REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tai būtų ne pirmas kartas, kai automobilių gamintojas nusprendžia į bendro naudojimo keliams skirtą mašiną sumontuoja Formulės-1 variklį. Anksčiau, toks malonumas būtų buvęs neįtikėtinai brangus, tačiau, kai visos F-1 čempionate dalyvaujančios komandos naudoja mažesnius ir efektyvesnius variklius, o tai reiškia, jog įvairūs variklių gamintojai gali be didelių trukdžių naudoti 1.6 litro agregatus paprastuose automobiliuose. 
Jeigu neoficialūs šaltiniai iš tikrųjų sako tiesą, galingesnė ir sportiškesnė La'Ferrari XX versija iškeis dvylikos cilindrų variklį į mažesnį šešių cilindrų motorą, kuris naudojamas Ferrari F- 1 bolide.
Tačiau ar tai realu? Žinoma! La'Ferrari naudoja dvylikos cilindrų benzininį motorą ir elektrinį variklį, kuris išvysto daugiau kaip 900 arklio galių. Ar F14T bolide esanti jėgainė galėtų jam prilygti? Žinoma. Daugelis ekspertų yra įsitikinę, jog 1.6 litro ir elektrinio motoro tandemas galėtų laisvai išvystyti 1000 arklio galių. To tikrai užtektų La'Ferrari XX.
Kaip ir Ferrari FXX, taip ir La'Ferrari XX bus skirtas tik kompanijos išrinktiesiems už kurį reikės sumokėti ne vieną milijoną litų.

Tai būtų ne pirmas kartas, kai automobilių gamintojas nusprendžia į bendro naudojimo keliams skirtą mašiną sumontuoja Formulės-1 variklį. Anksčiau, toks malonumas būtų buvęs neįtikėtinai brangus, tačiau, kai visos F-1 čempionate dalyvaujančios komandos naudoja mažesnius ir efektyvesnius variklius, o tai reiškia, jog įvairūs variklių gamintojai gali be didelių trukdžių naudoti 1.6 litro agregatus paprastuose automobiliuose. 
Jeigu neoficialūs šaltiniai iš tikrųjų sako tiesą, galingesnė ir sportiškesnė La'Ferrari XX versija iškeis dvylikos cilindrų variklį į mažesnį šešių cilindrų motorą, kuris naudojamas Ferrari F- 1 bolide.
Tačiau ar tai realu? Žinoma! La'Ferrari naudoja dvylikos cilindrų benzininį motorą ir elektrinį variklį, kuris išvysto daugiau kaip 900 arklio galių. Ar F14T bolide esanti jėgainė galėtų jam prilygti? Žinoma. Daugelis ekspertų yra įsitikinę, jog 1.6 litro ir elektrinio motoro tandemas galėtų laisvai išvystyti 1000 arklio galių. To tikrai užtektų La'Ferrari XX.
Kaip ir Ferrari FXX, taip ir La'Ferrari XX bus skirtas tik kompanijos išrinktiesiems už kurį reikės sumokėti ne vieną milijoną litų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų