuolatinės treniruotės Kęstutį padarė vieną iš konkurentabiliausių Street klasės vairuotojų. Juolab standartinę variklio galią 200 AG jis yra pakėlęs iki 235 AG.




Fast Lap Street klasėje važiuos ir Porsche 911 GT3 RS. Įstabaus grožio 2011 metų Porsche modelis išvysto iki 450 AG. Jau gamykloje gamintas su vieninteliu tikslu - lenktynių trasai. Nors visi suprantame, kad toks automobilis negali sau leisti per daug rizikuoti trasoje. Tačiau privalu pamatyti ir išgirsti jo variklio garsą.
Laukiame Jūsų lenktynėse ir laukite straipsnio tęsinio.
Didelis dėkui Fast Lap komandai už informaciją.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų