REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tai bus vienas iš tų istorijų kaip automobilio ieškojęs automanas iš mirties gniaužtų ištraukė gausiai aplamdytą mašiną ir ją prikėlė antram gyvenimui. Nors tokių pačių istorijų labai daug, tačiau kiekviena tokia istorija turi skirtingą pabaigą. Juk kiekvienas iš metalo laužo paimtas automobilis atgimsta skirtingomis spalvomis.
„Šį automobilį turiu maždaug keturis metus, tačiau mašinos prikėlimas užtruko maždaug vienerius“, - priduria Benas.
Į Beno rankas pateko 1989 metais pagamintas modelis, kuris po kapotu turėjo CA18DET variklį. Dar prieš atsidurdamas metalo lauže, automobilis buvo naudojamas mėgėjiškose drago varžybose, kol galiausiai jis patyrė avariją ir iškeliavo į metalo laužą.

Tai bus vienas iš tų istorijų kaip automobilio ieškojęs automanas iš mirties gniaužtų ištraukė gausiai aplamdytą mašiną ir ją prikėlė antram gyvenimui. Nors tokių pačių istorijų labai daug, tačiau kiekviena tokia istorija turi skirtingą pabaigą. Juk kiekvienas iš metalo laužo paimtas automobilis atgimsta skirtingomis spalvomis.
„Šį automobilį turiu maždaug keturis metus, tačiau mašinos prikėlimas užtruko maždaug vienerius“, - priduria Benas.
Į Beno rankas pateko 1989 metais pagamintas modelis, kuris po kapotu turėjo CA18DET variklį. Dar prieš atsidurdamas metalo lauže, automobilis buvo naudojamas mėgėjiškose drago varžybose, kol galiausiai jis patyrė avariją ir iškeliavo į metalo laužą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

s13


„Pasirinkęs šį automobilį nusprendžiau išlaisvinti jį iš nevykusiai atliktų modifikacijų ir sukurti vieną gražiausių SX'ų pasaulyje“, - pasakoja vaikinas.

REKLAMA

s13-2


Benas teigia, kad šį modelį pasirinko dėl logiškų priežasčių - Pigus, lengvai modifikuojamas, didžiulis aftermarket detalių pasirinkimas.
„Man labiausiai patiko mintis, kad SX'as labai lengvai pasiduoda variklio pakeitimui. Daugelis mano pažįstamų išmetė CA18 agregatus ir juos pakeitė gausiai patobulintais SR20“.

s13-3


Dabar po kapotu slypi CA20 agregatas, kuriam kompaniją palaiko T67 turbina. Į modifikacijų sąrašą taip pat reikėtų įtraukti variklio galvą, kurioje slypi patys geriausi komponentai.
Automobilis taip pat turi pagal užsakymą pagamintą išmetimo kolektorių, iš titano pagamintą išmetimo sistemą. Apie variklio skyrių greičiausiai reikėtų ne pasakoti, bet nupaveiksluoti ir surengti specialią nuotraukų galeriją.

REKLAMA
REKLAMA

s13-10


Benas šį automobilį tobulino tam, jog galėtų juo džiaugtis slystant šonu lenktynių trasoje. Todėl kaip ir variklio skyrius, taip ir pakaba gavo keletą labai rimtų komponentų : Ohlins amortizatoriai, Cusco swaybar'as, HKS pavarų dėžė, Ogura Race sankaba ir R33 GT-R galinis diferencialas.

s13-9


Ir pabaigai - SSR Type F ratlankiai ( 18x9.5 priekyje ir 18x10.5 gale ), kurie yra apauti „lipniomis“ Yokohama padangomis. Už jų slepiasi stabdžių sistema nuo R33 GT-R.

s13-8


Nuotraukų autorius : Andrejus Moisejevas

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų