REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Leiskit paklausti, kuris iš jūsų manote, kad žodžiai driftas ir dyzelis dera kartu? Mažai tokių... Tačiau suomis Teemu Peltola mano kitaip. Nuo 2009 metų jis vairuoja 1981 metų Mercedes-Benz W123 kėbulo universalą, kurį pavertė drifto monstru.

Viskas prasidėjo nuo to, kad Teemu reikėjo naujo drifto bolido. Norėdamas vairuoti kažką originalaus ir būdamas mersų gerbėju, jis sumanė senutėlį "agurką" (jei prisimenate, taip šie modeliai liaudyje vadinami) paversti juodais dūmais besispjaudančiu žvėrimi. Aišku, su standartinėmis Mercedes detalėmis to padaryti jam niekad nebūtų pavykę. Taigi, suomio garaže gimė tikras frankenšteinas: variklis - 3 litrų dyzelis iš 1998 metų "keturakio", prie jo priklijuota Scania sunkvežimio turbina, pučianti 1.8 bar,  priekinė važiuoklė iš Lexus GS, galinė - iš Mazdos RX-8. Receptas vertas vidurių paleidimo...
Tačiau pakvaišusiam suomiui pavyko šia baržą paversti pagarbą keliančiu drifto automobiliu. Nors čempionu savęs jis vadinti negali, tačiau su kiekvienais metais Teemu tobulėja. O jo mersas yra daugiausiai dėmesio iš žiurovų sulaukianti mašina. Tai nesunku paaiškinti, užtenka pažiūrėti žemiau esantį, kaip "agurkas" šeria putą per varžybas. Beje, tolesniuose Teemu planuose, frankenšteinas gaus antrą turbiną...



Leiskit paklausti, kuris iš jūsų manote, kad žodžiai driftas ir dyzelis dera kartu? Mažai tokių... Tačiau suomis Teemu Peltola mano kitaip. Nuo 2009 metų jis vairuoja 1981 metų Mercedes-Benz W123 kėbulo universalą, kurį pavertė drifto monstru.

Viskas prasidėjo nuo to, kad Teemu reikėjo naujo drifto bolido. Norėdamas vairuoti kažką originalaus ir būdamas mersų gerbėju, jis sumanė senutėlį "agurką" (jei prisimenate, taip šie modeliai liaudyje vadinami) paversti juodais dūmais besispjaudančiu žvėrimi. Aišku, su standartinėmis Mercedes detalėmis to padaryti jam niekad nebūtų pavykę. Taigi, suomio garaže gimė tikras frankenšteinas: variklis - 3 litrų dyzelis iš 1998 metų "keturakio", prie jo priklijuota Scania sunkvežimio turbina, pučianti 1.8 bar,  priekinė važiuoklė iš Lexus GS, galinė - iš Mazdos RX-8. Receptas vertas vidurių paleidimo...
Tačiau pakvaišusiam suomiui pavyko šia baržą paversti pagarbą keliančiu drifto automobiliu. Nors čempionu savęs jis vadinti negali, tačiau su kiekvienais metais Teemu tobulėja. O jo mersas yra daugiausiai dėmesio iš žiurovų sulaukianti mašina. Tai nesunku paaiškinti, užtenka pažiūrėti žemiau esantį, kaip "agurkas" šeria putą per varžybas. Beje, tolesniuose Teemu planuose, frankenšteinas gaus antrą turbiną...

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų