Gary Paffettas iškovojo pirmąją DTM pergalę po daugiau nei metų pertraukos, nugalėjęs lenktynėse Lausitze. Antroje vietoje finišavęs Mike‘as Rockenfelleris išsiveržė į čempionato lyderio poziciją.
Iš antrosios vietos startavęs G.Paffettas į pirmąją vietą pakilo jau pirmame posūkyje, aplenkęs Christianą Vietorį, ir iki pirmųjų sustojimų susikrovė beveik trijų sekundžių persvarą.
Po pirmųjų sustojimų boksuose, kurių metų lenktynių lyderis minkštesnes padangas pasikeitė į kietesnes, artimiausias G.Paffetto persekiotojas buvo ne C.Vietoris, o M.Rockenfelleris. Vokietis, startavęs kietesnėmis padangomis, savo sustojimą atliko jau trečiame rate ir ant savo bolido užsidėjo minkštesnes padangas.
Pasinaudoję minkštesnių padangų pranašumu M.Rockenfelleris ir identiška taktika važiavęs Robertas Wickensas iki kitų pilotų pirmųjų sustojimų jau buvo pakilę iki antrosios ir trečiosios vietų.
Nors R.Wickensas iš kovos dėl pergalės iškrito po to, kai vėl užsidėjo kietesnių padangų komplektą, M.Rockenfelleris su „Audi“ išliko konkurencingas. Vis dėlto, lenktynių pabaigoje jis nesugebėjo prilygti G.Paffettui ir per paskutiniuosius dešimt ratų G.Paffettui prarado septynias sekundes.
R.Wickensas trečiąją poziciją prarado C.Vietoriui, o Jamie Greenas pasiekė geriausią karjeros rezultatą su „Audi“, finišavęs penktoje vietoje.
Danielis Juncadella, startavęs iš tryliktos vietos, finišavo šeštas, o Bruno Spengleris ir Mattias Ekstromas finišo liniją kirto vienas šalia kito.
Po šių lenktynių B.Spenglerio ir M.Rockenfellerio sąskaitoje yra tiek pat taškų, tačiau M.Rockenfelleriui lyderio pozicija atiteko dėl geresnių rezultatų lenktynėse.
Martinui Tomczykui ir toliau nesiseka: 2011 metų čempionas lenktynių pradžioje apsisuko trasoje po kontakto su Andy Priaulxu. M.Tomczykas finišavo devynioliktas, o A.Priaulxas – 22-as.
Poz. Lenktynininkas Komanda Gamintojas Laikas
1. Gary Paffettas HWA Team Mercedes 1:09:58.562
2. Mike’as Rockenfelleris Phoenix Racing Audi +6.800
3. Christianas Vietoris Mercedes AMG Mercedes +11.510
4. Robertas Wickensas HWA Team Mercedes +12.790
5. Jamie Greenas ABT Sportsline Audi +14.138
6. Danielis Juncadella Mucke Motorsport Mercedes +19.462
7. Bruno Spengleris Team Schnitzer BMW +21.592
8. Mattias Ekstromas ABT Sportsline Audi +21.621
9. Edoardo Mortara Team Rosberg Audi +24.715
10. Roberto Merhi Mercedes AMG Mercedes +25.643
11. Adrienas Tambay Team ABT Audi +27.968
12. Augusto Farfusas Team RBM BMW +34.178
13. Dirkas Werneris Team Schnitzer BMW +38.000
14. Timo Glockas Team MTEK BMW +49.305
15. Joey Handas Team RBM BMW +53.321
16. Miguelis Molina Phoenix Racing Audi +58.882
17. Pascalis Wehrleinas Mucke Motorsport Mercedes +59.948
18. Filipe Albuquerque Team Rosberg Audi +1:03.083
19. Martinas Tomczykas Team RMG BMW +1:03.107
20. Timo Scheideris Team ABT Audi +1:08.006
21. Marco Wittmanas Team MTEK BMW +1 ratas
22. Andy Priaulxas Team RMG BMW +1 ratas
Gary Paffettas iškovojo pirmąją DTM pergalę po daugiau nei metų pertraukos, nugalėjęs lenktynėse Lausitze. Antroje vietoje finišavęs Mike‘as Rockenfelleris išsiveržė į čempionato lyderio poziciją.
Iš antrosios vietos startavęs G.Paffettas į pirmąją vietą pakilo jau pirmame posūkyje, aplenkęs Christianą Vietorį, ir iki pirmųjų sustojimų susikrovė beveik trijų sekundžių persvarą.
Po pirmųjų sustojimų boksuose, kurių metų lenktynių lyderis minkštesnes padangas pasikeitė į kietesnes, artimiausias G.Paffetto persekiotojas buvo ne C.Vietoris, o M.Rockenfelleris. Vokietis, startavęs kietesnėmis padangomis, savo sustojimą atliko jau trečiame rate ir ant savo bolido užsidėjo minkštesnes padangas.
Pasinaudoję minkštesnių padangų pranašumu M.Rockenfelleris ir identiška taktika važiavęs Robertas Wickensas iki kitų pilotų pirmųjų sustojimų jau buvo pakilę iki antrosios ir trečiosios vietų.
Nors R.Wickensas iš kovos dėl pergalės iškrito po to, kai vėl užsidėjo kietesnių padangų komplektą, M.Rockenfelleris su „Audi“ išliko konkurencingas. Vis dėlto, lenktynių pabaigoje jis nesugebėjo prilygti G.Paffettui ir per paskutiniuosius dešimt ratų G.Paffettui prarado septynias sekundes.
R.Wickensas trečiąją poziciją prarado C.Vietoriui, o Jamie Greenas pasiekė geriausią karjeros rezultatą su „Audi“, finišavęs penktoje vietoje.
Danielis Juncadella, startavęs iš tryliktos vietos, finišavo šeštas, o Bruno Spengleris ir Mattias Ekstromas finišo liniją kirto vienas šalia kito.
Po šių lenktynių B.Spenglerio ir M.Rockenfellerio sąskaitoje yra tiek pat taškų, tačiau M.Rockenfelleriui lyderio pozicija atiteko dėl geresnių rezultatų lenktynėse.
Martinui Tomczykui ir toliau nesiseka: 2011 metų čempionas lenktynių pradžioje apsisuko trasoje po kontakto su Andy Priaulxu. M.Tomczykas finišavo devynioliktas, o A.Priaulxas – 22-as.
Poz. Lenktynininkas Komanda Gamintojas Laikas
1. Gary Paffettas HWA Team Mercedes 1:09:58.562
2. Mike’as Rockenfelleris Phoenix Racing Audi +6.800
3. Christianas Vietoris Mercedes AMG Mercedes +11.510
4. Robertas Wickensas HWA Team Mercedes +12.790
5. Jamie Greenas ABT Sportsline Audi +14.138
6. Danielis Juncadella Mucke Motorsport Mercedes +19.462
7. Bruno Spengleris Team Schnitzer BMW +21.592
8. Mattias Ekstromas ABT Sportsline Audi +21.621
9. Edoardo Mortara Team Rosberg Audi +24.715
10. Roberto Merhi Mercedes AMG Mercedes +25.643
11. Adrienas Tambay Team ABT Audi +27.968
12. Augusto Farfusas Team RBM BMW +34.178
13. Dirkas Werneris Team Schnitzer BMW +38.000
14. Timo Glockas Team MTEK BMW +49.305
15. Joey Handas Team RBM BMW +53.321
16. Miguelis Molina Phoenix Racing Audi +58.882
17. Pascalis Wehrleinas Mucke Motorsport Mercedes +59.948
18. Filipe Albuquerque Team Rosberg Audi +1:03.083
19. Martinas Tomczykas Team RMG BMW +1:03.107
20. Timo Scheideris Team ABT Audi +1:08.006
21. Marco Wittmanas Team MTEK BMW +1 ratas
22. Andy Priaulxas Team RMG BMW +1 ratas