ĮvairenybėsNaujienos

Kuomet automobilio keisti nesinori: „Porsche Cayenne“ variklio skyriuje atsirado 1,9 TDI

Įsigyti „Porsche“ svajoja daugelis žmonių, kurių gyslose vietoj kraujo teka ne tik aukšto oktaninio skaičiaus benzinas. Vis dėlto, visi puikiai suprantame, jog pati didžiausia kliūtis įsigyti „Porsche“ – kaina ir priežiūros kaštai, kurie tikrai nebus priimtini visiems vairuotojams.

Nepaisant to, „Porsche“ jau kurį laiką gamina ne tik sportinius kupė arba kabrioletus – šios markės gama yra gerokai platesnė.

2002 m. buvo pristatytas pirmasis kompanijos visureigis – „Cayenne“. Praėjus aštuoneriems metams „Porsche“ pristatė antrąją kartą, o ją 2017 metais pakeitė dabartinė – trečioji.

Kadangi „Porsche Cayenne“ yra vienas populiariausių markės modelių, naudotų automobilių rinkoje jie yra pastebimai pigesni, o originalus „Cayenne“ yra netgi pigiausias „Porsche“ modelis naudotų automobilių rinkoje. Kita vertus, tai nekeičia fakto, jog šio modelio priežiūra bus pigesnė.

Porsche Cayenne 1.9 TDI
Porsche Cayenne 1.9 TDI

Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog su kiekvienu pasiūlymu atsitrenkiama į sieną, tačiau Ukrainoje gyvenantis „Porsche“ entuziastas ryžosi leistis į netikėtą avantiūrą.

Jis suprato, jog pirmos kartos „Cayenne“ vertė pasiekė ribą, dėl kurios jis nesigailėtų atlikus tam tikras modifikacijas. Norėdamas ženkliai sumažinti išlaidas eksploatacijai, vyrukas pašalino sunkų 4,5 litro, 8 cilindrų benzininį variklį ir vietoje jo sumontavo kultinį 1,9 litro TDI. Be to, jis taip pat šį variklį sumontavo su pavarų dėže, atkeliavusia iš „Volkswagen Touareg“, turinčio 2,5 litro dyzelinį variklį.

Savininkas tikina, jog nepaisant skirtingų komponentų mišrainės, specifinėms modifikacijoms buvo skiriamas didelis dėmesys kruopštumui. Tai, be kita ko, liudija veikiantis diferencialas, kuris sklandžiai dirba su nauja pavarų dėže. Vis dėlto, didžiausias privalumas yra tas, jog vidutinės degalų sąnaudas sumažėjo iki 8 – 9 litrų užmiestyje ir 10 – 11 litrų mieste.

Panašūs įrašai

Back to top button