„BMW" markės fanatikai teigia, jog pats geriausias kompaktiškas ir sportiškas modelis, kurį kompanija kada nors pagamino yra „E30" serijos „M3" modelis.
Dar aštuntame dešimtmetyje pasirodęs modelis, nubrėžė naujus standartus ir parodė pasauliui, jog pirkėjai yra ištroškę kompaktiško, greito, pakankamai prieinamo ir išvaizdaus automobilio, kurį būtų galima naudoti kiekvieną mielą dieną.
Šiuo metu, pirmosios kartos „M3" yra vienas geidžiamiausių automobilių entuziastų objektų. Vieni stengiasi sukurti šio modelio interpretaciją, o kiti, kurie turi saldesnę banko sąskaitą, gali įsigyti originalų, pirmosios kartos „E30" serijos „M3".
Mūsų akiratyje tuo pačiu atsiranda Johanas iš Švedijos, kuris savo garaže turi ne ką kitą, o originalų ir klasikinį „M3". Iš tiesų, šis egzempliorius turi keletą išskirtinių detalių, kurios traukte traukia visų dėmesį.
Pradėkime ne nuo įspūdingai atrodančios automobilio išvaizdos, o nuo to, jog po variklio gaubtu slypintis motoras išvysto net 782 arklio galias. Taip, jūs teisingai perskaitėte, jog variklis išvysto net 782 arklio galias. Iš tiesų, tai išgirdus šiuos skaičius, galima nukristi nuo kėdės.
Iš tikro, tai pamačius šį mėlynos spalvos „M3", meilė automobiliams atgimsta iš naujo. Nors „M3" yra ir taip pakankamai dailus automobilis, tačiau išvydus šį Johano patobulintą variantą, žandikaulis nutįsta iki žemės, akys išsiplečia, kaip ką tik paragavus narkotikų, o kojos dreba, kaip per pirmą pasimatymą su Yasmine Bleeth.
Daugiau negu 700 arklio galių po kapotu šio automobilio galinius varomuosius ratus priverčia prasisukti net ir įbrukus ketvirtą pavarą. Vos stipriau paspaudus akceleratorių, pamatysite, jog paliekate didžiausią dūmų kamuolį ir padangų žymes ant asfalto.
Johanas teigia, jog jo svajonių automobilis visada buvo „M3". Ypač, kai automobiliai jam yra daugiau negu transporto priemonės. Jis teigia, jog įdėjo visą savo širdį ir meilę, jog sukurtų tokį automobilį, apie kurį svajoja daugelis.
Mūsų manymu, jam tai įgyvendinti pavyko su kaupu.
nuotraukos - stanceworks
„BMW" markės fanatikai teigia, jog pats geriausias kompaktiškas ir sportiškas modelis, kurį kompanija kada nors pagamino yra „E30" serijos „M3" modelis.
Dar aštuntame dešimtmetyje pasirodęs modelis, nubrėžė naujus standartus ir parodė pasauliui, jog pirkėjai yra ištroškę kompaktiško, greito, pakankamai prieinamo ir išvaizdaus automobilio, kurį būtų galima naudoti kiekvieną mielą dieną.
Šiuo metu, pirmosios kartos „M3" yra vienas geidžiamiausių automobilių entuziastų objektų. Vieni stengiasi sukurti šio modelio interpretaciją, o kiti, kurie turi saldesnę banko sąskaitą, gali įsigyti originalų, pirmosios kartos „E30" serijos „M3".
Mūsų akiratyje tuo pačiu atsiranda Johanas iš Švedijos, kuris savo garaže turi ne ką kitą, o originalų ir klasikinį „M3". Iš tiesų, šis egzempliorius turi keletą išskirtinių detalių, kurios traukte traukia visų dėmesį.
Pradėkime ne nuo įspūdingai atrodančios automobilio išvaizdos, o nuo to, jog po variklio gaubtu slypintis motoras išvysto net 782 arklio galias. Taip, jūs teisingai perskaitėte, jog variklis išvysto net 782 arklio galias. Iš tiesų, tai išgirdus šiuos skaičius, galima nukristi nuo kėdės.
Iš tikro, tai pamačius šį mėlynos spalvos „M3", meilė automobiliams atgimsta iš naujo. Nors „M3" yra ir taip pakankamai dailus automobilis, tačiau išvydus šį Johano patobulintą variantą, žandikaulis nutįsta iki žemės, akys išsiplečia, kaip ką tik paragavus narkotikų, o kojos dreba, kaip per pirmą pasimatymą su Yasmine Bleeth.
Daugiau negu 700 arklio galių po kapotu šio automobilio galinius varomuosius ratus priverčia prasisukti net ir įbrukus ketvirtą pavarą. Vos stipriau paspaudus akceleratorių, pamatysite, jog paliekate didžiausią dūmų kamuolį ir padangų žymes ant asfalto.
Johanas teigia, jog jo svajonių automobilis visada buvo „M3". Ypač, kai automobiliai jam yra daugiau negu transporto priemonės. Jis teigia, jog įdėjo visą savo širdį ir meilę, jog sukurtų tokį automobilį, apie kurį svajoja daugelis.
Mūsų manymu, jam tai įgyvendinti pavyko su kaupu.
nuotraukos - stanceworks