REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Automobilizmo pasaulis kupinas dvikovų, kurios užgniaužią kvapą. Tai dvikovos, kurioms nėra lygių, o jų dalyviai yra aukštesnio lygio, nei kiti - Prostas ir Senna formulėje vienas, "Lamborghini" ir "Ferrari" superautomobilių rinkoje ar galiausiai, "Nissan RB26" ir "Toyota 2JZ" varikliai.
Žinoma, kalbėsime būtent apie motorus. Nissano agregatas buvo montuojamas į legendinius "Skyline" ir dar keletą modelių, o Toyotos - į "Supra". Tačiau tiek vieni tiek kiti yra labai mėgiami autosporte dėl didelio neišnaudoto galios potencialo. Abu agregatai su tinkamomis modifikacijomis atlaiko 1000 ir daugiau arkliukų.
O mes norime jums parodyti kiek kitokį drago monstrą, kuris ir tarp mūsų įžiebė diskusiją. Prieš jūsų akis - "Nissan Skyline" - dragui ruoštas aparatas, turintis 1380ag ir ketvirtį mylios įveikiantis per 7,3 sekundės. Po šio galiūno dangčiu neišvysite "RB26" variklio, ten slepiasi "2JZ".
O diskusija užvirė tokia - ar tinkamai pasielgė projekto autorius, į "Skyline" įkraudamas konkurentų variklį, kai patys "Nissan" yra pagaminę ne ką prastesnį agregatą? Kaip patys pasielgtumėte šioje situacijoje? Parašykite savo nuomonę komentaruose.
Nuotraukos: cranckandpiston.com



Automobilizmo pasaulis kupinas dvikovų, kurios užgniaužią kvapą. Tai dvikovos, kurioms nėra lygių, o jų dalyviai yra aukštesnio lygio, nei kiti - Prostas ir Senna formulėje vienas, "Lamborghini" ir "Ferrari" superautomobilių rinkoje ar galiausiai, "Nissan RB26" ir "Toyota 2JZ" varikliai.
Žinoma, kalbėsime būtent apie motorus. Nissano agregatas buvo montuojamas į legendinius "Skyline" ir dar keletą modelių, o Toyotos - į "Supra". Tačiau tiek vieni tiek kiti yra labai mėgiami autosporte dėl didelio neišnaudoto galios potencialo. Abu agregatai su tinkamomis modifikacijomis atlaiko 1000 ir daugiau arkliukų.
O mes norime jums parodyti kiek kitokį drago monstrą, kuris ir tarp mūsų įžiebė diskusiją. Prieš jūsų akis - "Nissan Skyline" - dragui ruoštas aparatas, turintis 1380ag ir ketvirtį mylios įveikiantis per 7,3 sekundės. Po šio galiūno dangčiu neišvysite "RB26" variklio, ten slepiasi "2JZ".
O diskusija užvirė tokia - ar tinkamai pasielgė projekto autorius, į "Skyline" įkraudamas konkurentų variklį, kai patys "Nissan" yra pagaminę ne ką prastesnį agregatą? Kaip patys pasielgtumėte šioje situacijoje? Parašykite savo nuomonę komentaruose.
Nuotraukos: cranckandpiston.com

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų