REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nežinome kodėl, bet Lexus daugelį metų buvo įsitikinusi, jog hibridinės jėgainės padės suvilioti daugybę Audi, BMW ir Mercedes Benz gerbėjus, tačiau pilnai įgyvendinti šio plano nepavyko. Kokia to priežastis? Siaura variklių gama, kuri neatitinka daugelio poreikių. 
Tačiau atrodo, kad Lexus pagaliau atsižvelgė į daugelio kritiką ir netrukus į japonišką 3 serijos BMW montuos 2 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininį motorą, kuris išvystys 240 arklio galių ir 322 NM sukimo momentą. Tai yra žymiai daugiau negu šešių cilindrų širdis, kuri išvysto 204 arklio galias ir vos 250 NM sukimo momentą.
Geros naujienos, taip? Vis dėlto, kaip ir priklauso, yra viena smulkmena. Naujasis variklis į Lexus IS bus montuojamas tik nuo 2016 metų. Įdomu, kiek potencialių klientų Lexus praras vien dėl to, jog neturi paprasto keturių cilindrų benzininio variklio.

Nežinome kodėl, bet Lexus daugelį metų buvo įsitikinusi, jog hibridinės jėgainės padės suvilioti daugybę Audi, BMW ir Mercedes Benz gerbėjus, tačiau pilnai įgyvendinti šio plano nepavyko. Kokia to priežastis? Siaura variklių gama, kuri neatitinka daugelio poreikių. 
Tačiau atrodo, kad Lexus pagaliau atsižvelgė į daugelio kritiką ir netrukus į japonišką 3 serijos BMW montuos 2 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininį motorą, kuris išvystys 240 arklio galių ir 322 NM sukimo momentą. Tai yra žymiai daugiau negu šešių cilindrų širdis, kuri išvysto 204 arklio galias ir vos 250 NM sukimo momentą.
Geros naujienos, taip? Vis dėlto, kaip ir priklauso, yra viena smulkmena. Naujasis variklis į Lexus IS bus montuojamas tik nuo 2016 metų. Įdomu, kiek potencialių klientų Lexus praras vien dėl to, jog neturi paprasto keturių cilindrų benzininio variklio.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų