REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Lamborghini“ visureigis – daugeliui automobilių entuziastų ši mintis atrodo kaip Lietuvos futbolo rinktinės dalyvavimas Pasaulio čempionate – sunkiai suvokiama. Vis dėlto, itališkų automobilių gamintoja savo horizontus norėjo praplėsti ne vieną kartą ir „LM003 Borneo“ buvo puikus to pavyzdys. 
„Lamborghini Urus“ nebuvo pirmasis šios markės visureigis, kuris pasiekė serijinę gamybą. Pirmojo etiketę galime užklijuoti „Lamborghini LM002“, kurį italų kompanija sukonstravo norėdama gauti pelningus, didžiųjų pasaulio valstybių armijoms skirtus, užsakymus.
„Lamborghini“ nepriklausomu automobilių gamintoju išbuvo tik 15 metų: nuo 1963 iki 1978 metų.
1978 metų pavasarį pateko į privačių investuotojų rankas. Vėliau – 1987 metais „Lamborghini“ įsigijo „AMC“ koncernas, o 1994 metais atsidūrė po „Mycom Setdco“ ir „V'Power“ korporacijų sparnu. Kol galiausiai, 1998 metais į pagalbą atskubėjo „Volkswagen Group“ koncernas, kuris sugebėjo vieną žinomiausių superautomobilių gamintojų prikelti iš pelenų.
Kuomet „Lamborghini“ išsilaisvino iš „AMC“ koncerno pančių, italų markės darbuotojai tikėjosi, jog naujieji šeimininkai sugebės padaryti tai, ko nesugebėjo padaryti „AMC“ – sugrąžinti seniai prarastą šlovę.

„Lamborghini“ visureigis – daugeliui automobilių entuziastų ši mintis atrodo kaip Lietuvos futbolo rinktinės dalyvavimas Pasaulio čempionate – sunkiai suvokiama. Vis dėlto, itališkų automobilių gamintoja savo horizontus norėjo praplėsti ne vieną kartą ir „LM003 Borneo“ buvo puikus to pavyzdys. 
„Lamborghini Urus“ nebuvo pirmasis šios markės visureigis, kuris pasiekė serijinę gamybą. Pirmojo etiketę galime užklijuoti „Lamborghini LM002“, kurį italų kompanija sukonstravo norėdama gauti pelningus, didžiųjų pasaulio valstybių armijoms skirtus, užsakymus.
„Lamborghini“ nepriklausomu automobilių gamintoju išbuvo tik 15 metų: nuo 1963 iki 1978 metų.
1978 metų pavasarį pateko į privačių investuotojų rankas. Vėliau – 1987 metais „Lamborghini“ įsigijo „AMC“ koncernas, o 1994 metais atsidūrė po „Mycom Setdco“ ir „V'Power“ korporacijų sparnu. Kol galiausiai, 1998 metais į pagalbą atskubėjo „Volkswagen Group“ koncernas, kuris sugebėjo vieną žinomiausių superautomobilių gamintojų prikelti iš pelenų.
Kuomet „Lamborghini“ išsilaisvino iš „AMC“ koncerno pančių, italų markės darbuotojai tikėjosi, jog naujieji šeimininkai sugebės padaryti tai, ko nesugebėjo padaryti „AMC“ – sugrąžinti seniai prarastą šlovę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lamborghini Countach (nuotr. Lukas Laurikietis)


Naujieji šeimininkai turėjo labai daug ambicingų planų, kurie leistų „Lamborghini“ sugrįžti į geriausiųjų gretas. Iš tiesų, naujiems vadovams sekėsi geriau negu kitiems.
Vienu metu „Lamborghini“ inžinieriai dirbo prie keleto įdomių projektų. Vienas iš jų – „Diablo SV“, o kitas – „Zagato Raptor“, kuris buvo pristatytas 1996 metų Ženevos automobilių parodoje.
Kol „Lamborghini“ vadovai džiaugėsi sparčiai gerėjančia įmonės finansine padėtimi, „Zagato“ dizaino studijos vadovai kolegoms iš „Lamborghini“ pristatė dar vieno naujo modelio koncepciją. Tai buvo „LM003 Borneo“, kuris turėjo tapti pilnaverte „Range Rover“ alternatyva.

REKLAMA

Lamborghini LM003 (5)


Techniškai – tai nebuvo naujas automobilis. Pagal pirminį planą „LM003“ turėjo būti gamintas ant patobulintos „LM002“ modelio važiuoklės, o visureigio kėbulas būtų gaminamas ne Italijoje, o Indonezijoje – „Timor“ kompanijos gamykloje. Tokiu būdu „Lamborghini“ būtų sutaupiusi milžinišką šūsnį pinigų. Atsižvelgiant į trapią „Lamborghini“ finansinę situaciją, kiekvienas centas tuomet buvo aukso vertės.
Jeigu netikėtai prasidėjusi Azijos finansų krizė, ambicingas planas pradėti „LM003 Borneo“ gamybą būtų įgyvendintas ir galbūt „Lamborghini“ dabar nebūtų priklausiusi „Volkswagen Group“ koncernui.

GALERIJA


 
 
 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų