REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lexus pagaliau nusprendė visiems pasaulio žurnalistams pristatyti sportiškiausią kompanijos modelį - RC F. Dviejų durų, agresyviai atrodantį automobilį Lexus inžinieriai aprūpino 5 litrų, aštuonių cilindrų atmosferiniu benzininiu varikliu, kuris išvysto 470 arklio galių, tačiau ar to užteks pranokti BMW M4 ir kitus?
Žurnalistai iš „AutoCar“ žurnalo buvo vieni pirmųjų gavę galimybę išbandyti visiškai naują Lexus automobilį, kuris turėtų tapti Audi RS5, BMW M4 ir Mercedes Benz C63 AMG žudikas.
Nors japoniškas kupė turi galingesnį ir geriau skambantį variklį, tačiau jis turi vieną trūkumą - storą pilvą. Nors kompanijos atstovai žadėjo, kad automobilis svers mažiau nei 1700 kilogramų, tačiau šią savaitę oficialiai pristatytas modelis sveria net 1840 kilogramų, o tai yra net 200s kilogramų daugiau negu BMW M4.
Tad laikas išsiaiškinti ar Lexus RC F gali prilygti anksčiau paminėtiesiems automobiliams.

Lexus pagaliau nusprendė visiems pasaulio žurnalistams pristatyti sportiškiausią kompanijos modelį - RC F. Dviejų durų, agresyviai atrodantį automobilį Lexus inžinieriai aprūpino 5 litrų, aštuonių cilindrų atmosferiniu benzininiu varikliu, kuris išvysto 470 arklio galių, tačiau ar to užteks pranokti BMW M4 ir kitus?
Žurnalistai iš „AutoCar“ žurnalo buvo vieni pirmųjų gavę galimybę išbandyti visiškai naują Lexus automobilį, kuris turėtų tapti Audi RS5, BMW M4 ir Mercedes Benz C63 AMG žudikas.
Nors japoniškas kupė turi galingesnį ir geriau skambantį variklį, tačiau jis turi vieną trūkumą - storą pilvą. Nors kompanijos atstovai žadėjo, kad automobilis svers mažiau nei 1700 kilogramų, tačiau šią savaitę oficialiai pristatytas modelis sveria net 1840 kilogramų, o tai yra net 200s kilogramų daugiau negu BMW M4.
Tad laikas išsiaiškinti ar Lexus RC F gali prilygti anksčiau paminėtiesiems automobiliams.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų