Įvairenybės

Lenkiška „Volvo 244“ transformacija

„Volvo 244“ priklauso senosios kartos automobilių atstovams. Automobilių grupei, kurių kėbulas buvo pagamintas iš sunkaus metalo, kurie neturėjo 11 garsiakalbių ar masažuojančių sėdynių. 

Lenkijoje gyvenantis „Volvo“ automobilių entuziastas, įsigijęs ne pirmos jaunystės „Volvo 244“ su 2,4 litro darbinio tūrio dyzeliniu varikliu, vieną dieną nustojo džiaugtis mažomis kuro sąnaudomis, nes vaikino ausys ir širdis reikalavo daugiau cilindrų, daugiau triukšmo ir apskritai – daugiau emocijų.

Pradėjęs ieškoti papildomos informacijos apie „Volvo“ projektus, vaikino dėmesį patraukė vieno bendraminčio pasiūlymas į „244“ modelį sumontuoti 8 cilindrų jėgos agregatą. Kadangi pasiūlymas atkeliavo iš Jungtinių Valstijų, idėjos siūlytojo mintyse buvo „Chevrolet“ inžinierių sukurtas variklis.

Volvo-244-with-an-Audi-V8-02

Europa, deja, nėra 8 cilindrų kraštas, tad norint įsigyti „Chevrolet“ 8 cilindrų motorą reikia turėti ne tik pažinčių, bet ir pinigų. Tad kas gali tikti vietoje „Chevrolet“ motoro? „Mercedes Benz? Per brangu. „BMW“? Hmm… O kaip gi „Audi“ 8 cilindrų motoras, kurių netrūksta Lenkijos sąvartynuose?

Netrukus vaikino garaže ir po „Volvo“ variklio dangčiu atsidūrė 4,2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų „ABZ“ vardu pavadintas jėgos agregatas, sugebantis išvystyti 292 arklio galios ir 379 Nm sukimo momentą.

Kaimynėje šalyje gyvenantis automanas „Audi“ motorą suporavo su „Volvo“ penkių laipsnių mechanine pavarų dėže, stabdžių sistema atkeliavo iš „Alfa Romeo“, sankaba iš „Audi A6“, diferencialas ir galinė ašis išliko originalūs.

Galutinis rezultatas žemiau.

Back to top button