REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kur Jūs buvote 2002 metais? Žiūrėjote savo mėgstamą laidą per kampuotą televizorių? Džiaugėtės „Opel Calibra“? O galbūt buvote vienas iš tų, kuris stebėjo naujai atgimusią „Aukščiausios pavaros“ laidą, kuri mūsų kraštuose daugeliui buvo neįdomi.
Su nauja kūrybine komanda, vedėjais ir koncepcija startavusi laida nuolatos eksperimentavo ir stengėsi įvairiausiais būdais pritraukti žiūrovus prie televizoriaus ekranų. Vienas iš įdomesnių laidos eksperimentų buvo štai ši „Lada 2105“. Automobilis, kuris patekęs į „Lotus“ specialistų rankas tapo tikru skanėstu.

Kur Jūs buvote 2002 metais? Žiūrėjote savo mėgstamą laidą per kampuotą televizorių? Džiaugėtės „Opel Calibra“? O galbūt buvote vienas iš tų, kuris stebėjo naujai atgimusią „Aukščiausios pavaros“ laidą, kuri mūsų kraštuose daugeliui buvo neįdomi.
Su nauja kūrybine komanda, vedėjais ir koncepcija startavusi laida nuolatos eksperimentavo ir stengėsi įvairiausiais būdais pritraukti žiūrovus prie televizoriaus ekranų. Vienas iš įdomesnių laidos eksperimentų buvo štai ši „Lada 2105“. Automobilis, kuris patekęs į „Lotus“ specialistų rankas tapo tikru skanėstu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

002


„Aukščiausios pavaros“ kūrybinė komanda surado savanorį, kuris sutiktų atlikti eksperimentą su savo senu ir rusišku automobiliu. Vietoj to, kad „Lada 2105“ būtų sunaikintas ar dar kaip nors išjuoktas, automobilis buvo nuvežtas į „Lotus“ kompanijos būstinę, kurioje jam buvo atliktos kelios modifikacijos.
„Lotus“ kompanijos darbuotojai prie automobilio dirbo 15 dienų per kurias pakeitė ne tik rusiško sedano išvaizdą, interjerą, bet ir ne vieną rimtesnį komponentą, kuris pakeitė automobilio elgesį posūkiuose ar tiesiojoje paspaudus akceleratoriaus pedalą.

REKLAMA

003


Prie automobilio dirbę „Lotus“ specialistai išlupo standartinį 1,5 litro, keturių cilindrų motorą ir vietoj jo sumontavo vieną geriausių „Fiat“ inžinierių kūrinių - 2,0 litrų, keturių cilindrų agregatą, kuris buvo montuojamas į tokius  modelius kaip : „Fiat 132“, „Argenta“, „Croma“, „Tipo“ ar „Tempra“. Šis variklis buvo montuojamas ne tik į daugelį „Fiat Group“ koncerno gaminamų modelių, bet ir buvo plačiai naudojamas sportiniuose boliduose, kurie iškovojo ne vieną pergalę pasaulio ralio čempionate.
„Lotus“ specialistams atlikus keletą pakeitimų, benzininio variklio pajėgumą pavyko padidinti iki 180 arklio galių. Naujasis motoras buvo suporuotas su „Fiat“ penkių laipsnių mechanine pavarų dėže.

REKLAMA
REKLAMA

004


006


Nemažai pakeitimų buvo atlikta ir kitose srityse. „Lotus“ sumontavo naujus amortizatorius, spyruokles, priekines šakes, didesnio skersmens stabdžių diskus. Rimtesnių modifikacijų sąrašą užbaigė „BBS“ ratlankiai, kurie buvo apauti „Semi-Slick“ tipo padangomis.
„Aukščiausios pavaros“ laidos kūrybinė komanda į „Lotus“ su šiuo automobiliu atvyko ne dėl to, jog britiškų automobilių gamintojas už 5 minutes eterio pasiūlė atlikti šį eksperimentą. „Aukščiausios pavaros“ laidos komanda „Lotus“ kompanijai sumokėjo net 43 tūkst. eurų. Būtent tokia suma buvo parašyta „Lotus“ išrašytoje sąskaitoje faktūroje.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų