REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lamborghini Miura“ iki šiol laikomas modernių superautomobilių pradininku. Italijoje sukurtas modelis iš gamyklos išriedėjo turėdamas šiuo metu itin plačiai naudojamą „mid-engine“ komponuotę, kuri tapo vizitine visų „Lamborghini“ šeimos vizitine kortele.
Septinto dešimtmečio viduryje, kuomet prasidėjo „Miura“ kūrimo darbai, visame pasaulyje žinomas ir gerbiamas gamintojas anuomet stengėsi prasiskinti kelią į pajėgiausių mašinų olimpą. Po pakankamai sėkmingo pirmojo modeliu debiuto 1964 metų pavasarį, „Lamborghini“ specialistai pradėjo darbuotis prie antrojo šeimos nario – „Miura“. Žymiai rimtesnio, greitesnio, „Ferrari“ užpakalius galinčio išspardyti automobilio.

Lamborghini Miura“ iki šiol laikomas modernių superautomobilių pradininku. Italijoje sukurtas modelis iš gamyklos išriedėjo turėdamas šiuo metu itin plačiai naudojamą „mid-engine“ komponuotę, kuri tapo vizitine visų „Lamborghini“ šeimos vizitine kortele.
Septinto dešimtmečio viduryje, kuomet prasidėjo „Miura“ kūrimo darbai, visame pasaulyje žinomas ir gerbiamas gamintojas anuomet stengėsi prasiskinti kelią į pajėgiausių mašinų olimpą. Po pakankamai sėkmingo pirmojo modeliu debiuto 1964 metų pavasarį, „Lamborghini“ specialistai pradėjo darbuotis prie antrojo šeimos nario – „Miura“. Žymiai rimtesnio, greitesnio, „Ferrari“ užpakalius galinčio išspardyti automobilio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lamborghini 350 GT šalia Miura važiuoklės


(Lamborghini 350 GT šalia Miura važiuoklės)
Šiais laikais naują automobilį kuria milžiniškas būrys specialistų. „Volkswagen“ turi kelis atskirus departamentus, kurie rūpinasi tam tikra sritimi: eksterjero arba interjero dizainu, pakabos konfigūracija ir pan. Kiekviename departamente dirba daugiau nei tūkstantis žmonių, tad galite įsivaizduoti kiek daug inžinierių prisideda prie vieno modelio, kuris galbūt dabar stovi Jūsų garaže.
Tuo tarpu „Lamborghini Miura“ projektą kuravo tik trys žmonės – TRYS, kurie ištisą parą plušo prie įvairiausių smulkmenų. Tai turėjo būti nepriekaištingas projektas, prie kurio negalėtų prisikabinti net ir „Lamborghini“ įkūrėjas – Ferruccio Lamborghini.

REKLAMA

Lamborghini Miura pradmenys


Visi puikiai žinome, jog „Lamborghini Miura“ dizainą sukūrė garsusis Marcello Gandini – vienas žymiausių automobilių dizainerių, kuris anuomet atstovavo „Bertone“ dizaino studijos garbę. Vis dėlto, automobilis, kurį matote nuotraukose buvo sukurtas ne Marcello Gandini, o „Carrozzeria Touring“ – įmonės, kuri sukūrė pirmąjį „Lamborghini“ modelį – „350 GT“.
„Carrozzeria Touring“ žinodama, jog „Lamborghini“ pluša prie antrojo modelio, kuris pasižymėtų „Ferrari“ ratuočiams būdinga dinamika, savarankiškai sukūrė „Lamborghini Tigre“ prototipą, kuris jau tada turėjo per vidurį sumontuotą variklį ir buvo labai panašus į masinei gamybai paruoštą „Lamborghini Miura“.
Daugeliui gali atrodyti, jog „Carrozzeria Touring“ naujo projekto ėmėsi norėdama pamaloninti savo partnerį. Iš tiesų, tuomet „Carrozzeria Touring“ buvo ant bankroto slenksčio, tad norėdama išsigelbėti nuo pražūties jie tikėjosi, jog „Lamborghini“ pasirašys automobilio kūrimo sutartį su „Carrozzeria Touring“ ir tokiu būdu išgelbės ant finansinės bedugnės atsidūrusį gamintoją. Kad ir kaip būtų gaila, tačiau „Carrozzeria Touring“ praėjus vos porai metų iškėlė baltą vėliavą ir uždarė dirbtuvių duris.
„Lamborghini“ naująjį modelį pristatė 1966 metais. „Miura“ vardą garbingai nešiojęs modelis paklojo labai tvirtus pamatus kitiems „Lamborghini“ flagmanams, kurie taip pat turėjo praktiškai identišką komponuotę ir pajėgų 12 cilindrų variklį.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų