REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ford Model T“ buvo vienas iš tų automobilių, kuris į istorijos knygas pateko dėl kelių priežasčių. Pagal „Ford“ įkūrėjo planą, mažasis „Model T“ turėjo tapti pasaulio automobiliu.
Henry Fordas buvo vienas iš tų žmonių, kuris padėjo pakeisti automobilių gamybos procesą, jį pagreitinti ir leisti gamykloje dirbantiems žmonėms per vieną dieną pagaminti ne 2, bet 20-30 automobilių.
Mažojo „Ford Model T“ paprastumas ir ilgas konvejeris leido „Ford“ nuo 1908 iki 1927 metų parduoti milžinišką kiekį automobilių. Neoficialiais duomenimis, visame pasaulyje buvo parduota daugiau kaip 18 mln. „Model T“ automobilių.
Anuomet, „Ford“ kompanijos įkūrėjo sukurtas konvejeris leido per dvi su puse valandos pagaminti vieną automobilį. Tai buvo net 10 valandų greičiau nei iki tol naudoti būdai, tačiau šie vyrukai „Ford Model T“ pagaminimo laikotarpį sutrumpino iki ... 2 minučių ir 27 sekundžių.
Įspūdinga!

Ford Model T“ buvo vienas iš tų automobilių, kuris į istorijos knygas pateko dėl kelių priežasčių. Pagal „Ford“ įkūrėjo planą, mažasis „Model T“ turėjo tapti pasaulio automobiliu.
Henry Fordas buvo vienas iš tų žmonių, kuris padėjo pakeisti automobilių gamybos procesą, jį pagreitinti ir leisti gamykloje dirbantiems žmonėms per vieną dieną pagaminti ne 2, bet 20-30 automobilių.
Mažojo „Ford Model T“ paprastumas ir ilgas konvejeris leido „Ford“ nuo 1908 iki 1927 metų parduoti milžinišką kiekį automobilių. Neoficialiais duomenimis, visame pasaulyje buvo parduota daugiau kaip 18 mln. „Model T“ automobilių.
Anuomet, „Ford“ kompanijos įkūrėjo sukurtas konvejeris leido per dvi su puse valandos pagaminti vieną automobilį. Tai buvo net 10 valandų greičiau nei iki tol naudoti būdai, tačiau šie vyrukai „Ford Model T“ pagaminimo laikotarpį sutrumpino iki ... 2 minučių ir 27 sekundžių.
Įspūdinga!

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų