REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Ferrari“ markės automobiliai yra daugelio entuziastų svajonė. Joks kitas automobilių gamintojas negali pasigirti tokiu ažiotažu, kuri gali sukelti „Ferrari“, kai pristato naują modelį. Ženevos automobilių parodos metu, kai „Ferrari“ pristatė naujausią savo kūrinį - „La'Ferrari“, prie automobilio nebuvo galima prasibrauti gerą pusdienį.
Jeigu pradėtume ieškoti priežasčių kas sukelia tokį ažiotažą kiekvieno „Ferrari“ pristatymo metu, pirmiausia reikėtų pradėti nuo Maranello mieste įsikūrusios dizaino studijos, kurioje ir gimsta pirmieji naujų „Ferrari“ eskizai.
„Ferrari“ turbūt yra vienintelė automobilių kompanija, kuri beveik kiekvieną modelį kuria bendradarbiaudama su konkrečia dizaino įmone. Kiek per visą „Ferrari“ markės istoriją buvo sukurta modelių, kuris nebuvo sukurtas bendradarbiaujant su „Pininfarina“ dizaino studijos darbuotojais? Jų bus vienetai.
Todėl nereikia stebėtis, kai 2010 metais „Ferrari“ vadovybė kreipėsi į „Pininfarina “ su prašymu nubraižyti „Enzo“ įpėdinio linijas. Iš viso „Pininfarina“ pateikė net 27 būsimojo modelio eskizus iš kurių liko tik keturiolika. Jie vėliau buvo parodyti „Ferrari“ vadovui, kuris turėjo išsirinkti penkis laiminguosius.
Žemiau išvysite devynis eskizus, kurie nepateko į finalinį etapą.
Vėliau „Ferrari“ vadovas atrinko du „Pininfarina“ darbus ir tris „Ferrari“ dizainerių sukurtas eskizus. Penkių talentingų dizainerių darbai per maždaug 4  mėnesius iš popieriaus lapo tapo realaus dydžio automobiliais. Pirmasis 1:1 skalės automobilis buvo sukurtas 2011 metų balandžio mėnesį.
Žemiau išvysite penkis finalinius darbus, kurie vėliau pavirto realaus dydžio automobiliais.
Sekanti automobilio kūrimo fazė. Iš penkių pretendentų atrinkti du finalinius projektus, kurie turi realią galimybę patekti į serijinę gamybą.
Pirmasis iš dviejų finalininkų yra šis gražuolis, kurio kodinis vardas buvo „Manta“.

„Ferrari“ markės automobiliai yra daugelio entuziastų svajonė. Joks kitas automobilių gamintojas negali pasigirti tokiu ažiotažu, kuri gali sukelti „Ferrari“, kai pristato naują modelį. Ženevos automobilių parodos metu, kai „Ferrari“ pristatė naujausią savo kūrinį - „La'Ferrari“, prie automobilio nebuvo galima prasibrauti gerą pusdienį.
Jeigu pradėtume ieškoti priežasčių kas sukelia tokį ažiotažą kiekvieno „Ferrari“ pristatymo metu, pirmiausia reikėtų pradėti nuo Maranello mieste įsikūrusios dizaino studijos, kurioje ir gimsta pirmieji naujų „Ferrari“ eskizai.
„Ferrari“ turbūt yra vienintelė automobilių kompanija, kuri beveik kiekvieną modelį kuria bendradarbiaudama su konkrečia dizaino įmone. Kiek per visą „Ferrari“ markės istoriją buvo sukurta modelių, kuris nebuvo sukurtas bendradarbiaujant su „Pininfarina“ dizaino studijos darbuotojais? Jų bus vienetai.
Todėl nereikia stebėtis, kai 2010 metais „Ferrari“ vadovybė kreipėsi į „Pininfarina “ su prašymu nubraižyti „Enzo“ įpėdinio linijas. Iš viso „Pininfarina“ pateikė net 27 būsimojo modelio eskizus iš kurių liko tik keturiolika. Jie vėliau buvo parodyti „Ferrari“ vadovui, kuris turėjo išsirinkti penkis laiminguosius.
Žemiau išvysite devynis eskizus, kurie nepateko į finalinį etapą.
Vėliau „Ferrari“ vadovas atrinko du „Pininfarina“ darbus ir tris „Ferrari“ dizainerių sukurtas eskizus. Penkių talentingų dizainerių darbai per maždaug 4  mėnesius iš popieriaus lapo tapo realaus dydžio automobiliais. Pirmasis 1:1 skalės automobilis buvo sukurtas 2011 metų balandžio mėnesį.
Žemiau išvysite penkis finalinius darbus, kurie vėliau pavirto realaus dydžio automobiliais.
Sekanti automobilio kūrimo fazė. Iš penkių pretendentų atrinkti du finalinius projektus, kurie turi realią galimybę patekti į serijinę gamybą.
Pirmasis iš dviejų finalininkų yra šis gražuolis, kurio kodinis vardas buvo „Manta“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ferrari LaFerrari 'Manta' model - May 2011


Antrasis modelis patekęs į finalinį etapą yra šis, kurio kodinis vardas buvo „Tensostruttura“.

Ferrari LaFerrari 'Tenso-stuttura' model - May 2011


Kaip matote patys, abi koncepcijos turi įvairiausių elementų, kurie vėliau pateko į serijinei gamybai paruoštą „La'Ferrari“. Palyginkite patys, nes galutinį variantą išvysite žemiau esančiose nuotraukose.

Ferrari LaFerrari production model - August 2012

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų