REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tik dviems dienoms į Lietuvą atvyko karščiausia šių metų „Land Rover“ naujiena – visiškai naujas penktos serijos „Discovery“. Nuo savo pirmtako jis skiriasi kaip diena nuo nakties. Išvaizda naująjį „Discovery“ sugrąžina prie pirmos bei antros serijos šaknų, tuo tarpu kėbulo konstrukcija, naujais varikliais bei technologijomis automobilis „šauna toli į ateitį“.
Ketvirtadienio vakarą į automobilio pristatymą „Inchcape Motors“ salone susirinkę apie automobilius rašantys žurnalistai bei svečiai turėjo unikalią galimybę pirmieji pamatyti prabangų ir bet kokiems šeimos poreikiams pritaikytą aukščiausios klasės sportinį visureigį „Land Rover Discovery“.
„Esu įsitikinusi, kad nauja pažintis abejingų nepaliko. „Land Rover“ dizainerių ir inžinierių komandos iš esmės perdarė „Discovery“ ir sukūrė itin veržlų, universalų bei galingą aukščiausios klasės sportinį šeimos visureigį, kuris patiks daug platesniam klientų ratui“, – sakė Justė Šataitė „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė, pažadėjusi, kad kitų metų kovą į saloną atvyks „Discovery“, kuriuos bus galima ne tik apžiūrėti, bet ir išbandyti kelyje.
„Land Rover Discovery“ jau galima užsisakyti, o jo kaina „Inchcape Motors“ salonuose prasideda nuo 52400 eurų.
Nepakeičiamas asistentas
Patogus, išmanus, prabangus asistentas – taip apie naująjį „Land Rover“ atsiliepia jį jau „pačiupinėję“ klientai. Ant prabangaus „Range Rover“ bazės pagamintas ir inovatyviausiomis technologijomis aprūpintas „Land Rover Discovery“ tampa nepakeičiamu šeimos visureigiu.
Kiekviena jo technologija tarnauja vienam tikslui – automobilio šeimininko poreikių išpildymui: parkavimo asistentas; adaptyvi greičio kontrolė; aplinkos stebėjimo sistema; susidūrimų prevencijos sistema; stabilumą palaikančios sistemos; eismo juostos laikymosi sistema; nuo akių akinimo kitų automobilių šviesomis apsauganti sistema; sistema, padedanti palaikyti saugų automobilio atstumą; vairuotojo nuovargio stebėjimo sistema; 360 laipsnių stebėjimo kamera – ir begalė kitų technologijų, be kurių šiuolaikinis automobilis yra neįsivaizduojamas.
Nauji, ekonomiški varikliai
Perėjimas prie lengvesnės aliuminio konstrukcijų platformos automobilio svorį sumažino kone 0,5 t ir tai leido jį aprūpinti papildomomis saugos priemonėmis bei garso izoliacija, o taip pat įdiegti ir visiškai naują 180 AG 2 l darbinio tūrio keturių cilindrų dyzelinį „Ingenium“ variklį su 159 g/km CO2 emisija ir 6 l/100 km kuro sąnaudomis. Su šiuo varikliu „Discovery“ bus švariausias linijos modelis.
Galingesnė dyzelinio variklio versija, pasiekianti 240 AG – dviejų turbinų keturių cilindrų „Ingenium“ jėgainė, pasiekianti įspūdingą 500 Nm sukimo momentą. To pakaks, kad nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėtų per 8 sekundes. Šio variklio kuro sąnaudos 6,4 l / 100 km, o išmetamo CO2 – 165 g/km.
Dar vienas dyzelinis variklis – šešių cilindrų Td6 – generuos 258 AG bei 600 NM sukimo momentą.
Benzininių variklių gerbėjams siūlomas naujos kartos didelio našumo 3 litrų darbinio tūrio, šešių cilindrų 340 AG variklis, generuojantis 450 Nm sukimo momentą.
Naujajame visureigyje „Discovery“ įmontuota aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė.
Prabanga, saugumas ir patogumas
Erdviame daugiau nei 2 tūkst. litrų tūrio salone pilna patogių erdvių pasidėti daiktams. Salonas gali būti pritaikytas bet kokiai paskirčiai. Pagal poreikius, galima pasidaryti dvi, tris, keturias, penkias, šešias ar septynias sėdimas vietas. Ir visa tai atliekama elektroninio reguliavimo būdu. Sėdynėse įmontuoti ekranai neleidžia prailgti ilgesnei kelionei, o salone patogiai įmontuoti USB pakrovimo lizdai palaiko išmaniųjų prietaisų „gyvybes“.
„InControl Touch Pro“ sistema su integruotu 10 colių skersmens didelės raiškos lietimui jautriu ekranu, užtikrina dar geresnį naujojo „Discovery“ ryšį su aplinkiniu pasauliu ir aukštesnį pramogų sistemos lygį. Sistema išsiskiria šiuolaikišku dizainu, vaizdo bei garso kokybe, galimybe prijungti prietaisus, kuriuose laikomi filmai bei muzika.
Sekant mados tendencijomis, automobilio savininkas išmaniąją atrakinimo-užrakinimo sistemą gali nešiotis patogioje ir vandeniui atsparioje apyrankėje – nebereikės pultelio ir bus ramu bet kokioje situacijoje. Naujame „Discovery“ įrengtas ir elektra valdomas vidinis bagažinės dangtis. Nuleistą dangtį galima naudoti kaip patogų paviršių daiktams susidėti ar kraunant juos į bagažinę. Galima užsisakyti judesiu valdomą bagažinės dangtį – užteks tik pajudinti koją po jutikliais, esančiais abiejuose bagažinės dangčio šonuose.
Neeilinių kelionių pagalbininkas
Nuotykių mėgėjams naujasis „Discovery“ tampa nepakeičiamu kelionės palydovu. Jis yra ilgesnis už savo ketvirtosios kartos pirmtaką, tačiau kiek siauresnis ir žemesnis. Automobilio prošvaisa padidėjo 43 mm, iki 283 mm. „Discovery“ užvažiavimo į kalną kampas yra didžiausias klasėje ir jis gali įveikti 90 cm gylio vandens kliūtis. Dėl patobulintos priekabos tempimo sistemos visureigis galės vilkti iki 3,5 tonos svorį. Tai taip pat geriausias rodiklis savo klasėje.
Iššūkius kelyje padės įveikti sistema „Terrain Response 2“. Stebėdama važiavimo sąlygas, ji automatiškai parenka valdymo režimą, leidžiantį optimaliai sureguliuoti važiuoklę ir pavaros technologiją. Jei bus važiuojama ypač sudėtingomis sąlygomis, kintančiu reljefu, nustačius „All-Terrain Progress“ kontrolę (ATPC), visas kliūtis įveiks išmanioji sistema, vairuotojui reiks tik vairuoti.

GALERIJA


 

Tik dviems dienoms į Lietuvą atvyko karščiausia šių metų „Land Rover“ naujiena – visiškai naujas penktos serijos „Discovery“. Nuo savo pirmtako jis skiriasi kaip diena nuo nakties. Išvaizda naująjį „Discovery“ sugrąžina prie pirmos bei antros serijos šaknų, tuo tarpu kėbulo konstrukcija, naujais varikliais bei technologijomis automobilis „šauna toli į ateitį“.
Ketvirtadienio vakarą į automobilio pristatymą „Inchcape Motors“ salone susirinkę apie automobilius rašantys žurnalistai bei svečiai turėjo unikalią galimybę pirmieji pamatyti prabangų ir bet kokiems šeimos poreikiams pritaikytą aukščiausios klasės sportinį visureigį „Land Rover Discovery“.
„Esu įsitikinusi, kad nauja pažintis abejingų nepaliko. „Land Rover“ dizainerių ir inžinierių komandos iš esmės perdarė „Discovery“ ir sukūrė itin veržlų, universalų bei galingą aukščiausios klasės sportinį šeimos visureigį, kuris patiks daug platesniam klientų ratui“, – sakė Justė Šataitė „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė, pažadėjusi, kad kitų metų kovą į saloną atvyks „Discovery“, kuriuos bus galima ne tik apžiūrėti, bet ir išbandyti kelyje.
„Land Rover Discovery“ jau galima užsisakyti, o jo kaina „Inchcape Motors“ salonuose prasideda nuo 52400 eurų.
Nepakeičiamas asistentas
Patogus, išmanus, prabangus asistentas – taip apie naująjį „Land Rover“ atsiliepia jį jau „pačiupinėję“ klientai. Ant prabangaus „Range Rover“ bazės pagamintas ir inovatyviausiomis technologijomis aprūpintas „Land Rover Discovery“ tampa nepakeičiamu šeimos visureigiu.
Kiekviena jo technologija tarnauja vienam tikslui – automobilio šeimininko poreikių išpildymui: parkavimo asistentas; adaptyvi greičio kontrolė; aplinkos stebėjimo sistema; susidūrimų prevencijos sistema; stabilumą palaikančios sistemos; eismo juostos laikymosi sistema; nuo akių akinimo kitų automobilių šviesomis apsauganti sistema; sistema, padedanti palaikyti saugų automobilio atstumą; vairuotojo nuovargio stebėjimo sistema; 360 laipsnių stebėjimo kamera – ir begalė kitų technologijų, be kurių šiuolaikinis automobilis yra neįsivaizduojamas.
Nauji, ekonomiški varikliai
Perėjimas prie lengvesnės aliuminio konstrukcijų platformos automobilio svorį sumažino kone 0,5 t ir tai leido jį aprūpinti papildomomis saugos priemonėmis bei garso izoliacija, o taip pat įdiegti ir visiškai naują 180 AG 2 l darbinio tūrio keturių cilindrų dyzelinį „Ingenium“ variklį su 159 g/km CO2 emisija ir 6 l/100 km kuro sąnaudomis. Su šiuo varikliu „Discovery“ bus švariausias linijos modelis.
Galingesnė dyzelinio variklio versija, pasiekianti 240 AG – dviejų turbinų keturių cilindrų „Ingenium“ jėgainė, pasiekianti įspūdingą 500 Nm sukimo momentą. To pakaks, kad nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėtų per 8 sekundes. Šio variklio kuro sąnaudos 6,4 l / 100 km, o išmetamo CO2 – 165 g/km.
Dar vienas dyzelinis variklis – šešių cilindrų Td6 – generuos 258 AG bei 600 NM sukimo momentą.
Benzininių variklių gerbėjams siūlomas naujos kartos didelio našumo 3 litrų darbinio tūrio, šešių cilindrų 340 AG variklis, generuojantis 450 Nm sukimo momentą.
Naujajame visureigyje „Discovery“ įmontuota aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė.
Prabanga, saugumas ir patogumas
Erdviame daugiau nei 2 tūkst. litrų tūrio salone pilna patogių erdvių pasidėti daiktams. Salonas gali būti pritaikytas bet kokiai paskirčiai. Pagal poreikius, galima pasidaryti dvi, tris, keturias, penkias, šešias ar septynias sėdimas vietas. Ir visa tai atliekama elektroninio reguliavimo būdu. Sėdynėse įmontuoti ekranai neleidžia prailgti ilgesnei kelionei, o salone patogiai įmontuoti USB pakrovimo lizdai palaiko išmaniųjų prietaisų „gyvybes“.
„InControl Touch Pro“ sistema su integruotu 10 colių skersmens didelės raiškos lietimui jautriu ekranu, užtikrina dar geresnį naujojo „Discovery“ ryšį su aplinkiniu pasauliu ir aukštesnį pramogų sistemos lygį. Sistema išsiskiria šiuolaikišku dizainu, vaizdo bei garso kokybe, galimybe prijungti prietaisus, kuriuose laikomi filmai bei muzika.
Sekant mados tendencijomis, automobilio savininkas išmaniąją atrakinimo-užrakinimo sistemą gali nešiotis patogioje ir vandeniui atsparioje apyrankėje – nebereikės pultelio ir bus ramu bet kokioje situacijoje. Naujame „Discovery“ įrengtas ir elektra valdomas vidinis bagažinės dangtis. Nuleistą dangtį galima naudoti kaip patogų paviršių daiktams susidėti ar kraunant juos į bagažinę. Galima užsisakyti judesiu valdomą bagažinės dangtį – užteks tik pajudinti koją po jutikliais, esančiais abiejuose bagažinės dangčio šonuose.
Neeilinių kelionių pagalbininkas
Nuotykių mėgėjams naujasis „Discovery“ tampa nepakeičiamu kelionės palydovu. Jis yra ilgesnis už savo ketvirtosios kartos pirmtaką, tačiau kiek siauresnis ir žemesnis. Automobilio prošvaisa padidėjo 43 mm, iki 283 mm. „Discovery“ užvažiavimo į kalną kampas yra didžiausias klasėje ir jis gali įveikti 90 cm gylio vandens kliūtis. Dėl patobulintos priekabos tempimo sistemos visureigis galės vilkti iki 3,5 tonos svorį. Tai taip pat geriausias rodiklis savo klasėje.
Iššūkius kelyje padės įveikti sistema „Terrain Response 2“. Stebėdama važiavimo sąlygas, ji automatiškai parenka valdymo režimą, leidžiantį optimaliai sureguliuoti važiuoklę ir pavaros technologiją. Jei bus važiuojama ypač sudėtingomis sąlygomis, kintančiu reljefu, nustačius „All-Terrain Progress“ kontrolę (ATPC), visas kliūtis įveiks išmanioji sistema, vairuotojui reiks tik vairuoti.

GALERIJA


 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų