REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pristatinėti daugeliui „DeTomaso" markės tikrai nereikia, ypač pačio populiariausio markės modelio „Pantera". Visgi ši kompanija pagamino ne tik „Pantera" modelį, kuris užgožė likusius kitus.
„Longchamp" buvo sukurtas naudojantis „Deauville" sedano pagrindu, tačiau turėjo trumpesnę ratų bazę. Likusieji komponentai : Pakaba, variklis ir pavarų dėžę atkeliavo iš anksčiau paminėto sedano.
Šis modelis turi du dalykus, kurie jį verčia būti išskirtiniu. Pirmasis yra tas, jog automobilio dizainą kūrė Tomas Tjaarda, „Ghia" kompanijos vadovas. Antrasis faktas yra tas, jog „Longchamp" turėjo priekyje sumontuotą variklį. Kas čia tokio ypatingo? „DeTomaso" savo automobiliuose variklius dažniausiai montuodavo per vidurį (mid-engined) arba gale.


1972 metais publikai pristatytas automobilis buvo aprūpintas 5,8 litro benzininiu agregatu. Aštuonių cilindrų agregatas buvo pasiskolintas iš „Ford Cleveland". Variklis išvystydavo 330 arklio galių ir leisdavo šiam dviejų durų kupė automobiliui pasiekti 240 km/h maksimalų greitį. Vėliau, dėl mus nežinomų priežasčių, variklio galia buvo sumažinta iki 270 arklio galių.
Serijinė modelio gamyba prasidėjo 1973 metais ir iki 1980 metų buvo gaminamas be jokių patobulinimų ar pakeitimų. 1980 metais „DeTomaso" pristatė atnaujintą „Series 2" modelį. Automobilis gavo kitokio dizaino priekinius žibintus, truputėlį patobulintą pakabą bei platesnes ir didesnio diametro padangas. Taip pat su „Series 2" modeliu pasirodė ir „Longchamp" kabrioletas, kuris buvo pristatytas Turino automobilių parodoje.
Septyniolika metų išbuvęs serijinėje gamyboje, „Longchamp" buvo pakankamai retas automobilis. „DeTomaso" pardavė vos 409 šio modelio vienetus, 395 kupė ir 14 kabrioletų.


Markės gerbėjai teigia, jog automobilio gamyba buvo nutraukta dar 1986 metais, o vėliau „DeTomaso" tiesiog pardavinėjo sandėliuose užsilikusius modelius.
Bene pagrindinė priežastis, kodėl automobilis nesulaukė atitinkamo dėmesio yra ta, jog nebuvo pardavinėjamas Jungtinėse Amerikos Valstijose. Tuo metu, daugelis egzotiškų automobilių gamintojų koncentravosi į augančią sportinių automobilių paklausą JAV ir sugebėjo atsikąsti nemažą dalį skanaus pyrago.

Pristatinėti daugeliui „DeTomaso" markės tikrai nereikia, ypač pačio populiariausio markės modelio „Pantera". Visgi ši kompanija pagamino ne tik „Pantera" modelį, kuris užgožė likusius kitus.
„Longchamp" buvo sukurtas naudojantis „Deauville" sedano pagrindu, tačiau turėjo trumpesnę ratų bazę. Likusieji komponentai : Pakaba, variklis ir pavarų dėžę atkeliavo iš anksčiau paminėto sedano.
Šis modelis turi du dalykus, kurie jį verčia būti išskirtiniu. Pirmasis yra tas, jog automobilio dizainą kūrė Tomas Tjaarda, „Ghia" kompanijos vadovas. Antrasis faktas yra tas, jog „Longchamp" turėjo priekyje sumontuotą variklį. Kas čia tokio ypatingo? „DeTomaso" savo automobiliuose variklius dažniausiai montuodavo per vidurį (mid-engined) arba gale.


1972 metais publikai pristatytas automobilis buvo aprūpintas 5,8 litro benzininiu agregatu. Aštuonių cilindrų agregatas buvo pasiskolintas iš „Ford Cleveland". Variklis išvystydavo 330 arklio galių ir leisdavo šiam dviejų durų kupė automobiliui pasiekti 240 km/h maksimalų greitį. Vėliau, dėl mus nežinomų priežasčių, variklio galia buvo sumažinta iki 270 arklio galių.
Serijinė modelio gamyba prasidėjo 1973 metais ir iki 1980 metų buvo gaminamas be jokių patobulinimų ar pakeitimų. 1980 metais „DeTomaso" pristatė atnaujintą „Series 2" modelį. Automobilis gavo kitokio dizaino priekinius žibintus, truputėlį patobulintą pakabą bei platesnes ir didesnio diametro padangas. Taip pat su „Series 2" modeliu pasirodė ir „Longchamp" kabrioletas, kuris buvo pristatytas Turino automobilių parodoje.
Septyniolika metų išbuvęs serijinėje gamyboje, „Longchamp" buvo pakankamai retas automobilis. „DeTomaso" pardavė vos 409 šio modelio vienetus, 395 kupė ir 14 kabrioletų.


Markės gerbėjai teigia, jog automobilio gamyba buvo nutraukta dar 1986 metais, o vėliau „DeTomaso" tiesiog pardavinėjo sandėliuose užsilikusius modelius.
Bene pagrindinė priežastis, kodėl automobilis nesulaukė atitinkamo dėmesio yra ta, jog nebuvo pardavinėjamas Jungtinėse Amerikos Valstijose. Tuo metu, daugelis egzotiškų automobilių gamintojų koncentravosi į augančią sportinių automobilių paklausą JAV ir sugebėjo atsikąsti nemažą dalį skanaus pyrago.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų