REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu šiuo metu ieškote prabangaus automobilio, nenustebtume, jeigu Jūsų kompiuterio ekrane būtų „Audi“, „BMW“, „Jaguar“ ar „Mercedes Benz“ markių skelbimai. Tačiau jeigu esate vienas iš tų, kuriam vokiška ir britiška prabanga įgriso, leiskite Jums pristatyti „Citroen C6“ - paskutinį šios kompanijos modelį, kuris bandė visam pasauliui įrodyti, jog komfortas yra svarbesnė savybė negu sportiškumas. 
„Citroen“ inžinieriai kurdami ilgai lauktą „XM“ modelio pamainą, labai rimtai atsižvelgė į prancūziškų automobilių gerbėjų norus. „C6“ eksterjeras ir interjeras pranoko ne tik visų lūkesčius, bet ir privertė atkreipti konservatyviųjų „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes Benz“ vairuotojus. „Citroen“ atsižvelgdami į tuometinę padėtį prabangių automobilių segmente, kompanijos flagmaną aprūpino šešių cilindrų jėgos agregatais. Vėliau, dėl griežtėjančių taršos reikalavimų variklių gamą papildė keturių cilindrų motorai.

Jeigu šiuo metu ieškote prabangaus automobilio, nenustebtume, jeigu Jūsų kompiuterio ekrane būtų „Audi“, „BMW“, „Jaguar“ ar „Mercedes Benz“ markių skelbimai. Tačiau jeigu esate vienas iš tų, kuriam vokiška ir britiška prabanga įgriso, leiskite Jums pristatyti „Citroen C6“ - paskutinį šios kompanijos modelį, kuris bandė visam pasauliui įrodyti, jog komfortas yra svarbesnė savybė negu sportiškumas. 
„Citroen“ inžinieriai kurdami ilgai lauktą „XM“ modelio pamainą, labai rimtai atsižvelgė į prancūziškų automobilių gerbėjų norus. „C6“ eksterjeras ir interjeras pranoko ne tik visų lūkesčius, bet ir privertė atkreipti konservatyviųjų „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes Benz“ vairuotojus. „Citroen“ atsižvelgdami į tuometinę padėtį prabangių automobilių segmente, kompanijos flagmaną aprūpino šešių cilindrų jėgos agregatais. Vėliau, dėl griežtėjančių taršos reikalavimų variklių gamą papildė keturių cilindrų motorai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Citroen C6 (2)


Drąsus „Citroen“ kompanijos žingsnis buvo per drąsus. Pasaulyje, kuriame dominuoja žodis - „sportiškumas“ ir dyzeliniu varikliu aprūpinti universalai, susidomėjimas „C6“ modeliu buvo minimalus, net ir „Citroen“ gimtinėje.
Per septynis prekybos metus, „Citroen“ sugebėjo parduoti tik 23 400 vienetų. Net ir didžiausi optimistai „Citroen“ kompanijoje nesitikėjo, jog „C6“ pardavimų statistika atrodys taip prastai. Praėjus septyneriems metams, „Citroen“ vadovybė nusprendė nutraukti „C6“ modelio gamybą.

REKLAMA

Citroen C6 (4)


Pastaruoju  metu „Citroen C6“ tampa automobilių kolekcionierių traukos objektu. Kadangi „Citroen“ pardavė šiek tiek daugiau nei 23 tūkst. „C6“ modelių, šių automobilių kaina su kiekvienais metais po truputėlį pradeda augti, ypač jeigu tai puikiai išlaikytas, mažą ridą turintis egzempliorius.
Niekada net nebūtume pagalvoję, jog idealūs „Citroen C6“ egzemplioriai gali kainuoti 40 000 ar net 50 000 eurų. Tiesiog automobilis dar netapo tokiu vertingu, jog kas nors dėl jo norėtų sumokėti tokią didžiulę sumą pinigų. Pasakius šiuos žodžius - susipažinkite su 4920 kilometrų nuvažiavusiu „Citroen C6“, kuris Vokietijoje šiuo metu parduodamas už 149 900 eurų!
„Ar jis išprotėjo“ - paklausite. Tiesą sakant - ne. Pasirodo, būtent šis „Citroen“ yra vienas iš tų paskutiniųjų „C6“ modelių, kurie nuriedėjo nuo konvejerio, o tiksliau - tai yra
23 394-as egzempliorius.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų