Ilgą laiką „Audi A3“ buvo vokiečių markės pagranduku, kuriuo visi turėjo rūpintis ir skirti daugiausiai dėmesio. Tačiau prieš keletą metų „Audi“ šį pagranduko statusą atėmė dar mažesnis„A1“.
Sausakimšuose senojo žemyno sostinėse mažesnis „A1“ yra puikus sprendimas, tačiau norint jį įsiūlyti amerikiečiui - teks pavargti. Todėl nenuostabu, kad „Audi“ į didžiausią imigrantų valstybę nenori siųsti mažyčio „A1“.
Kaip bebūtų keista, tačiau daugelis amerikiečių „Audi A3“ priskiria prie moteriškų automobilių. Įdomu kodėl? Galbūt todėl, kad net 87 procentai „A3“ pirkėjų Amerikoje yra moterys.
Žemiau išvysite tik vieną pavyzdį, ką jaunosios entuziasto išdarinėja su savo asmeniniu automobiliu.
Ilgą laiką „Audi A3“ buvo vokiečių markės pagranduku, kuriuo visi turėjo rūpintis ir skirti daugiausiai dėmesio. Tačiau prieš keletą metų „Audi“ šį pagranduko statusą atėmė dar mažesnis„A1“.
Sausakimšuose senojo žemyno sostinėse mažesnis „A1“ yra puikus sprendimas, tačiau norint jį įsiūlyti amerikiečiui - teks pavargti. Todėl nenuostabu, kad „Audi“ į didžiausią imigrantų valstybę nenori siųsti mažyčio „A1“.
Kaip bebūtų keista, tačiau daugelis amerikiečių „Audi A3“ priskiria prie moteriškų automobilių. Įdomu kodėl? Galbūt todėl, kad net 87 procentai „A3“ pirkėjų Amerikoje yra moterys.
Žemiau išvysite tik vieną pavyzdį, ką jaunosios entuziasto išdarinėja su savo asmeniniu automobiliu.