
Per 2023 m. pirmus 9 mėnesius „Dacia“ pardavė iš viso 493511 lengvųjų automobilių ir visureigių arba 16,7 % daugiau negu per tą patį 2022 m. laikotarpį. Vien tik trečiame ketvirtyje „Dacia“ įregistravo 148124 pardavimų sandorius, kurių apimtys išaugo 2,4 %, palyginti su 2022 m. 3-iu ketvirčiu – geriausiu metų ketvirčiu pagal rinkos dalį.
Baltijos šalyse, „Dacia“ rinkos dalis išlieka stabili (3,8 %), nors pardavimų apimtys palyginus su 2022 m. augo. Per 2023 m. pirmus 9 mėnesius viso buvo įregistruota 2301 „Dacia“ markės automobiliai arba 6,82 % daugiau, palyginti su 2022 m. (2154 vnt.).
„Dacia“ lengvųjų automobilių rinkos dalis buvo stabili Europoje per 2023 m. pirmus 9 mėnesius, nepaisant šiek tiek sumažėjusios mažmeninės rinkos (privačių klientų dalis Europoje sumažėjo nuo 44 % iki 40 %).

„Dacia Sandero“ pardavimai siekė 199516 automobilių arba 18,3 % daugiau negu per tą patį praeitų metų laikotarpį. „Sandero“ išlaiko savo, kaip rinkos lyderio, poziciją asmeninių automobilių pardavimų srityje Europoje nuo 2017 m.
„Dacia Duster“ pardavimai ūgtelėjo 4,1 %, palyginti su tuo pačiu 2022 m. Laikotarpiu – parduoti 154460 vienetai,. Šis modelis Europoje išlieka tarp trijų pirmaujančių transporto priemonių asmeninių visureigių klasėje*.
„Dacia Jogger“ pardavimai išaugo 76,1 % iki 70932 vienetų per šių metų pirmus 9 mėnesius. Šis modelis pirmauja C segmento mažmeninės prekybos pardavimuose (išskyrus visureigius).
„Dacia Spring“ automobilių parduota 44262 arba 40,6 % daugiau negu per tą patį laikotarpį praeitais metais. Šis automobilis Europoje išlieka populiariausių elektromobilių trejetuke.
Lietuvoje „Dacia“ toliau stiebiasi pardavimuose bei išsilaiko 8 vietoje populiariausių markių dešimtuke. Per 2023 m. pirmus 9 mėnesius parduota 958 automobiliai arba 23,29 % daugiau nei per tą patį laikotarpį 2022 m. (777 vnt.), o užimama rinkos dalis išaugo 0,7 procentinio punkto. „Dacia“ išlieka lydere „B“ segmente, kur su 19,1 % dalimi karaliauja „Sandero“. Miesto visureigių klasėje „Duster“ yra trečias pagal populiarumą automobilis Lietuvoje.
Nors Latvijoje „Dacia“ asmeninių automobilių ir visureigių pardavimų apimtys traukėsi vos 0,12% ir iš viso sudarė 810 vienetų arba vos vienu automobiliu mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai. „Dacia“ užima 4-ą vietą pagal mažmeninės prekybos pardavimus su 2 modeliais tarp 15 lyderių. „Sandero“ yra pimas „B“ segmente“, o „Duster“ yra 2-oje vietoje populiariausių kompaktiškų miesto visureigių klasėje.
Estijoje „Dacia“ sekasi prasčiausiai. Čia gamintojas yra 12 vietoje tarp visų markių. Parduoti 533 automobiliai, arba 33 vienetais (5,3 % mažiau nei 2022 m. (566 vnt.)) mažiau nei pernai. Šalyje „Dacia“ užima 2,6 % rinkos dalį. „Dacia Sandero“ modelis yra trečias pagal populiarumą „B“ segmente, tačiau „Duster“ yra parduodama daugiausiai. T.y. kas antras parduotas „Dacia“ automobilis yra „Duster“.
Lietuvos naujų automobilių rinkos TOP10 (1-9 mėn.) | |
Toyota | 4015 vnt. |
Škoda | 2662 vnt. |
Volkswagen | 2417 vnt. |
Kia | 1537 vnt. |
Audi | 995 vnt. |
Peugeot | 956 vnt. |
Dacia | 956 vnt. |
Nissan | 920 vnt. |
BMW | 911 vnt. |
Hyundai | 761 vnt. |